Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (30616)
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut niin paljon asioita mitä olemme puhuneet. Sydän sykkyrällä, olen sinun.
kenen,miehen,naisen,minkälaisen?
En taida olla hänen ulkoista tyyppiään. Siihen voi olla tiettyjä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Gallubbi: onko kaivattusi kehunut ulkonäköäsi?
Ei, on sanonut etten koskaan ole ollut hoikka.Ei vaan tuntenut minua silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla ihan niin läheisissä väleissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kerran sen sanovan mua apinaksi. En tiiä johtuko ulkonäöstä, karvoista, liian monen banaanin kyllästämästä hiestä, tangossa roikkumisesta vai pienestä munasta.
😂🐒
Apinat on söpöjä
Meitsi lähtee tänään Niin ihania kuin kaikki tyypit olettekaan, ketää ei jää ikävä atm. Paitsi yhtä ehkä semisti.
Vierailija kirjoitti:
Meitsi lähtee tänään Niin ihania kuin kaikki tyypit olettekaan, ketää ei jää ikävä atm. Paitsi yhtä ehkä semisti.
Tänään jälkeen piti olla lentokone, mut eipä ollu
Muistutan kaivattuani, että kirjoitan ainoastaan tunnistautuneena. Mukavaa loppuiltaa ja lämpöä täältä sinne mun punaposkista.
Tänään unelmoin kirjaimellisesti sinusta ja minusta: perheestä, ennen kaikkea sun suloisuudesta mikä lämmittää rinta-alassa. Oot täydellinen nainen mulle, enkä tätä kovin helposti myönnä kriittisenä miehenä.
Jos oot vapaa yhä, niin sielullisia askelia olen ottanut sinua kohti. Tinder-tilin perustamisesta kerron täällä sulle, niin tiedät milloin olen siellä mätchättävänä. <3
Mietteliäs, ujo, varautunut, hellä ja introspektiivinen tyyppi #0~0#
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kivaa, kun naiset ottaa yhteyttä. Vielä kivempaa on ignoorata ja laittaa estoon. Paras osuus on, kun saa kertoa vaimolle ja nauraa yhdessä näille akoille. Eniten odotan sitä, että tämä yksi idiootti ottaa uudelleen yhteyttä ja voin taas ignoorata, laittaa estoon, soittaa sen entiselle miehelle, tehdä rikosilmoituksen ja hankkia lähestymiskiellon.
Mitä hyödyttää soittaa sen entiselle miehelle? Tuskin entistä tai entisiä miehiä hirveästi kiinnostaa?
Jos on vainoava ex-mies, niin kyllä sitä kiinnostaa. Esim. joku persoonallisuushäiriöinen seksirikollinen, joka mustamaalaa raiskaamaansa naista. Mutta netissä voi kuka tahansa esittää ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kivaa, kun naiset ottaa yhteyttä. Vielä kivempaa on ignoorata ja laittaa estoon. Paras osuus on, kun saa kertoa vaimolle ja nauraa yhdessä näille akoille. Eniten odotan sitä, että tämä yksi idiootti ottaa uudelleen yhteyttä ja voin taas ignoorata, laittaa estoon, soittaa sen entiselle miehelle, tehdä rikosilmoituksen ja hankkia lähestymiskiellon.
Mitä hyödyttää soittaa sen entiselle miehelle? Tuskin entistä tai entisiä miehiä hirveästi kiinnostaa?
Jos on vainoava ex-mies, niin kyllä sitä kiinnostaa. Esim. joku persoonallisuushäiriöinen seksirikollinen, joka mustamaalaa raiskaamaansa naista. Mutta netissä voi kuka tahansa esittää ketä tahansa.
Tai jos on mukava nainen kenen kanssa kaikki on jäänyt kesken. Saa aina ottaa yhteyttä.
Petterin punakuono oli muna nimeltään. Ei ollut Sointu vieno Petterimme nenän pääs. Huvittelivat aina illoin ja siitä saipa kylän pukki aattehen. Alkuilta pitkä on ja
Kuulin kerran sen sanovan mua apinaksi. En tiiä johtuko ulkonäöstä, karvoista, liian monen banaanin kyllästämästä hiestä, tangossa roikkumisesta vai pienestä munasta.