Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (26502)

Vierailija
25881/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat on rakkautta myös parisuhteessa. Eli aikuinen ihminen osaa laittaa itselleen ja muille rajoja, ettei tapahdu mitään sellaista mikä loukkaa parisuhteen toista osapuolta. Silloin erilaiset ystävyyssuhteet ei ole ongelma.

Vierailija
25882/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: kuinka usein iltaisin tai muuten kotona yksin ollessa teet sitä kauneinta minua ajatellen itsellesi?

ylänuoli 👍  - Päivittäin tai ainakin melkein

alanuoli 👎 - Vain kun olemme vasta nähneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25883/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille terveisiä sinne pilven reunalle. Nyt on taas sellainen hetki että tarvitsisin sua aivan kamalasti. Oon hukassa enkä tiedä mitä teen.

Vierailija
25884/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidille terveisiä sinne pilven reunalle. Nyt on taas sellainen hetki että tarvitsisin sua aivan kamalasti. Oon hukassa enkä tiedä mitä teen.

Anna sille pesää. T. äidin kummitus

Vierailija
25885/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisainta olisi suhtautua sinuun, kuten sinä minuun suhtaudut. Laittaisin tiukat rajat sulle, mutta en noudattaisi niitä itse ja nauraisin olemattomaan partaani.

Vierailija
25886/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovettaisin sydämeni, jos voisin, mutta en pysty. 

Vierailija
25887/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HJF 💘

Vierailija
25888/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt moneen kertaan lähettää tällä palstalla, mutta aina on poistettu, koska en ole voinut olla mainitsematta, että hänen viehättävyytensä ja kauneutensa lisäksi myös hänen vittunsa on äärettömän kaunis.

Jos sitä ei saa mainita, on kuin varaisi piknikille hyvät eväät, mutta söisi paperit.  

Jos vaikka ilmaisisit asiasi naista kunnioittavalla etkä halventavalla ilmauksella, asia onnistuisi paremmin

HIENOSTUNUT NAINEN ymmärtää, ettei ole naista kunnioittavampaa sanaa kuin  v i t t u. Vähemmän hienostuneet naiset, kuten poistattajat ja Sanoman sensuuriohjelma, pitävät sitä naista häväisevänä. 

Henkilökohtaisestikin tavattaessa käytin naisen ihanista elimistä, myös hänen omistaan

Tosi kauniit, joo...

Vierailija
25889/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö olla varavaihtoehto?

Ei tietenkään pidä alkaa sellaiseksi! Kyllä oikea ihminen tietää, että haluaa olla just sun kanssa eikä haikaile muualle. Varsinkaan alkutekijöissä.

Vierailija
25890/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistajalla on ollut vähän vaikea aamupäivä🤣

Vierailija
25891/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut mitään rajoja kaivatulle. Toivoisin että hän ylittäisi kaikki mahdolliset rajat joita välillämme kuvittelee ja kömpisi suoraan päälleni tai alleni.

Vierailija
25892/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiselle pitää tapahtua, että siitä tulee tuollainen kuin sinusta? Vai oletko näitä Niuvanniemestä palstailevia, lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksisssta ynnä muista pahuuksista vankimielisairaalaan joutuneita?

Eri

Vierailija
25893/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laittanut mitään rajoja kaivatulle. Toivoisin että hän ylittäisi kaikki mahdolliset rajat joita välillämme kuvittelee ja kömpisi suoraan päälleni tai alleni.

Sano se hänelle.

Vierailija
25894/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiselle pitää tapahtua, että siitä tulee tuollainen kuin sinusta? Vai oletko näitä Niuvanniemestä palstailevia, lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksisssta ynnä muista pahuuksista vankimielisairaalaan joutuneita?

Eri

Häh? Miksi puhut noin rumasti toiselle? Onko elämässäsi jotenkin vaikeuksia joita et osaa käsitellä?

Vierailija
25895/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah nainen mä laitan sun mahaan elävän ihmisen

Et laita.

Jep ketjussa taitaa olla enimmäkseen hedelmällisen iän ohittaneita naisia, lesboja ja veloja. Muutama poikkeus ehkä joukossa. 

Vierailija
25896/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano se hänelle.

Koen, että tuttavuustasomme ei vielä luo turvallista pohjaa näin suoraan ilmaisuun. 

Vierailija
25897/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Häh? Miksi puhut noin rumasti toiselle? Onko elämässäsi jotenkin vaikeuksia joita et osaa käsitellä?

Tuollaista kuvaa hän itsestään viestillään antoi. Jotenkin sekaisin tai paha.

Vierailija
25898/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo 💘

Vierailija
25899/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö olla varavaihtoehto?

Ei tietenkään pidä alkaa sellaiseksi! Kyllä oikea ihminen tietää, että haluaa olla just sun kanssa eikä haikaile muualle. Varsinkaan alkutekijöissä.

Sellaisena olen roikkunut. Olo on kuin pikkulinnulla lasikuistilla.

Vierailija
25900/26502 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano se hänelle.

Koen, että tuttavuustasomme ei vielä luo turvallista pohjaa näin suoraan ilmaisuun. 

Ole sitten ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan