Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25820)
Vierailija kirjoitti:
Tiistai-iltaa mun rakkaimmalle. Oot kuuma, ihmeellinen ja mulle täydellisin. Nuku hyvin, herkuista herkuin.
Järkyttävää joulukinkun paistamista jo lokakuussa, hyi helvata!
Rakas päiväkirja. Taidan luovuttaa itseni suhteen. En tiedä mihin musta enää olisi. Tuntuu jotenkin helpottavalta ajatukselta luovuttaa. Päästää irti. Hänelle toivon kaikkea hyvää. Miehillä ei ole hormeneistakaan kiinni nämä hommat. Samaan aikaan jokin sisälläni huutaa: Ei saa luovuttaa! Koskaan! Mutta ei enää ole sellaista tarmoa. Ne vuodet meni jo. Olenko lamaantunut? Olenko masentunut? Vai vain (esi)vaihdevuosioireinen? En koe olevani oma itseni. Tämä kaipuukin vetää johkin pohjamutiin.
Vierailija kirjoitti:
Ette voita minua näissä peleissä ikipäivänä. Loppu.
En ole mikään Selänne.
Vierailija kirjoitti:
Ette voita minua näissä peleissä ikipäivänä. Loppu.
Tiedän.
Mie en menis vielä nukkuu, jos olisit täällä. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne enää mitään rakkauden tunteita kaivattuani kohtaan.
Joskus vanhana miettii mihin sekin kaatui
Onpa tylsiä juttuja täällä. Mikä on sopivasti linjassa sen kanssa, että olen tylsistynyt tähän kaipaamiseenkin. Olihan se kyllä jo aika, täysin turhaa haikailua puolitoista vuotta vaikka viime näkemisestäkin on jo yli vuosi.
K., se päivä viimein tuli että ajatus sinusta on meh. Ei sillä että edes tietäisit tästä. :D Ja olisit varmaan vain helpottunut jos tietäisit. Tai et edes välittäisi, koska tuskin edes ajattelet mua. Nallekarkit alkaa viimein olla tasan siinä asiassa.
"Haikailua" on muuten hassu sana. Melkein kuin haikalailua. Haikalailen ensi kesänä meressä tai joessa. Suomen kielen vääntely on kyllä hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Noin saattaa käydä kun elämässä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole mua varten, vaikka minä olisin sua varten. Siksi meitä ei tule.
Ja mitähän sinä sitten kaipaat??
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsiä juttuja täällä. Mikä on sopivasti linjassa sen kanssa, että olen tylsistynyt tähän kaipaamiseenkin. Olihan se kyllä jo aika, täysin turhaa haikailua puolitoista vuotta vaikka viime näkemisestäkin on jo yli vuosi.
K., se päivä viimein tuli että ajatus sinusta on meh. Ei sillä että edes tietäisit tästä. :D Ja olisit varmaan vain helpottunut jos tietäisit. Tai et edes välittäisi, koska tuskin edes ajattelet mua. Nallekarkit alkaa viimein olla tasan siinä asiassa.
"Haikailua" on muuten hassu sana. Melkein kuin haikalailua. Haikalailen ensi kesänä meressä tai joessa. Suomen kielen vääntely on kyllä hieno asia.
Liian tylsää, en jaksanut lukea loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Älä etsi minua enää täältä, voimme tavata.
No laita mies viesti niin lähen heti vetään täältä
Vierailija kirjoitti:
Kiimapimppa 🥰
😳
Tänään on ollut lähinnä sellainen päivä, että kaikki on vituttanut. Maisemanvaihto olisi paikallaan, mutta ei ole nyt resursseja muuttaa mihinkään. Taidan siis lähteä kauppaan ja kaljalle. Universumi voisi joskus yllättää jotenkin positiivisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut olo kuin koko maailman paino olisi hartioillani. En tiedä miksi.
Minulta taas putosi tänään paino hartioilta. Siirtyiköhän se sinulle?
Rakkaus on kuollut elämän puroon,
ihan kuin kussut joku ois myös mun muroon.
Kalasta mut,
kalasta mut.
Kalasta.
Näin kun katsoit minua tiistaina. Tuli taas tunne, että meidän välillä on jotain, mutta aika näyttää.