Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (32175)
31466 samaa sarjaa.
Illat. Poistun.
Sen, joka ei halua, on hyvä sanoa ääneen "ettei halua, ei kiinnosta ja etsi joku toinen jota kiinnostaa".
Vierailija kirjoitti:
Sen, joka ei halua, on hyvä sanoa ääneen "ettei halua, ei kiinnosta ja etsi joku toinen jota kiinnostaa".
Tai sitten voit hyväksyä ja jatkaa elämääsi.
Itsekin tein aloitteen useampi vuosi takaperin, ihan irl. En saanut mitään vastausta siihen, toki voidaan olla montaa mieltä siitä, miten "kivaa" tällainen on", mutta riitti kertomaan miten kiinnostunut hän oli minusta - lue: ei lainkaan. Täysin sivuutettava ilman selityksiä. Sen siitä saa kun duunarina yrittää lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, olin tietysti ihan rähjäisen näköisenä liikenteessä kun nähtiin.
Ei mua haitannut. Kaunis olet niinkuin aina. Hoida nilkkasi kuntoon.
Mikäs vika mun nilkassa on 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oot mun sydämen valittu. Rakkain. Saat sen joka päivä. En sulle muuta lupaa. Silloinkin kun oot kärttyinen ja ahdistaa. Oon sun ja pidän susta huolta. Se on mun tehtävä tässä maailmankaikkeudessa.
💙
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelmia, luuloja, harhoja, ajatusvääristymiä.
Tuputetaan ketjussa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, olin tietysti ihan rähjäisen näköisenä liikenteessä kun nähtiin.
Ei mua haitannut. Kaunis olet niinkuin aina. Hoida nilkkasi kuntoon.
Mikäs vika mun nilkassa on 🤔
Hänellä oli ontuminen.
Hyvä ja pysy poissa T. Sama 31466
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää selittää.
Tuu kylään ei meidän tarvi puhua.
Kivaa iltaa ihanimmalle. Myöhemmin sitten yötoivotykset.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoittivat:
'Monelle muulle kelpaisin, mut en sulle. Miks?'
'Ihminen haluaa toisen jonka kosketus tuntuu hyvältä, läheisyys taivaalta. Paikan missä olla onnellinen, turvassa ja oma itsensä.
Se että teet tekoripsilläsi ja meikkikerroksellasi vaikutuksen "moniin muihin" on niin kaukana... niin vtun kaukana rakkaudesta kuin voit vaan kuvitella.'
Tässä ehtaa trullendaalia. 🥱😉
Vinkkaushymiö pelasti. Luulin, että oikeasti joku luulee tätä trollaukseksi. Rakkaus ei tietenkään katso meikkikerroksia, ei ulkonäköä, ei sun nollien määrää pankkitilillä. Sen tuntee ja tietää sydämellä, jos on valmis karsimaan turhamaisuudet tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää selittää.
Tulisin kylään, jos kaivattu oikeasti ajattelisi näin. Koska mitä lähempänä sydämet ovat toisiaan, sitä vähemmän tarvii puhetta. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää selittää.
Tulisin kylään, jos kaivattu oikeasti ajattelisi näin. Koska mitä lähempänä sydämet ovat toisiaan, sitä vähemmän tarvii puhetta. -sivusta-
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoittivat:
'Monelle muulle kelpaisin, mut en sulle. Miks?'
'Ihminen haluaa toisen jonka kosketus tuntuu hyvältä, läheisyys taivaalta. Paikan missä olla onnellinen, turvassa ja oma itsensä.
Se että teet tekoripsilläsi ja meikkikerroksellasi vaikutuksen "moniin muihin" on niin kaukana... niin vtun kaukana rakkaudesta kuin voit vaan kuvitella.'
Tässä ehtaa trullendaalia. 🥱😉
Vinkkaushymiö pelasti. Luulin, että oikeasti joku luulee tätä trollaukseksi. Rakkaus ei tietenkään katso meikkikerroksia, ei ulkonäköä, ei sun nollien määrää pankkitilillä. Sen tuntee ja tietää sydämellä, jos on valmis karsimaan turhamaisuudet tieltä.
Moni myös rakastaa sitä ihmistä niiden tekoripsien ja meikkikerroksen alla. Nuo eivät kerro ihmisestä yhtään mitään.
Mulla on ollut todella kamalia tapahtumia ja tietynlaista epäoikeudenmukaisuuttakin jo monen vuoden ajan. Jonkinlaista helpotusta on kuitenkin vihdoin edes hieman. Elämä ei ole mennyt yhteen kuten kuvittelin sen menevän.
En tiedä mikä on mutta ajoittain tunnen ihan hyviä fiiliksiä ja osaan todellakin nauttia kun koen onnea.
Ei elämä ole helppoa eikä vaurasta mutta jotain kehitystäkin tapahtuu. Minä olen minä ja olen sinut itseni kanssa!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää selittää.
Irl riittäisi varmaan 1 kerta 🤦
Olipas mukava saada tänään viesti kaivatulta. Vaikka sisältö olikin asiapitoinen, oli viimeiseltä riviltä luettavissa lämpöisiä tunteita
Eikö elämässä ole muuta kuin autot? Kaikki mainokset on automainoksia tällä sivulla.
Onkohan kaivatulla jota juhlia nyt viikonloppuna?