Minkälainen miestyyppi on sulle ehdoton ei?
Mulla on aina ollut sellainen tosi pitkä, laiha, vaalea ja virkamiesmäinen tyyppi. Kasvoilta melkein harmaa ja huulet kapeat, pitkät laihat jalat ja pylly melkein kuopalla. Ei vain iske. 😆
Kommentit (163)
Perässävedettävä kivireki. Sellainen saamaton lökäpöksy. Jolle kaikki on ihan sama. Ei aloitekykyä, ei mitään mielenkiinnon kohteita.
Pikkukikkelinen. Aika ei kikkelia kasvata.
Aikalailla tuo, mitä ap luetteli. Mutta oon huomannut, että aika usein kunkin ihannekumppani muistuttaa omaa vartalomallia! Olen solakka mutta lihaksikas ja muodokas, sellainen urheilijamainen. Ja haaveilen miehestä, joka on sopivan lihaksikas, ei lihava muttei luikkukaan. Kaverini taas on todella hoikka ja iskee silmänsä juuri näihin, mitä ap luetteli. Eli ei yhtään ylimääräistä missään. Mutta tää on vain hyvä juttu! Jokaiselle löytyy kyllä vaihtoehtoja!
Rikollinen, juoppo ja tupakkimies ei passaa.
Ai ulkonäöllisesti? Kaksi inhokkityyppiä minulla on. Ensimmäinen on tatuoitu kehonrakentaja, joku Bull Mentula, Rock, mitä näitä nyt on. Hirveää. Sitten toinen on metallia kuunteleva hevari.
Helsingin ulkopuolella syntynyt tai asunut.
Yksinkertainen, Leijona-kaulakoru kaulassa, itsestään liikoja luuleva pullistelija, jota saa hävetä
Semmoinen jokankutsuu itseään mieheksi ja varsinkin suomalaiseksi mieheksi kun ne on vain arvottomia orjia joiden kuuluu maksaa ja tehdä kaikki tässä yhteiskunnassa että paremmat ihmiset voi vain oleskella suomalaisten miesten maksamien rahoilla
Vaalea, lihava, haiseva, kouluttautumaton, tupakoiva, alkoholisti nyhvö.
Latelan Lauri- tyyppiset, ikuisiksi teineiksi jääneet. Hyi🤮
Käytännössä kaikki paitsi tuo oma kumppani. Olen ollut aina nirso ja tyypistä riippumatta oikein muu kuin itselleni täydellinen ei sytyttänyt.
Sellainen, joka näyttää mun isoisältä.
Hamemies, jolla kynsilakkaa ja meikit naamassa ei oikein innosta, koska en niitä itsekään käytä.
Jengiläiset