Työkaveri 58v, on laihtunut muutamassa kuukaudessa varmaan 15kg vähintään.
Ja väittää ihan pokkana ettei ole tehnyt mitään muuta muutosta missään muuten, kuin että ottaa nykyään ruuan pienemmälle lautaselle!?
Olen ollut hänen kans samassa työpaikassa n 17 vuotta, ja tasan tiedän hänen liikkumiset ( nolla) , syömiset, herkut, ja nähnyt tässä vuosien mittaan ainoastaan painon nousevan. Kaikista eri ryhdistumistä huolimatta.
Niin nytkö sitten yhtäkkiä paino vaan laskee mystisesti vaikkei mitään tee? Se on bullshit. En usko hetkeekään.
Miksi ei kerro suoraan, että on saanut reseptin laihdutuslääkkeeseen? Kun sen näkee sokea kreettakin.
Kommentit (67)
Eihän se lääke itsessään laihduta jos Ozempiccia tarkotat. Se vaan vähentää ruokahalua ja näläntunnetta.
Niin, mieheni laihdutti 66-vuotiaana 25 kg. Muuttamalla ruokavaliotaan. Hiukan liikuntaa lisää. Tiesitkö, että laihduttamisessa on kyse noin 80 % siitä, mitä laitat suuhusi. Kannattaa sinunkin kokeilla, kun noin korpeaa.
Miksi työkaverisi olisi tilivelvollinen sinulle resepteistään
Mitä sitten? Miten asia kuuluu sinulle tai ylipäätään vaikuttaa sinun elämääsi?
No kyllä ihan sillä, että syö pienempiä annoksia voi tiputtaa sen 15kg muutamassa kuukaudessa. Olen tehnyt niin itsekin ja en lihonut uudestaan, kun opettelin syömään vähemmän ja järkevämmin.
Asia ei kuulu sinulle. Keskity vaan omaan painoosi.
Hän voi olla myös vakavasti sairas
No voi olla että tekee muutakin mutta ei se muu välttämättä ole laihdutuslääke.
Olen pudottanut 6 kg ja aion pudottaa vielä 4kg. Siihen ei tarvitse mitään nappeja. Liikun vähän enemmän (+myös voimaharjoitteilua ettei paino lähde lihaksista) ja katson tarkkaan syömiseni. Merkitsen kalorit ylös (tähän on monina sovelluksia. Minulla oleva sovellus keskustelee puhelimen kunto-sovelluksen kanssa, samoin minulla on älykello joka laskee jokaisen askeleen ja urhelusuoroituksen. Eli elektroniikkaa, ei nappeja.
en ole myöskään kertonut kenellekään että edes laihdutan mutta varmaan ne sitten olettavat että olen syönyt noita nappeja. Ehkä pitäisi vähän kehaista.
Miten niin ei tee mitään? Hänhän on kertonut pienentäneensä annoskokoja, eli on todennäköisesti kalorivajeella. Sen se vaatii, oli lääkitys tukena tai ei.
Siksi että hänellä on kaltaisiasi työkavereita. Jos hän kertoisi lääkehoidosta, olisit täällä ilkkumassa sitä.
Lihavaa harmittaa kun työkaveri ei enää ole lihava.
Sellainen kateuspuuska sieltä sitten.
1) todellakin vähensi annoskokoja
2) alkoi liikkumaan
3) sai lihavuuslääkityksen
4) sairastui ja paino tippuu
5) joku muu
Mutta tärkeimpänä: miksi revittelet jotain työkaverin painonmuutosta anonyymillä nettipalstalla?
Miksi sinua harmittaa työkaverisi onnistuminen painonpudotuksessa?
Mä olen laihtunut 10 kg. Lisäsin liikuntaa. Syön säännöllisin ajoin ja vähemmän. Ei ole mitään poppaskonsteja.
55v.
Saa olla kyllä aika tarkka vahtimaan toisen syömisiä jos tietää ettei ole muka yhtään vähentänyt kaloreita. Eihän sen tarvitse olla kuin yksi suklaapatukka tai muu kaloripommiherkku illalla tv:tä katsoessa vähemmän niin alkaa jo kilot tippumaan.
Mä pudotin toissakeväänä melkein 15 kg ruokavaliolla. Liikuntaa en lisännyt, itse asiassa alkuvaiheessa sen määrä jopa väheni loukkaantumisen takia.
Olin tosin n. 10 v nuorempi kuin ap:n työkaveri.