Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (35513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut ens kuussa tiniksessä? Marraskuun toiseksi viimeinen viikko pe/la?
Onkohan toi tinis ihan sun tyylinen paikka?
Ei ole enkä ole käynyt vuosiin, mutta siellä näkee usein tuttuja. Onko parempi ehdotuksia? En oikein käy baareissa enää.
No sä tunnet paikat paremmin. Gringo on kiva. En kyllä tuu pikkujouluiksi varmaan. Aikaisintaan uudeksivuodeksi.
Gringo ja uusivuosi kävis kans mulle. Mutta mulla on lemmikki, jota ei voi jättää silloin yksin, pelkää raketteja. Käviskö 30.12. Gringossa?
Mietitään vielä. Laita viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs aloittaa lääkitys ,jolla saisi itsensä lempeäksi. Pelkää kuollakseni, että se vaikuttaisi seksuaalisiin asioihin, joten siinä pelossa skippaannsen mahdollisuuden
Olet mieluummin kireä ja ärtyisä läheisillesi?
Elämä ei ole mustavalkoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enkä ole käynyt vuosiin, mutta siellä näkee usein tuttuja. Onko parempi ehdotuksia? En oikein käy baareissa enää.
No sä tunnet paikat paremmin. Gringo on kiva. En kyllä tuu pikkujouluiksi varmaan. Aikaisintaan uudeksivuodeksi.
Gringo ja uusivuosi kävis kans mulle. Mutta mulla on lemmikki, jota ei voi jättää silloin yksin, pelkää raketteja. Käviskö 30.12. Gringossa?
Tännekö?
Vierailija kirjoitti:
Voin lähteä ulos teidän kanssa, ulkona ihanan kostea syksyinen sää
Upea olla ulkona teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synkeässä tilassa ja vakavassa seurassa auringon pilkahdus taivaalta pilven takaa lämmittää mieltä ja saa sydämessä läikähtämään muistoja elämisen taiasta ja lempeiden ihmisten kohtaamisista.
Kuinka ikävä onkaan heitä🤩
Filosofit ymmärtää elämästä jotain syvällisempääkuin kurilla kasvattajat😉 heistä huokuu onnellisuus ja hyvinvointi, aurinkoinen pilke silmäkulmassa.
Suuret ajattelijat ovat joko psykoosissa tai päihtyneitä. sivusta
Nyt olet tainnut ymmärtää suuren ajattelun ihan väärin. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs aloittaa lääkitys ,jolla saisi itsensä lempeäksi. Pelkää kuollakseni, että se vaikuttaisi seksuaalisiin asioihin, joten siinä pelossa skippaannsen mahdollisuuden
Onko lääkityskään nyt aina vastaus kaikkeen? Jospa muulla tavoin koitat hankkiutua kireydestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni.
Kuis nyt silleen?
En osaa näitä kuvioita, ja sitten olen loukannut kaivatun ylpeyttä.
Vastasit sivusta. Ei ihme, jos olet noin röyhkeä.
Miten vain. Anteeksi ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkityskään nyt aina vastaus kaikkeen? Jospa muulla tavoin koitat hankkiutua kireydestä eroon.
Eipä taida ne lääkkeetkään auttaa asiaan mitenkään.
Jaahas, kai se on mentävä hoitamaan pari asiaa irl. Hyvää illanjatkoa kaivatulle 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä ajattelet
Sinua ja sitä miten mukavaa olisi pussailla.
Tylsää. Laitan kohta viestiä Pasille irl.
Mulle käy se 21.11. tinis tai sitten ihan mikä baari vaan siinä uudenvuoden paikkeilla. Aattoilta ei käy, iltapäivällä kävis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä ajattelet
Sinua ja sitä miten mukavaa olisi pussailla.
Niin muuten olis 😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä ajattelet
Sinkkumiestä
Taidankin olla aivan ulkopuolinen tässä koko ketjussa, joten en tuppaudu enää. Muuallakin voi kaipailla tai sitten ei.