Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30618)
Harmi, että Ansku ei ole pitänyt yhteyttä minuun. Kylläpä olinkin väärässä.
Olis ollut kiva nähdä kaivattu vielä tämän vuoden puolella. Tai edes puhua.
Pitkä, kylmä talvi edessä. Täältä pitäis päästä pois.
BLOMPS sanoi pökäle, kun pönttöön putosi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, oot ollut mielessäni paljon tänäkin viikonloppuna, vaikka on tarvinnut huseerata ympäriinsä ja opiskellakin. Kaipaan sua ja meidän yhteisiä keskusteluja.
Koskas valmistut?
Et ikinä tykännyt musta vaan siitä mielikuvasta, jonka olit rakentanut pääsi sisällä. Heti kun näytin kiinnostukseni, lakkasin olemasta sun silmissä pelkkä haavekuva ja musta tuli sun silmissä ihan oikea ihminen. Oikea ihminen, jolla on omituisia tapoja, aamuhengitys, kuluneet sukat, kovettumia kämmenissä, mielipiteitä, toiveita, odotuksia, haluja, tunteita, heikkouksia. Hyi vttu. Ymmärrän täysin sen pettymyksen, joka pakotti sut ghostaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ikinä tykännyt musta vaan siitä mielikuvasta, jonka olit rakentanut pääsi sisällä. Heti kun näytin kiinnostukseni, lakkasin olemasta sun silmissä pelkkä haavekuva ja musta tuli sun silmissä ihan oikea ihminen. Oikea ihminen, jolla on omituisia tapoja, aamuhengitys, kuluneet sukat, kovettumia kämmenissä, mielipiteitä, toiveita, odotuksia, haluja, tunteita, heikkouksia. Hyi vttu. Ymmärrän täysin sen pettymyksen, joka pakotti sut ghostaamaan.
Minä just katsoin miten kaivatullani oli söpöt kuluneet villasukat 🥰
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kivaa, kun naiset ottaa yhteyttä. Vielä kivempaa on ignoorata ja laittaa estoon. Paras osuus on, kun saa kertoa vaimolle ja nauraa yhdessä näille akoille. Eniten odotan sitä, että tämä yksi idiootti ottaa uudelleen yhteyttä ja voin taas ignoorata, laittaa estoon, soittaa sen entiselle miehelle, tehdä rikosilmoituksen ja hankkia lähestymiskiellon.
Niin ja kuulostat muuten aidolta kus'päältä.
Eiköhän ole mustis vaimon haaveilua tuo.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
M ja J ovat sulautuneet yhteen elimellisesti.
Unissasi ehkä. J.tä ei kiinnosta.
Ystävyys on parasta, niin jatkamme matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olis ollut kiva nähdä kaivattu vielä tämän vuoden puolella. Tai edes puhua.
Pitkä, kylmä talvi edessä. Täältä pitäis päästä pois.
Samoin.
Talvi aiheuttaa aina ahdistusta.
Ei sitä pääse kunnolla pakoon Euroopassa, pitäisi lähteä Kaakkois-Aasiaan asti sitä pakoon, mutta mikään siellä ei oikein kiinnosta. Australia olis ihan jees, mutta liian kallis paikka viettää yli kuukauden loma. Etelä-Amerikka harkinnassa, Argentiina tai Chile vois olla hyvä paikka talvehtia.
Minä rakastan talvea. Talvella me on yleensä toisiamme nähtykin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, oot ollut mielessäni paljon tänäkin viikonloppuna, vaikka on tarvinnut huseerata ympäriinsä ja opiskellakin. Kaipaan sua ja meidän yhteisiä keskusteluja.
Koskas valmistut?
Toivottavasti alkukeväästä. Koska mun ois pitänyt se tehdä, niin aikoja sitten jo. Vointi on ollut mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä just katsoin miten kaivatullani oli söpöt kuluneet villasukat 🥰
Sivusta
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
BLOMPS sanoi pökäle, kun pönttöön putosi 🤭
Kerro terveisiä! Järkevämpää kuin kaivata tyhjää täällä...
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatulla on ihanat sukat! 😍 Ja oisikin kertonut kiinnostuksestaan aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion vielä jonain päivänä pussailla sinun kanssa, se on varma. 😘
Vielä tulee päivä, jona otan ja aion. 💪🏽
Mäkin haluaisin pussailla kaivatun kanssa. Mut tuskin hän haluaisi ja ollaan niin ujoja, ettei saatais mitään aikaiseksi kuitenkaan.
Voi juma. Tää juuri kertoo miksi en lähde tuohon sosiaalisen median tykkäysosastoon. Päässä kun ei kasva sahanpurua.