Työkaveri 58v, on laihtunut muutamassa kuukaudessa varmaan 15kg vähintään.
Ja väittää ihan pokkana ettei ole tehnyt mitään muuta muutosta missään muuten, kuin että ottaa nykyään ruuan pienemmälle lautaselle!?
Olen ollut hänen kans samassa työpaikassa n 17 vuotta, ja tasan tiedän hänen liikkumiset ( nolla) , syömiset, herkut, ja nähnyt tässä vuosien mittaan ainoastaan painon nousevan. Kaikista eri ryhdistumistä huolimatta.
Niin nytkö sitten yhtäkkiä paino vaan laskee mystisesti vaikkei mitään tee? Se on bullshit. En usko hetkeekään.
Miksi ei kerro suoraan, että on saanut reseptin laihdutuslääkkeeseen? Kun sen näkee sokea kreettakin.
Kommentit (89)
Josko vähensi alkoholin kulutusta. Siinä se on sellainen aine että jos on vielä hyvä ruokahalu, niin äkkiä saa lisäpainoa ja vähentämällä painoa pois. Tiedän omasta kokemuksesta että kun aikanaan tulot parani ja pystyin ostamaan kaupasta mitä halusin, niin viininlipittelyt ja viikonloppuviinat lisääntyi ja toivat nopeasti kiloja ja paljon. Pistin viime jouluna korkin kiinni ja kilot tippuu itsekseen vaikka syöminen on samanlaista kuin ennenkin, mutta paljon varmaan vaikuttaa se että kokkaan ruokani itse ja liikuntakin on alkanut taas kiinnostamaan kun ei ole sitä ainaista viinan aiheuttamaa alakuloa ja laiskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Paino on kyllä sellainen asia, että siitä puhumisesta vedetään heti kilarit. Sama kuin toisille yksityisyys. Mistään ei voi puhua, kun se on yksityisasia - ollaan kuin todistajan suojeluohjelmassa. Mulla on paino jojoillut +- 20 kiloa aikuisikäni aikana eikä koskaan ole ollut tarvetta kehitellä ylipainoon tai laihtumiseen mitään meriselityksiä. Se vaan on jokaisella, että jos syö enemmän kuin kuluttaa, niin lihoo ja jos syö vähemmän kuin kuluttaa, niin laihtuu. Jokainen tajuaa, että jos punkero vetää salaattia muiden edessä ruokatauolla, niin jossain vaiheessa se syö jotain ihan muuta. En tiedä ketä siinä yritetään huijata.
Ei se ole kenenkään huijaamista, jos tykkää syödä päivällä salaattia ja töiden jälkeen jotain muuta. Ei sen punkeron tarvitse selitellä syömisiään yhdellekään työkaverille. He voi pitää huolen omista syömisistään. Ties vaikka ne päivällä reilusti syövät hoikat pistää aamulla ja töiden jälkeen sormet kurkkuun ja pysyy sen takia hoikkina. Voiko heiltä kysyä kuis on?
Työkaveri laihduttaa ja parantaa elämänlaatuaan. Ap:n aloituksen lukijat saa päivän naurut. Lääkeyhtiön osakkeenomistajat kerää voitot. Ap tikahtuu omaan pienuuteensa ja kateuteensa. Kaikki muut voittaa, paitsi ap.
Mä olen laihdutuskuurilla ja on tarkoitus laihtua ainakin 15kg ilman lääkkeitä. Ei se mitään ydinfysiikkaa ole. Reilusti ylipainoa ja isohkoja muutoksia,
100 päivää ilman olutta ja kalorit vähemmälle mulla on paino pudonnut 12 kg , ei mitään avaruusoppia vaan kuria.
Itse sain 50 kilon painonpudotuksen maaliin vuosi sitten. Enkä tiedä mitään tilannetta, syytä tai tarvetta, että minun täytyisi jollekin tilittää miten tai miksi.Ja kyllä se jaksaakin vaivata muita ihmisiä :D
Laihduta sinäkin. Se on mahdollista kun muuttaa ruokavaliotaan terveelliseksi.
Nyt kaikki laihduttamaan omien kykyjensä mukaan, ei väkisin vaan hienotunteisin askelin edeten, hyvä me .
Minä laihdutin 12kg koronasulun aikana kun ei tarvinnut istua töissä syömässä pakollisia kahvipullia vaan pystyi kotona paremmin kontrolloimaan syömisiä. Muistaakseni vaan yksi työkaveri kommentoi toimistolle paluun jälkeen, että näytätpä hyvältä ja paljonko olet laihtunut. Muut varmaan mutisi mielessään tai teki katkeria aloituksia av:lle.
Paino jäi myös niihin lukemiin, kiitos osittaisen etätyön. Etäpäivinä on muutenkin helpompi tehdä terveellistä ruokaa kun taas toimistolle tulee evääksi otettua eineksiä.