Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26020)
Juonikas, kylmä, ahne, häikäilemätön, aggressiivinen. Siinä puolesi, joita en tule kaipaamaan. Hyviä puolia on paljon, ja niihin rakastuin, mutta halusit jättää itsestäsi muistoksi rumimmat.
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan näet, että tapasi hoitaa asioita on ollut optimaalinen ja minua arvostava, meillä on hyvin eri käsitys rakkaudesta.
Mitä hoidettavaa ja vaihtoehtoja mulle jäi? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan näet, että tapasi hoitaa asioita on ollut optimaalinen ja minua arvostava, meillä on hyvin eri käsitys rakkaudesta.
Mitä hoidettavaa ja vaihtoehtoja mulle jäi? Ei mitään.
Hänelle jäi paljonkin, kun valehteli ympäriinsä ja aiheutti niillä tuhoa. Jos ei sitä tajua, täytyy olla melkoinen tonttu.
Kun ehdotit mulle epävakaan narsistin leimaa, oliko siinä kenties jotakin tuttua?
Emilia, kaunis. Mukavaa päivää! 😘😘😘😘😘
Jos olisi vastuullinen tai ihmisellä olisi edes omatunto, kokisi tunnontuskia ja haluaisi korjata jälkiään. Mutta ei, ei kumpaakaan.
Pusuja sinulle tumma mies 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusuja sinulle tumma mies 😘
Rotupetturi!
Tummahiuksinen mies, pönttö
Aina kun pitäisi mennä ns. toiselle puolelle tulee huono olo. Olen hyvän puolen nainen. Jos se minusta olisi kiinni levittäisin ympärille koko ajan ja jatkuvasti hyvää ja kaunista. Voisin elää -ja elänkin- näistä molemmista.
T. Hyvyys täytyy monesti piilottaa
Vierailija kirjoitti:
Lakuja ja kahvia, no, kai sen aamun voi näinkin alottaa
Kyllä voi, joskus tommonen aamu on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen kaikista kokemuksista kanssasi. Olen kiitollinen rehellisyydestäsi.. Kiitos. Muistellaan toisiamme hyvällä. Ilman sinua moni asia olisi jäänyt kokematta. Sä teit mun kesän. <3 ja nyt syksy kääntyy jo pian talveksi. Elämän väistämätön kiertokulku. Oppimisen, kasvun, toipumisen aika. Olet tärkeä ja tiedät mistä mut löytää.
Oen puhelin soiton päässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on odottanut toista monta vuotta, eikö olisi reilua saada palkaksi edes pikkuisen?
Ota yhteyttä
En haluaisi naista, jolla on paljon miesystäviä.
En saata käsittää, miten kukaan voisi olla ihastumatta Katjaan.
Rakastan sua. Haluan sua. Nähtäispä pian.
Mukavat päivät sinne missä lienet.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Haluan sua. Nähtäispä pian.
Mukavat päivät sinne missä lienet.
Yhteyttä ottamalla näet
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi naista, jolla on paljon miesystäviä.
Meinaatko ystävämiehiä?
Lakuja ja kahvia, no, kai sen aamun voi näinkin alottaa