Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25820)
Vierailija kirjoitti:
Pusuja mulle 🥰
Saat haleja myös!
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut olo kuin koko maailman paino olisi hartioillani. En tiedä miksi.
Jos otan vaikka puolet omillani. Onko ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niin, että jos alkaa tulla dramaattisia aineksia kasaan, niin peräännyn.
Oletan, ettet ole itse tarjoillut sellaisia varsinkaan oikeassa elämässä tänäkään vuonna?
Siis molemmistahan se tulee, jos sellaista dramaattista ainesta alkaa ilmentyä. Sen huomaa, että itsestäkin alkaa tulla tiettyjä epämiellyttäviä piirteitä esiin, joita ei jonkun toisen kanssa tule tai ovat ainakin laimeampia.
Osaatko sanoa syytä?
En oikein tiedä. Joskus joidenkin kanssa vaan voi olla sellainen lataus, että se synnyttää jännitteitä ja esim. molemminpuolista mustasukkaisuutta herkästi. Ja et ylipäätään on jotenkin herkempänä, eikä osaa ottaa niin rennosti kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut olo kuin koko maailman paino olisi hartioillani. En tiedä miksi.
No vähän vaan nojasin 🙄 ei tartte olla tollanen.
Potraa väkeä, potraa väkeä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niin, että jos alkaa tulla dramaattisia aineksia kasaan, niin peräännyn.
Oletan, ettet ole itse tarjoillut sellaisia varsinkaan oikeassa elämässä tänäkään vuonna?
Siis molemmistahan se tulee, jos sellaista dramaattista ainesta alkaa ilmentyä. Sen huomaa, että itsestäkin alkaa tulla tiettyjä epämiellyttäviä piirteitä esiin, joita ei jonkun toisen kanssa tule tai ovat ainakin laimeampia.
Osaatko sanoa syytä?
En oikein tiedä. Joskus joidenkin kanssa vaan voi olla sellainen lataus, että se synnyttää jännitteitä ja esim. molemminpuolista mustasukkaisuutta herkästi. Ja et ylipäätään on jotenkin herkempänä, eikä osaa ottaa niin rennos
Mä miettisin tuota tänään, että olikohan kyse kuitenkin jostain mustasukkaisuudesta, mutta en tiedä miksi olisi. En tiedä miten mun pitäisi osoittaa vielä enemmän, että tykkään vaan hänestä.
Voi toki tehdä päätelmiä dynamiikasta ketjun perusteella, mutta en sitä hirveän todenmukaisena pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan vaikka puolet omillani. Onko ok?
Voi kiitos! Jaksatko varmasti? En haluaisi ylettömästi rasittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potraa väkeä, potraa väkeä..
🤭
Vierailija kirjoitti:
Dramaattisia aineksia saa hyvinkin helposti haalittua, kun haluaa pitää yhteyttä anonyymissä ketjussa.
No teissä, jotka kuvittelette pitävänne täällä jotain yhteyksiä johonkuhun, on itsessänne ihan riittävästi dramaattisia aineksia. And then some.
Vierailija kirjoitti:
Voi toki tehdä päätelmiä dynamiikasta ketjun perusteella, mutta en sitä hirveän todenmukaisena pitäisi.
No ei voi :D Mä olen käynyt täällä aivan liian kauan ja tuhlannut aivan liikaa elämäni aikaa tällaiseen, ja silti olen sitä mieltä, ettei täältä voi todellakaan tehdä MITÄÄN päätelmiä mistään muusta kuin omasta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
G: kaivattusi syntymävuosi?
Aloitan: 1989
1981 🥰
H, olen huomannut sulkeutuvani taas hiljalleen, ja siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää (alan kuvitella keksineeni koko jutun). Pari rohkaisevaa viestiä voisi palauttaa minut takaisin "linjoille". Jos siis edelleen haluat yhteyttä ja/tai tavata.
t. spaceman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan vaikka puolet omilleni. Onko ok?
Voi kiitos! Jaksatko varmasti? En haluaisi ylettömästi rasittaa.
Pari viikkoa sitten taivas putosi niskaani, joten jaksan kyllä puolen maailman painonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1981 🥰
💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistut mieluummin kuin selvität? Ei lupaa hyvää.
Sinä sivusta, ole hyvä ja kerro olevasi sivusta.
Tahallaan toisia ihmisiä loukkaavat, ovat hirviöitä joita tulee vältellä. Kaikki kaveritkin vielä mukaan....
Vierailija kirjoitti:
Nainen, se eilinen rakastan sua-viesti lähti vahingossa mun näppäimistöltä.
Seli,seli.. ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
1991
Moikattiin tänään 🧡. Harmi että tilanne oli sellainen, ettei kummallakaan ollut aikaa muuhun. Ja nyt menee tietysti taas viikkoja, että nähdään.
Vierailija kirjoitti:
1968