Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koettanut miettiä tätä toisin päin eli että miten koet ja näet tämän jutun.
Millaisia ajatuksia tullut
Että tää on sitä ns päivien piristystä. Sivusta
Piristä sitten yksinäsi tästä edespäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koettanut miettiä tätä toisin päin eli että miten koet ja näet tämän jutun.
Minä en ollut tuo sivuilija. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pitää aina keskiarvosta poikkeamista sairautena/hulluutena. Myös silloin, jos kyseessä on pelkästään positiivinen asia. Normaaliuden raja on hyvin ahdas.
Normaaliuden raja on väljentynyt paljon ja ymmärrys moninaisuuteen on kasvamassa kokoajan.
Moninaisuuden ymmärtäminen on kyllä mennyt jo kaiken normaaliuden edelle. Nykyään normaali on se paha poikkeama. Ei ole ok olla normaali.
Päinvastoin, on hyvin normaalia, yleistä ja hyväksyttävää olla NORMAALI. Suurin osa ihmisistä edustaa sitä normaalia, ja elämä on heille helpointa. Suuri tavisten massa.
Monimuotoisuuden ymmärtäminen on lisääntynyt, mutta on tosielämässä aika näennäistä.
Er
Mä olen kyllä sitä mieltä, että ei ole enää kyse edes monimuotoisuuden ymmärtämisestä vaan sen juhlimisesta jopa sen ns. normaalin kustannuksella. Miten niin on näennäistä? Sivusta
Joo no sä et selvästi näe asiaa sen laajemmin. Näet vain sen näennäisen, eli satunnaisen juhlimisen ja tietoisuuden lisäämisen. Et sitä 90% muuta eli normaalia elämää, joka on normaaleille tehty ja normaalius arvossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja rakkauttasi. Harmi, ettei kumpikaan ole varattu minulle.
Mistä päättelet ettei rakkauteni ole varattu sinulle? Sydän on aina ollut sun myös kaikista huonoimpina hetkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet ettei rakkauteni ole varattu sinulle? Sydän on aina ollut sun myös kaikista huonoimpina hetkinä.
Eikö ole aika luontevaa olettaa, että jos on naimisissa, rakkaus on varattu puolisolle?
Mikä kirja mun pitäisi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Pohjantähden alla
Vierailija kirjoitti:
Raamattu.
Vierailija kirjoitti:
Musta raamattu.
Joo no sä et selvästi näe asiaa sen laajemmin. Näet vain sen näennäisen, eli satunnaisen juhlimisen ja tietoisuuden lisäämisen. Et sitä 90% muuta eli normaalia elämää, joka on normaaleille tehty ja normaalius arvossa.
Kyllä sen kaiken poikkeavan hyysääminen on ihan arkea. En jaksa alkaa vängätä asiasta, joten jos sovitaan, että nähdään asia vähän eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen kaiken poikkeavan hyysääminen on ihan arkea. En jaksa alkaa vängätä asiasta, joten jos sovitaan, että nähdään asia vähän eri tavalla.
Ei ole. En jaksa alkaa vängätä asiasta. Joten sovitaan, että sinä näet noin ja joku toinen toisin.
Kiitos tämän päivän antimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mä olen sitä hänelle 💔
Vierailija kirjoitti:
No saattaisi olla. Kaipaan sua myös.
Ihan lämmin oli kun puki hyvin päälle. Nyt on valon leikit leikitty.
Kokeillaako Ouija lautaa Halloweenina 🎃
🥰
Vierailija kirjoitti:
Azkabanin vanki on mulla yöpöydällä, kelpaako?
Tämän päivän masokisti 🦦 , I feel you. 🦊