Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31222)
Sinun vuoksesi tulin sinne, etkä suonut ikäneidolle sitä iloa, että olisin nähnyt tuikkivat silmäsi tai edes pienen vilauksen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun vuoksesi tulin sinne, etkä suonut ikäneidolle sitä iloa, että olisin nähnyt tuikkivat silmäsi tai edes pienen vilauksen sinusta.
Sorry, oli univelkaa joten oli pakko nukkua pitkään.
En ymmärrä miks otan tämän niin raskaasti. Kyllähän mä näistä yksipuolisista tunteista olin koko ajan tietoinen. Ei pitäisi olla mikään yllätys, mutta silti jostain syystä en saa tätä itkemistä lopetettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot asiat just niin kuin ovat. Voi luottaa siihen, minkä korvin voi kuulla ja silmin nähdä.
En ole kuullut mitään oikeastaan koskaan, ja pitkään aikaan nähnytkään joten hieman vaikeaa tietää asioiden tilaa.
Minä olen kuullut suhteellisen paljon. Olisi saanut jäädä kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heippa nyt sitten! Have fun people.
Jonnako halusi terapoida?
Kunhan nyt liityin aiheeseen, en kehenkään ihmiseen. Onhan tätä nimittäin tullut tehtyä. Pakko ei ole mitään.
Mutta ei kannattaisi sotkea muutoinkin sekavaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu taas asteen todellisemmalta.
Mikä saa sinut ajattelemaan näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt liityin aiheeseen, en kehenkään ihmiseen. Onhan tätä nimittäin tullut tehtyä. Pakko ei ole mitään.
Kaikesta voi aina tehdä myös negatiivista ja ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse. Ymmärrät varmasti itsekin.
Tulisitpa käymään, edes pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse. Ymmärrät varmasti itsekin.
Ymmärrän. Periaatteellinen mikään ei koskaan auta koska mikään ei ole koskaan hyvin kuitenkaan. Minä poistun ja jätän rauhan keskuuteenne.
Tänään piti olla makkaran kanssa riisiä mutta koska olen super väsynyt ja flunssaisen oloinen, päädyin vaihtamaan riiisin makaroniin. Näin ruoka oli muka helpompi ja nopeampi valmistaa. Hoksasin myös lisätä muutaman kananmunan makkaran sekaan paistaessani sitä. Nyt oli aika hyvää ja ehkä päiväunien aika.
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Minussa.
Ei ole avaimia, kun en ole mies. 🤔
Sinun vuoro.. enkä puhu nyt täällä jankatusta aiheesta kyllä. Omani piti lisätä selkoa ja vähentää huolenaiheita, no more.. no less.
Samat seikat saletisti vaikuttavat mutta tällä otannalla eivät ole yksinään nekään joten siitä vaan. Mahdollistaa kaikenlaista. Muutakin kuin on jo tullut nähtyä, heh. Vähän turha tälli tuokin mutta eipä sekään tarve ihan tyhjästä tule. :D
Ensimmäinen sivustaönnönnöijä imitoi pingviiniä jatkonsa mutta vapaa valinta sekin.
Hiljaisuus on just parasta. No okei ehkä toiseksi parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, että entäs jos olen pettymys. Persoonaan et pety, mutta entä siihen, mitä on vaatteiden alla. Viisi vuotta sitten olisit saanut paremman version.
Eikö kaikki ihmiset olleet parempia 5 v ja varsinkin 10 v sitten. Antaa tylsämielisen vaikutelman tuollaiset mietteet. En koskaan miettisi noin.
No en minä ainakaan. Nyt olen mielestäni paljon paremmassa kunnossa niin henkisesti kuin fyysisestikin kuin 5 vuotta sitten.
No mut nyt on kuitenkin nyt ja eilistä ei enää ole, sillä tavalla menneisyyteen on turha katsella :)
Toivottavasti saat itseäsi ainakin henkisesti parempaan kuntoon! Elämässä on monenlaisia vaiheita, ja sulla voi olla tuommonen vaihe vaan nyt menossa.
Tämä tuntuu taas asteen todellisemmalta.