Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30634)
Onko täällä monia jotka on ihastuneet varattuihin ja ottaneet jopa yhteyttä johonkin varattuihin miehiin, vai miten tommonen köpö trolli kirvoittaa noin paljon tulikivenkatkuisia reaktioita
Kaipaan henkilöä, joka tarjoaisi romanttista rakkautta. Joten terveiset hänelle kuka ja missä ikinä hän onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se vain trolli?!
Ei varmaan kukaan sitä kaipaa.
Luulen, että olen valmis yhteiseen asumiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämme jännittäviä aikoja.
Muakin jänskättää mitä se mun kulta oikeen aikoo keksiä. Odottelen
Mua jänskättää keksiä enää mitään. Luulet vielä että oon joku sekopää.
En luule! Kokeile vielä kerran.
Älä sotke. Tulit sivusta.
Äläpäs komentele siellä, itse sinä tulit sivusta, minä olen tämän viestiketjun aloittaja joka kirjoitti tuon että elämme jännittäviä aikoja.
Miksi täältä poistuu viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sua.
Mäkin haluaisin nähdä sua. Ojenna sinä tikku, niin minä voin keksiä asian.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri 5 min sitten 100m päässä sinusta, parahin E. En tullut moikkaamaan. Minun osaltani tämä on nyt tässä.
Olen kuin se E-handu-sekopää, mutta sanon, että ei minulta. Eikä myöskään mitkään Emilia-viestit, hyvästit jne. Minä vain elän ja muistelen silloin kun siltä tuntuu. En pyri unohtamaan, enkä liioin muistamaankaan. Olen kiitollinen kaikista hyvistä ihmisistä, joita elämäni aikana olen tavannut. Jotkut jäävät mieleen, ja saavat jäädä kunnes unohtuvat. <3
Vierailija kirjoitti:
On kivaa, kun naiset ottaa yhteyttä. Vielä kivempaa on ignoorata ja laittaa estoon. Paras osuus on, kun saa kertoa vaimolle ja nauraa yhdessä näille akoille. Eniten odotan sitä, että tämä yksi idiootti ottaa uudelleen yhteyttä ja voin taas ignoorata, laittaa estoon, soittaa sen entiselle miehelle, tehdä rikosilmoituksen ja hankkia lähestymiskiellon.
Kumpikohan on häiriintyneempi sinä vai ne naiset 🤔 Trolli olet, mutta silti häiriintynyt ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se vain trolli?!
Medialukutaitoa opetetaan jo alakoulussa. Se oli karikatyyri.
Minä aion vielä jonain päivänä pussailla sinun kanssa, se on varma. 😘
M ja J ovat sulautuneet yhteen elimellisesti.
Olisin halunnut vaihtaa pari sanaa, mutta taisi jäädä vain haaveeksi. Edessä pitkä talvi.
Vierailija kirjoitti:
Se käy
Vierailija kirjoitti:
Vielä tulee päivä, jona otan ja aion. 💪🏽
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut vaihtaa pari sanaa, mutta taisi jäädä vain haaveeksi. Edessä pitkä talvi.
Onko joku estänyt?
Täytä tyhjyytesi.