Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (32195)
Vierailija kirjoitti:
Mä patoan kaiken sisääni.
No se kuulostaakin terveeltä😅
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen kaipailee vaakaa.
Kuulostaa hyvältä elämä ois yllätyksellistä ja samalla rauhallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelijana oloa pelkäävä: lähestyminen on mahdollista tehdä kunnioittavasti. Se ei ole ahdistelua. Esimerkiksi kahville pyytäminen ei ole ahdistelua. Perseenpuristelu on ahdistelua.
Väärin. Minä kysyin kerran yhtä tsirbulaa kahville, ja hän suostuikin. Kaikki meni ihan hyvin, mutta päivän parin päästä hän laittoi vihaisena viestin, miten häntä oli jälkeenpäin kotona alkanut ahdistaa se kahvilla käynti. Eli ihan mikä tahansa voi ahdistaa naista, jos mies ei ole tarpeeksi komea ja menestynyt. Siihen siis riittää se, että sanoo naiselle "päivää". Sen sijaan joku Kimi Räikkönen voisi vaikka suoraan puristaa tisseistä ja sanoa "lähtään panemaan", niin se olisi vain ihanaa itsevarmuutta. Tämä on totuus, jonka useimmat miehet tietävät mutta jonka naiset kiistävät.
Näinkö tosiaan luulet? Ahdist
Ehkä hän vaan on vähän ahdistava. Ei osaa tutustua muuten kuin ahdistelemalla?
Jos hän on se sama tyyppi, joka luuli "aktiivisen miehen" tarkoittavan jotain ahdistelijaa. Että vaihtoehdot on mösöttää passiviisena ja naisen pitäisi tehdä kauheasti jotain että mies tajuaisi ja vetää miestä perässä, tai sit on joku "jeah peipe lähetääs panee"-ahdistelija joka läppäsee heti perseelle. Jälkimmäisiä en ole itse edes koskaan tavannut, mutta palstalegendojen mukaan etelä-eurooppalaisten miesten tuollainen käytös toimisi naisiin! En vaan ole koskaan noin käyttäytyvää etelä-eurooppalaista tai muutakaan ulcomaalaista tavannut.
Vierailija kirjoitti:
G: voimarulla toistojen yhteistuloksenne?
Luulin ensin, että puhutaan rullakebabista. Sitten tajusin, että puhutaan siitä härvelistä. Minä en käytä voimarullaa, mutta lankutan. Ja varmaan joskus vähän jankutan. Rakkaudesta voisin enemmänkin jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko keskustella jossain muualla henkilökohtaisista asioistanne, kun selvästi tunnette toisenne ja teillä on halu lässyttää niitä keskenänne? Ette, koska olette ylimielisiä ja piittaamattomia ketjun otsikosta.
Ei olla, kyse on nimenomaan otsikon mukaisesta. Jos asia sinua haittaa, perusta uusi. Mulla ei ole muuta paikkaa keskustella hänen kanssaan.
Onko sinun jotenkin vaikeampi perustaa sivu ihan vaan teille?
sivu
On teidän vaikea olla puuttumatta toisten kaipaukseen?
Henna sua kaipaan niin baby.
Näin viime yönä unta entisestä ihastuksestani (siitä, joka pääsi karkuun), jolta sain kai pakit 25 vuotta sitten. Herättyäni tajusin, että hän oli oikeasti ihastunut minuun, mutta ei uskaltanut ilmaista sitä. Enkä minä jäänyt perään itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä patoan kaiken sisääni.
No se kuulostaakin terveeltä😅
Siihen mä oon oppinu.
Tutun ihmisen kanssa voi olla ronskimpikin, uuden kanssa ei välttämättä kannata testata.
Vierailija kirjoitti:
Henna sua kaipaan niin baby.
Ota Hennaan yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen vaaleanpunaisessa hupparissa täällä.
On!
Mustat housut?
On
Mun on kauhea ikävä sua nainen. Välillä tulee epätoivo, et oliko tää oikeasti tässä, kun ei ole mitään yhteyttä. En tiedä, ehkä se onkin niin. 😭
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet?
Keksin just riskialttiin strategian tenttiä varten, kerron sitten jos toimii.😅 Nyt ei vaan aika ja energiat riitä muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet?
Haaveilen hänestä, luen palstaa ja sivusilmällä netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet?
Ihmettelen ja mietin. Mitä sä teet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet?
Istun hikisenä pukkarissa
Eräs Mies, voisitko mennä katsomaan minisarjan Poikani, joka katosi Areenasta ja kertoa mitä tunteita se herätti? Olen katsonut vasta ensimmäisen jakson ja olen jo aivan surun murtama nainen.