Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31062)
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sinua. Haluan vaan vit tuilla.
A-vit, B-vit, C-vit, D-vit, E-vit tai K-vit tai peräti monivit tuilla pääset tunnelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat kahta junaa rinnakkain.
Sinä et tiedä yhtään mitään.
En niin, kun et kerro. Kun et kerro, luovutat oikeuden ajattelulle.
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen on ihan yliarvostettua. Toimitan lentoliput viikolla51. Sitten viimeistään koneessa katsotaan kuka viereen tupsahtaa vai jääkö paikka tyhjäksi.
Puhuminen on ollut elämäni pelastus ja helpotus. Puhetaitoa ei ole ihan huvin vuoksi meille annettu. Ohi vain aiheeseen liittyen.
Puhu minulle, minä kuuntelen.
Puhuminen saattaa helpottaa oloa kummasti. Harva vain kykenee kuuntelemaan oikeasti ja ollen luotettava ihminen.
Ei ole multa nuo puhumiskehotukset. Saa olla puhumatta.
En ole terapeutti mutta kykenen samaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulta oli mutta saa silti olla puhumatta. Helpottaa välillä kommunikointia jos sanoo ääneen että en halua puhua sinulle. Se on täysin ok.
Kaikesta voi aina tehdä myös tosi vaikeaa.
No heippa nyt sitten! Have fun people.
Lähden vinku-Intiaan, Indokiinaan tai huitsin Nevadaan, puhun siansaksaa ja voi Venäjä, miten kaikki on sitten yhtä Karibian aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta oli mutta saa silti olla puhumatta. Helpottaa välillä kommunikointia jos sanoo ääneen että en halua puhua sinulle. Se on täysin ok.
Ei ole mitään akuuttia tarvetta puhua tai olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta voi aina tehdä myös tosi vaikeaa.
Siihen voi itse vaikuttaa, miltä asiat saa näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Jonnako halusi terapoida?
Olkoot asiat just niin kuin ovat. Voi luottaa siihen, minkä korvin voi kuulla ja silmin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Olkoot asiat just niin kuin ovat. Voi luottaa siihen, minkä korvin voi kuulla ja silmin nähdä.
En ole kuullut mitään oikeastaan koskaan, ja pitkään aikaan nähnytkään joten hieman vaikeaa tietää asioiden tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnako halusi terapoida?
Kunhan nyt liityin aiheeseen, en kehenkään ihmiseen. Onhan tätä nimittäin tullut tehtyä. Pakko ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olit mennyt ajoissa nukkumaan, muttet saanut unen päästä kiinni... ajattelit varmaan mua! 🙃😉
Voinko lyödä sua?
Siksi koska niitä ei haluta hyväksyä eikä ainakaan haluta että kukaan saa tietää totuuksia. Voi saada jopa syytteen vain rehellisyydestä.