Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (32605)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muut miettineet sitä että ns long covid oireet saattoivat olla lisäksi oireita esivaihdevuosista? Tai yhdistelmä molemmista? Viruksesta ja hormoneista?
Long covidia oli eniten naisilla. Virus saattoi vaikuttaa hormonitoimintaan ja lisäksi verisuoniin. Mielestäni tätä asiaa ei ole tutkittu riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lähes onnellinen puolisosi kanssa.
Ei ole enää puolisoa kuin nimellisesti. Tätä hän tosin ei tiedä.
Rakas, miksi et kerro minulle tätä ilouutista ?
Ok. Mukavaa päivää kaikille!
En ole tosikko ja häippäsen tästä ketjusta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole kaivattuni enkä muutenkaan voi hänelle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi esiinnyt minuna, trolli?
Ei täällä kukaan voi esiintyä sinuna, jos kirjoittelet anonyymisti. Jos et halua sekaannuksia, kirjaudu nimimerkillä. Sehän ei käy, koska sitten et itse voisi enää trollata.
A-mies, etsin sua tänäänkin väkijoukosta tuloksetta. Nähtäiskö huomenna?
Vierailija kirjoitti:
G: Milloin viimeksi olet saanut viestin kaivatultasi?
G2: Piditkö viestistä?
Tänään ja pidin.
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat toimineet väärin. Olen valmis myöntämään asian puolestani ja sopimaan.Oletko sinä?
Olen. Otat yhteyttä ja kerrot tämän ajatuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ehdottanut mitään seksuaalista. Sanoin että olen ihastunut. Ja mikä parasta, suurin ihastukseni sinuun on sinun luonteeseesi. Nautin suunnattomasti seurastasi ja sinun huumoristasi. Meillä oli niin läheinen toista ymmärtävä tapa kommunikoida. Ihanan välitön. Se miksi sinua juuri ihastelen, on sun aitous ja suoruus. Olet ihanan räiskyvä. Olet tietysti myös ulkoisesti kaunis. Mutta kyllä se ihanuus lähtee myös henkisestä yhteydestä.
Ajattelisipa eräs minusta näin.
Mitäs sinä ajattelet hänestä? Sinähän voit ilmaista ajatuksesi myös hänelle, ehkä hän ilahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niin kerron. Sivusta
Sade ropisee kattooni, sade. Ukkospilvi mieleni päällä, ukkospilvi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011572026.html
Kuntarajainmies vai piposaru? Hyvä esimerkki joka tapauksessa siitä, ettei kukkalähetykset väärältä henkilöltä suinkaan ole mikään romanttinen ele ;) vaikka täällä aina kuinka yllytetään menemään sanomaan suorat sanat kun kiinnostaa - ja jopa kun ei kiinnosta..
Huvittaa. Yksi mies kyseli kavereistani, mutta mun kaverit on kyllä kaikki aika erilaisia. Ei mulla ole mitään samasta pakasta vedettyä porukkaa, että tällaisia me ollaan :D
Vierailija kirjoitti:
Sade ropisee kattooni, sade. Ukkospilvi mieleni päällä, ukkospilvi.
Mikäs toi tummat pilvet ylläsi?
'Miksi esiinnyt minuna, trolli?'
'Ei täällä kukaan voi esiintyä sinuna, jos kirjoittelet anonyymisti. Jos et halua sekaannuksia, kirjaudu nimimerkillä. Sehän ei käy, koska sitten et itse voisi enää trollata.'
Kumpikaan ei ninulta. 👋
Tietysti alapeukuttaa, jos joku kirjoittaja on niin tyhmä ettei se tajua ketjun otsikkoa. Joillekin tunteet voi heittää vessan seinälle, sekin kertoo ihmisestä