Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (31222)
Tänään taas katselin, että miten voi ollakin niin komea mies. Harmi, ettei tunteet aina kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä asia, jonka vain sinä ja minä tiedämme: Mikä oli se eräs ja tietty päivä, kun katseemme kesti ainakin kaksi sekuntia? 👀 Olisin katsonut pitempäänkin, mutta sinä käänsit silmäsi toisaalle. Jos kerrot päivän, saat pusun. Selviää sekin, haluatko pusua.
Tiistai?
Kun olen ujo ja metsän keskellä elelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä asia, jonka vain sinä ja minä tiedämme: Mikä oli se eräs ja tietty päivä, kun katseemme kesti ainakin kaksi sekuntia? 👀 Olisin katsonut pitempäänkin, mutta sinä käänsit silmäsi toisaalle. Jos kerrot päivän, saat pusun. Selviää sekin, haluatko pusua.
Tiistai?
Kun olen ujo ja metsän keskellä elelen.
Omat on metsäni ja peltoni. Kaikilla ei oo
Oletkohan huomannut, että olen saavuttanut sellaisen pisteen tässä tunteideni piilottelussa, että suustani pääsee puolihuolimattomia lipsahduksia? En tiedä johtuuko se enemmän siitä, etten vain jaksaisi enää peitellä, vai siitä, että tuntuu että mitä enemmän paljastan, sitä lähemmäs itseäsi vedät minua.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan huomannut, että olen saavuttanut sellaisen pisteen tässä tunteideni piilottelussa, että suustani pääsee puolihuolimattomia lipsahduksia? En tiedä johtuuko se enemmän siitä, etten vain jaksaisi enää peitellä, vai siitä, että tuntuu että mitä enemmän paljastan, sitä lähemmäs itseäsi vedät minua.
Mikä nyt oli sellainen puolihuolimaton lipsahdus?
Vierailija kirjoitti:
8.10.
Vierailija kirjoitti:
Teet mut hulluksi, hyvällä tavallla. 🥰
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti, miksi tosiasioiden ääneen sanomisesta täytyy suuttua.
Taas rehellinen räyhääjä kirkumassa kuin apina viidakossa totuuksia! Kuulostat kammottavalle! Sun tyyliset eivät omista asioista tai omasta itsestään torveile kuitenkaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mammat, mitä tänään syötäisiin?
Taco torstai
Mun sydän hyrisee 💕💕 muakin pelottaa ja samaan aikaan ei pelota, kun sydän hyrisee hyrisee vaan 💕💕
Vierailija kirjoitti:
Onko kaipaamasi henkilö puhelias vai hiljainen persoona?
Sekä että.
Piti maksaa kortilla jotain.