Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25820)
Älä etsi minua enää täältä, voimme tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkasi kantavat - aina siihen asti, että tulee taas joku, joka saa jalkasi veteliksi ja pään sekaisin.
No, niitä tulee aina vastaan. Pitää olla tarkempana ensi kerralla kenelle sydämensä antaa.
Sydäntä nyt ei kannata antaa kovin pian kenellekään! Osa naisista tekee sen virheen, että heti on sydäntä antamassa, vaikka on kyse vain alkuhuumasta ja ehkä jopa vasta ohuesta _mahdollisuudesta_ johonkin. Tai ihan vaan seksistä.
Meinaatko että se on mies joka saa määritellä suhteen laadun?
Itselläni on kyllä ollut aikamoisia riippakiviä juurikin miehistä, vaikka itse en ole pitänyt juttua mitenkään vakavana.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaiksi aamukahville kauppahalliin?
Kuulostaisi ihanalta, mutta vain yhden ihanaisen kanssa.
n->n
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä M 💚
Hyvää yötä, sinä joku
- M -
Vierailija kirjoitti:
G: kaivattusi syntymävuosi?
Aloitan: 1989
1981, ei tosin ihan varma tieto.
Sinun lähellesi on ainainen kaipuu.Yösuukkosia ja helliä haleja olisi täällä annettavissa.
Kauniita unia,ajatuksin siellä,toivein sinä täällä.😁😊
Tiistai-iltaa mun rakkaimmalle. Oot kuuma, ihmeellinen ja mulle täydellisin. Nuku hyvin, herkuista herkuin.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Se mitä noilla on antaa ei mulle vain riitä. Ansaitsisin enemmän mutta mikään ei enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ihana😍
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä, niin nähdään ja tehdään yhdessä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kollarit on hyvät, jos on hyvä peppu. Tyynyperse ei näytä hyvältä missään housuissa.
Tyynyperse 😂 Mutta joo samaa mieltä, jos miehellä on hyvä ja terhakka pylly niin kollarit on ok.
Halusin älykkään miehen jossa on haastetta. Sain koko elämäni kaikkea muuta vaikeaa.
Nyt olen selvittänyt kaiken mahdollisen ja avannut solmut, kolunnut pienimmätkin luut. Paskan möivät eikä tämä ole edes unta josta herätä.
Ette voita minua näissä peleissä ikipäivänä. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä noilla on antaa ei mulle vain riitä. Ansaitsisin enemmän mutta mikään ei enää riitä.
Entä mitä sulla itelläs on laittaa pöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä sulla itelläs on laittaa pöydälle?
Pöytä on jo pelattu. Tulevaisuus näyttää lisää.
Voi ei, joku tykkää minusta ja näyttää sen. Pakko ghostata.
Kummassakin, molempia voi tulla testaamaan mielensä mukaan