Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri 58v, on laihtunut muutamassa kuukaudessa varmaan 15kg vähintään.

Vierailija
19.08.2025 |

Ja väittää ihan pokkana ettei ole tehnyt mitään muuta muutosta missään muuten, kuin että ottaa nykyään ruuan pienemmälle lautaselle!?

Olen ollut hänen kans samassa työpaikassa n 17 vuotta, ja tasan tiedän hänen liikkumiset ( nolla) , syömiset, herkut, ja nähnyt tässä vuosien mittaan ainoastaan painon nousevan. Kaikista eri ryhdistumistä huolimatta.

Niin nytkö sitten yhtäkkiä paino vaan laskee mystisesti vaikkei mitään tee? Se on bullshit. En usko hetkeekään. 

Miksi ei kerro suoraan, että on saanut reseptin laihdutuslääkkeeseen? Kun sen näkee sokea kreettakin. 

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se lääke itsessään laihduta jos Ozempiccia tarkotat. Se vaan vähentää ruokahalua ja näläntunnetta.

Ai eikö se poistakkaan sairauksia ja lihavuutta aiheuttavaa geenivirhettä? Nehän ne on aina syy ylipainoon. Mitään en syö mut kun katonkin ruokaan päin niin lihon 

Vierailija
42/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervitiinillä pystyy tuommoisiin laihdutuksiin.

Nimim: Suklaa ei lihota vaan väkevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laihtuu nopeasti niin voi olla diabetes tai syöpä

Joillekin laihtuminen on helppoa.

Vierailija
44/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se lääke itsessään laihduta jos Ozempiccia tarkotat. Se vaan vähentää ruokahalua ja näläntunnetta.

Niin, kyllä se vaan itsestään lopulta laihduttaa, juuri sen takia, että ruokahalu ja näläntunne vähenee. Jopa ei ole samanlaista halua juoda oluttakaan. Sen takia se lääke nimenomaan maksaa, koska se on pirun helppo laiskalle laihduttajalle! Ihmiset ovat valmiita maksamaan helppoudesta!

Mutta jos syöt täsmälleen saman verran kuin ennenkin niin ei se silloin laihduta. Jos on sellainen kuriton syöppö. Eli lääkettä tarvitsee vain ne joilla on jotain ongelmia nälänsäätelyn kanssa tai vaikeuksia sietää edes pientä näläntunnetta. Sehän on aaltoileva tunne, juot lasin vettä niin hetken päästä ei olekkaan enää nälkä.

Ozempic tekee sen, että et pysty yksinkertaisesti syömään saman verran kuin ennen. Luuletko tosissasi, että Ozempicia käyttävät vain ne, joilla lääketieteellinen ongelma ja vaikka henkilö ottaisi niskasta itseään kiinni laittaisi ruokavalion kuntoon ja alkaisia liikkumaan, niin hän ei laihtuisi ilman Ozempicia? Kyllä suurin osa lääkkeen käyttäjistä on vain yksinkertaisesti henkilöitä, jotka ovat vain laiskoja. Ei tarvitse pistää itseään likoon, ruokavaliota kuntoon ja alkaa liikkumaan. Voi vetää vain Ozempicia ja laihtua.

Vierailija
45/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se kuuluu sinulle? Ja miksi teet aloituksen?

T. Hoikka, joka vastustaa laihdutuslääkkeitä

Minuakin ärsyttää nuo laihdutuslääkkeet kun olen aina ollut hoikka hyvän itsekurin takia. En syö koskaan mitään sokeriherkkuja. Nyt ylipainoinen kaverini on laihduttanut Ozempicilla 30 kiloa ja miehet ovat hänen kimpussaan kun ennen minä sain kaiken huomion.

😂

Vierailija
46/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikea tapa tuossa tilanteessa on nostaa kissa pöydälle ja vaatia pääsy hänen omakantaan tarkastamaan reseptit. Jos sieltä löytyy laihdutuslääkeresepti niin hän on huijari ja laiskuri.

Vierailija
47/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää nuo laihdutuslääkkeet kun olen aina ollut hoikka hyvän itsekurin takia. En syö koskaan mitään sokeriherkkuja. Nyt ylipainoinen kaverini on laihduttanut Ozempicilla 30 kiloa ja miehet ovat hänen kimpussaan kun ennen minä sain kaiken huomion.

Toivottavasti hän pääsee sinustakin eroon.

Vierailija
48/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpostihan sitä laihtuu. Itse olen muutenkin hoikka mies, mutta olen laihtunut parissa viikossa 2 kg yksinkertaisesti lopettamalla makean syömisen. Olin aiemmin 68 kg, nyt 66 kg. Olen 177 cm mies, urheilullinen ja aika lihaksikas. Jos näillä spekseillä laihdun noin nopeasti, aidosti lihava kyllä pystyy muutamassa kuukaudessa laihduttamaan aika paljon.

Sama minulla naisena, jätin vain sokerit ja rasvat pois niin lähti joulun jälkeen 6 kg parissa kuukaudessa pois, kesällä en ole noudattanut tota, mutta pitäis taas alkaa uudelleen mitat 166/64 nyt. Joku 59 kg vois olla sopivin paino tässä iässä. Nuorena toki olin vielä paljonkin laihempi.

Vierailija
49/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään painoasiat ei kuulu muille. Varsinkaan työyhteisössä toisten painoa kommentoivat ovat työyhteisön moukkamaisimpia hyypiöitä. Jos joku haluaa itse puhua omasta painostaan ja syömisistään, niin puhukoon. Mutta tosissaan, jokainen pitäköln huolen omasta vyötäröstään, eikö vain.

Vierailija
50/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti on samassa työpaikassa 17 vuotta. Eikö työntekijän ja työnantajan kannalta ole paras vaihtaa työpaikkaa parin vuoden välein niin osaaminen päivittyy aina uudelle tasolle.  

Juuri näin! Välttyy myös aloittajan kaltaisilta kyttääjiltä, kun ei jaa elämäänsä työkavereille ja vaihtaa työpaikkaa vähintään 5 vuoden välein edetäkseen ja nostaakseen tienestejään. Työporukoissa (silloin harvoin kun ehditään syömään yhdessä) en ole koskaan kiinnittänyt huomiota kuinka paljon ja mitä kukin syö. Saatikka vahtinut kenekään painoa. Minulla on ihan oma elämä ja terveystavoitteet niin ei riitä aika eikä kiinnostus toisten asioiden miettimiseen ellei työkaveri halua jutella yksityisasioistaan. Ap:n kaltaiselle juorukellolle kukaan tuskin haluaa jakaa omia asioitaan. 

Vierailija
51/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut oikea tapa tuossa tilanteessa on nostaa kissa pöydälle ja vaatia pääsy hänen omakantaan tarkastamaan reseptit. Jos sieltä löytyy laihdutuslääkeresepti niin hän on huijari ja laiskuri.

Sen ymmärrän hyvin, että ihminen on laiskuri, mutta pitää olla harvinaisen säälittävä tapaus, jos ei pysty tunnustamaan muille, että vetää Ozempicia. Sehän tarkoittaa sitä, että näyttelee muille, että on muka ryhdistäynyt ja nyt löytyy selkärankaa syödä terveellisesti ja liikkua. Ja kuinka kovalla työllä on saanut kiloja pois. Todellisuudessa vetää vain Ozempicia.

Vierailija
52/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän hyvin, että ihminen on laiskuri, mutta pitää olla harvinaisen säälittävä tapaus, jos ei pysty tunnustamaan muille, että vetää Ozempicia. Sehän tarkoittaa sitä, että näyttelee muille, että on muka ryhdistäynyt ja nyt löytyy selkärankaa syödä terveellisesti ja liikkua. Ja kuinka kovalla työllä on saanut kiloja pois. Todellisuudessa vetää vain Ozempicia.

Aika harva laihdutusleikkauksessakaan käynyt myöntää sitä muille koska se saa näyttämään itsensä avuttomalta ettei muka pysty laihduttamaan ilman poppakonsteja. Hollywoodissa kaikki vetää Ozempiccia mutta aniharva sitä myöntää paitsi Osbournet.

Vierailija
53/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva laihdutusleikkauksessakaan käynyt myöntää sitä muille koska se saa näyttämään itsensä avuttomalta ettei muka pysty laihduttamaan ilman poppakonsteja. Hollywoodissa kaikki vetää Ozempiccia mutta aniharva sitä myöntää paitsi

Edelleenkin kaupungilla Suomessa näkee vielä sairaalloisen lihavia. Itse miettinyt, että miksi. Tykkäävätkö syömisestä niin paljon, että terveyden uhallakin, eivät ryhdy vetämään Ozempicia?

Vierailija
54/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei kuulu pätkän vertaa muiden ihmisten lääkitykset, oli ne sitten päänsärkylääkkeitä, laihdutuslääkkeitä tai masennuslääkkeitä. Säälittävä olet vain sinä itse tällaista kirjoittaessasi.

Vierailija
55/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaikutus Ozempicista oli taas päivän lehdessä,peilistä huomasi jotain karmeaa.

Sitä paitsi se olisi laihtunut tuon saman ilman lääkkeitä oikealla treenillä ja dieetillä.

Vierailija
56/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä tosissasi? Ensinkään sullehan ei kuulu millään tavalla se mitä työkaverisi tekee elämällään. Ainoastaa, jos ei tee töitään. Paitsi sekin on johtajan asia hoitaa, ei sun.

Vierailija
57/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Lääkkeen sivuvaikutuksia löytyy lisää koko ajan,tänäänkin IP lehdessä.

Vierailija
58/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään painoasiat ei kuulu muille. Varsinkaan työyhteisössä toisten painoa kommentoivat ovat työyhteisön moukkamaisimpia hyypiöitä. Jos joku haluaa itse puhua omasta painostaan ja syömisistään, niin puhukoon. Mutta tosissaan, jokainen pitäköln huolen omasta vyötäröstään, eikö vain.

Työyhteisölle ei kuulu muutkaan henkilökohtaiset asiat. Näitä muiden asioita vatvovien juoruakkojen juttuja aina kuulee. Kehtaavat vielä moittia muita juouajiksi ja selän takana puhujiksi.

Vierailija
59/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkaa pikkuhiljaa kuulumaan muillekin jos laihtuu toistakymmentä kiloa. Ei voi vaan puhua säästä kun toinen on täysin muuttunut ulkoisesti. Selityksen velkaa muille ja mielellään rehellisen sellaisen!

Vierailija
60/71 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt kolmikantakeskustelun paikka. Mene johtajalle sanomaan ja vaadi keskusteluun työsuojeluvaltuutettu mukaan. Sillä saat selville kuka toimii tuossa oikein ja kuka ei.