Suomalainen, media valehtelee sinulle!
Itsekin aloitin ketjun jossa oli useita esimerkkejä, miten media vääristelee uutisia Muskista, vaan ei nyt juuri tätä esimerkkiä. Niitä on niin paljon ja uutisointi Muskista on kaikki valheellista.
Olen myös yrittänyt kertoa miten Mari Karppisen jutut Trumpista on järjestään valheellisia ja asian vierestä (kuten koko median) ja dei ei suinkaan ole yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta vaan vuoden 1964 Civil rights actin vastaista syrjintää ja rasismia jonka korkein oikeus on vahvistanut ja sitäkään ne ei suinkaan sinulle kerro.
Entinen vasemmiston suosikki Russell Brand tehnyt saman huomion.
The Democrat-media machine cloaked corruption in compassion, enriching donors while failing the people.
Kommentit (17)
Mediakriittisyys on hyvä taito, itselläni se on varsin vahva
Venäjän lammas taas linkkeineen vauhdissa. Ilmiannettu
Ilta-sanomissa ja iltalehdessä tapahtuu aina jotain katastrofaalista. Vaan huonoja uutisia. Toki ne myyvät, mutta olen alkanut vältellä kyseisiä lehtiä. On myös paljon asiavirheitä. Olen ajatellut, että toimittajilla on ehkä niin kiire.
Puopolo linkissä, tietää automaattisesti paskaksi infoksi 🤮
Joku iigori taas mekastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puopolo linkissä, tietää automaattisesti paskaksi infoksi 🤮
Joku iigori taas mekastaa.
Vai niin. Puolet kommenteista katoaa mutta tällainenkin jää.
No ei se auta kuin laittaa lisää pökköä pesään.
Iigorin pökkö on vodkaa ja valeinfoa.
russel brand on yksi valheen levittäjistä
Valhetta ja salailua. Tietyt aiheet on tabu ja niistä ei kerrota
Nämäkin salaliitot senkun vaan osoittautuivat todeksi. Ne olikin demokraattien ja legacy median salaliittoja Bidenin dementiaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Iigor, otas aamunokoset.
Rakas veljeni usko kerrankin. Suomen media valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Valhetta ja salailua. Tietyt aiheet on tabu ja niistä ei kerrota
Kuten perussuomalaisten matala äly, matala koulutus ja korkea rikosfrekvenssi, joka ohittaa jopa maahanmuuttotaustaiset. ei saa puhua, heti lähtee ketju. Tai persujen mustat vaimot, joita piilottelevat julkisuudelta ettei köyhemmät ja incelimmät puolueveljet tule vetämään polttopullolla mökkiä nurin.
Minä luenkin vain ruotsalaisia uutisia.
Montako vodkaa olet napannut tänään? Sullahan alkoi tämä piipitys jo toissapäivänä.
Mä en luota keneenkään, joka uskoo tietävänsä "totuuden" eikä vakavasti keskustele siitä, että omat tiedot saattavat olla vain osittaisia, värittyneitä tai yksinkertaisesti vain vääriä.
No, jos vertaa Venäjän mediaan....
Yksittäisten ihmisten somessa julkaisemat mielipiteet eivät ole mediaa.
Olenkin ajatellut, että somessa pääsee lukemaan totuuden, kun persuöyhöttäjät ja Pietarin trollit kertovat totuuksiaan. Aina se, joka ensimmäisenä ehtii kertomaan tapahtumasta kertoo totuuden. Se joka ensimmäisenä hutkii, tutkimatta mitä todella tapahtui, kertoo totuuden, ja siihen nimenomaan kannattaa uskoa. 🤣