Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25096)
sä olet niin syvällä sun ajatusloopissa minusta, etten voi muuttaa sitä. mitään mitä sanon tai teen, ei voi muuttaa sitä.. se miten sä näet minut, olet valinnut nähdä minut niin. mä en voi voittaa tässä pelissä. mä olen hävinnyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole "takuu reseptiä", kun ei ihmisillä ole oikeanlaista asennetta eikä halua. Se on useilla ihan arvomaailmasta kiinni, että ollaan sarjamonogamisteja ja yhdessä ei tarvitse edes yrittääkään pysyä, vaikka olisi perhekin perustettu. :)
Kyse on täysin arvomaailmaeroista, mitä siinä mikään pellehtiminen jostain "takuuresepteistä" auttaisi :D Ei edes kiinnosta, kun kyse on tosiaan arvoista ja ihmiset valitsee ne itse.
Ja eri arvomaailman omaavien kanssa on turha jankuttaa. Mä voin suorilta sanoa, että mulla on eri arvot varmaan 98% kanssa tästä ketjusta. Monessakin asiassa.
Ja olkaa toisillenne armollisia
kohdelkaa lähimmäistänne kuin haluaisitte teitä itseänne kohdeltavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ei enää rakasta naista, ja nainen yrittää painostaa tai pitää miestä lapsen ja moraalin avulla, eikö se ole nöyryyttävää?
No en tiedä siitä, mutta kuulostaa ainakin hyvältä äidiltä jos tekee kaikkensa pitääkseen lapsen perheen kasassa ja vanhemmat saman katon alla.
Kuulostaa niin hyvältä. Niin kutsuttu perheenyhdistäminen on luksustalossa asumista ja luksusautolla ajamista. Rakkautta ei ole, vain utilitarismia.
Suunta on vain ylöspäin. Kasvu ei tapahdu hetkessä tai ole kivutonta. Vahvuus syntyy vahvistamisen kautta, minä pystyn ja onnistun
Mä taas haluaisin istua samassa tilassa ja ottaa selvää mitkä mun ajatuksista on paikkansapitäviä.
Vierailija kirjoitti:
sä olet niin syvällä sun ajatusloopissa minusta, etten voi muuttaa sitä. mitään mitä sanon tai teen, ei voi muuttaa sitä.. se miten sä näet minut, olet valinnut nähdä minut niin. mä en voi voittaa tässä pelissä. mä olen hävinnyt jo.
Lopeta lässytys ja mene puhumaan kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole "takuu reseptiä", kun ei ihmisillä ole oikeanlaista asennetta eikä halua. Se on useilla ihan arvomaailmasta kiinni, että ollaan sarjamonogamisteja ja yhdessä ei tarvitse edes yrittääkään pysyä, vaikka olisi perhekin perustettu. :)
Kyse on täysin arvomaailmaeroista, mitä siinä mikään pellehtiminen jostain "takuuresepteistä" auttaisi :D Ei edes kiinnosta, kun kyse on tosiaan arvoista ja ihmiset valitsee ne itse.
Halki, poikki ja pinoon.
Arvot on myös huomioitava siinä vaiheessa, kun vasta pohtii pariutumista. Millainen (perhe)kulttuuritausta henkilöllä on, se merkitsee paljon ja näkyy varsinkin siinä vaiheessa, jos tulee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin istua samassa tilassa ja ottaa selvää mitkä mun ajatuksista on paikkansapitäviä.
Et halua kuin haaveissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pysty. Mene itse.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mies ethän ole unohtanut minua :(
En.
Miten onnellisia pareja syntyy. <3
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tapaaminen täytynee järjestää.
Etsinyt sinua joka paikasta, mutta olet kateissa minulta.
Vierailija kirjoitti:
Ja olkaa toisillenne armollisia
kohdelkaa lähimmäistänne kuin haluaisitte teitä itseänne kohdeltavan
Juuri näin. Kyllä oli taas maanantai, ihme että ei potkuja tullut.
Timid-Ukki_Tomei kirjoitti:
Oot ihana ja intohimoisen rakkauteni kohde. Meistä tulee me, jos on tarkoitettu, että löydämme toisemme Tinderistä. Vapaina kuin kiertotähdet taivaankannella säteilemme sitä rakkautta, jota heijastelemme takaisin kokemastamme <3 Rakkaudenvälittäjinä toimimme 💋
kuka tämä Lemmetär on?
Mies ethän ole unohtanut minua :(