Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (32175)
Vierailija kirjoitti:
Oot mun sydämen valittu. Rakkain. Saat sen joka päivä. En sulle muuta lupaa. Silloinkin kun oot kärttyinen ja ahdistaa. Oon sun ja pidän susta huolta. Se on mun tehtävä tässä maailmankaikkeudessa.
Olet ihana. Toivottavasti kaivattusi tajuaa sen. Ja toivottavasti teet sen, minkä lupaat.
Sivusta surullinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus, mitkä reaktiot. Naamio putosi.
Mutta asiat on selvitettävä ja tuolle käytökselle pistettävä loppu.
Ymmärsit viimein kurkistaa peiliin.
Ai, kun puutuin törkeään kielenkäyttöön, halventamiseen ja huoritteluun? Sellaiselta naiselta, jolla ei ole mitään varaa arvostella toisia. Sulla se persoonallisuushäiriö on eikä miehelläsi.
Lopeta jo tuo ruikutus. Ruikuti ruikuti uli uli, yhyy, tuli jo selväks saatanan aivoton idiootti. Turpa kiinni. Itke.
Hah. Kannattaisi pysyä asiallisena. Viimeksi en vaatinut sitä rangaistusta, kun halusin vaan sopia asiat. Sehän ei teille käynyt. Jatkoitte sitä mitä ennenkin. Nyt on entistä enemmän näyttöä, eikä sumuttaminen ole enää yhtä helppoa. Tallessa on nekin ketjut parin viikon takaa, jossa uhkailtiin levittää salakuvattua materiaalia. Sitä onkin isolla joukolla jo etsitty, nostaa korvaussummaa aika kivasti, jos se löytyy.
Hyvää viikonloppua 5. kerroksen kollegalle.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun sydämen valittu. Rakkain. Saat sen joka päivä. En sulle muuta lupaa. Silloinkin kun oot kärttyinen ja ahdistaa. Oon sun ja pidän susta huolta. Se on mun tehtävä tässä maailmankaikkeudessa.
N>M?
Lähetän terveisiä vuosien takaiselle entiselle ystävälleni. Yritin tavoitella sinua somessa. Et vastannut. Kiitos huolenpidostasi silloin kun sitä tarvitsin!
On päiviä, jolloin tuntuu, että rakastat mua.
Vierailija kirjoitti:
On päiviä, jolloin tuntuu, että rakastat mua.
Mikä hänessä saa tuntumaan tältä?
ihana tunne tuo.
No mä välttelen ne viimeiset 3 päivää, niin eiköhän tämä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Raha, ainoa asia mitä kaipaan.
Rakastaako se sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha, ainoa asia mitä kaipaan.
Rakastaako se sua?
Ei, mut se on hyvä lohduttaja. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisin sua jos saisin
-A
Ja tää oli kirjaimelle?
Voi voi, olin tietysti ihan rähjäisen näköisenä liikenteessä kun nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua turhauttaa tää sivusto ja miljoona muuta asiaa
Turhautumisesta pääsee eroon hoitamalla kuntoon asian, joka turhauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua 5. kerroksen kollegalle.
Kiitos. Kuin myös sinne.
Edellisessä 18:30 langassa ei ole yhtään
viestiä minulta. En ole tänään kirjoittanut
ainoatakaan kommenttia ketjuun.
(OF, rahank3rjuu, huårittelut jne jne).
Vakiokässäripro siellä tehtailee
maksimaalisen
provoavia porvooismejaan as usual.
Älkää menkö lankaan. 80 prossaa on tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä oikeaa nimetöntä kaivaten
Puuttuuko sulta sormi?
Tuo sun suunsoitto ja muiden palstailun pilaaminenko on asiallista ? Et edes ymmärrä otsikkoa. Ja koita tajuta että olen täysin ventovieras asiaasi kuulumaton ihminen. Kuten moni muukin joiden viesteihin takerrut. Käykö 69 älykkyysosamäärän mielessäsi ollenkaan tämmöinen totuus/vaihtoehto ? Mut pysyn silti sanoissani ja sanon että turpa kiinni nyt. Ja toiseks en ole ollut täällä kaks viikkoa sitten vaan viimeeks elokuun alussa + tänään !!! Idiootti.
Vierailijat kirjoittivat:
'Monelle muulle kelpaisin, mut en sulle. Miks?'
'Ihminen haluaa toisen jonka kosketus tuntuu hyvältä, läheisyys taivaalta. Paikan missä olla onnellinen, turvassa ja oma itsensä.
Se että teet tekoripsilläsi ja meikkikerroksellasi vaikutuksen "moniin muihin" on niin kaukana... niin vtun kaukana rakkaudesta kuin voit vaan kuvitella.'
Tässä ehtaa trullendaalia. 🥱😉
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, olin tietysti ihan rähjäisen näköisenä liikenteessä kun nähtiin.
Ei mua haitannut. Kaunis olet niinkuin aina. Hoida nilkkasi kuntoon.
Ei nähty kasvokkain tänään addu-hupparinen. 😑