Siis kauheaa nuo kebab boxit on isoja!! Mä syön siitä 3 päivää kerralla. (Kebab ranskalaisilla n. ~ 10€)
Siis noita mitä saa kebab ravintolaista.
Tilasin eilenkin boxin tuota mukaan hinta 10€.
Söin illalla ehkä 1/5 osan tuosta ja olin täynnä.
Loput jääkaappiin ja säilyy pari päivää.
Kyllä tuolla saa kolmen päivän ruuat.
Ei tarvi tehdä lämmintä ruokaa.
Tietysti aamu ja iltapalat erikseen.
Jogurttia, hedelmiä yms.
Mutta ruokaa ei kyllä tarvi tehdä.
Kommentit (32)
Minä myös ostan nykyään valmiita aterioita ja jaan kahteen kertaan .Viisi euroa .........
Paljonkohan tuo sitten tekee kaloreita per päivä...
Ei nyt kolmea päivää mene. Mutta pari kertaa siitä voi syödä. Eri kebab-paikoissa eroja kyllä noissa.
Et voi olla tosissasi??
En minäkään sitä kerralla alas saa, mutta ei siitä kyllä paljoakaan jää eikä ainakaan toista ateriaa.
Ja mies+nuori syövät sellaisen ongelmitta kerralla.
Mä tilasin eilen intialaista ja vielä kaiken lisäksi sitä paljon parjattua tikka masalaa kanalla. Totesin, että syön siitä kolme kertaa myös. Eilen söin siitä tosiaan noin kello 15 aikaan, sen jälkeen en syönyt mitään. Tänään aamulla vähän yli klo 10 toisen kerran lämmitin ja kolmas kerta tulee tuossa joidenkin tuntien päästä kun toivottavasti olisi taas nälkä. Viimeisen aterian kanssa sitten salaattia ja myöhemmin iltapäivästä toivottavasti jaksan syödä ihan kunnolla vihreää.
Kebab aterioita tai pizzaa syön kaksi tai kolme ateriaa. Ällöttäähän tuo kun noi annokset on niin valtavan kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tuo sitten tekee kaloreita per päivä...
Olisikohan n. 400 per päivä. Ja sitten jogurtti ja hedelmät päälle yht 400.
Eli 800 kaloria ap syö päivässä.
Mullakin se riittää kolmeksi päiväksi. Pitsaa syön neljä päivää, paitsi Kotipizzan pitsasta riittää korkeintaan kahteen ateriaan.
Lihat kannattaa levittää viikoksi kuumentaen keskimäärin kerran keskiviikkona.
Pistäppä vielä penkkitulos ja vaa-an lukema niin asia alkaa selviämään. Itse painan 95kg ja penkistä nousee 130kg. Kepsuannos menee kerralla naamariin ja illalla on taas nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Roskaruokaa , yök.
Eikä ole. Roskaruoka = roskaava ruoka, on ollut aina. Ruoka omassa kertisboksissaan, samoin juomat ja ruokailuvälineetkin kertiksiä, ennen muovisia ja nykyisin puukuituisia. Opettele termit kunnolla ensin, ennen kuin leuhottelet millään asialla.
Jos on pieni, vanha, nukkuu kaikki päivät ja aineenvaihdunta on hidastunut, niin ei sitä ruokaa paljon tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kolmea päivää mene. Mutta pari kertaa siitä voi syödä. Eri kebab-paikoissa eroja kyllä noissa.
Joo, karvakäsissä syntyykin eroja.
Annos pitää olla miehen syömän annoksen kokoinen. Jos annos olisi laihan vähän syövän naisen annoksen kokoinen se olisi silloin liian pieni, myös hintaansa nähden.
Kebab ranskalaisilla? Sulla on kolme päivää ollut ranskalaiset jääkaapissa ja lämmität ne mikrossa? Mmm gourmet. Se annoksen salaattikin on varmaan aika kunnossa?
Ymmärtäisin jos olisi annos riisillä tai leipäpaloilla, niin toisena päivänä voisi vielä lämmittää.
Totta isoja ne on ja valtava köntti lihaa.
Ei tee hyvää suolistolle.
Tuollaisen sulattamiseen ja käsittelyyn menee monta päivää ja tulee hyvässä lykyssä suolen toiminnan hidastuma.
Mutta ei siitä nyt montaa ateriaa saa.
Siis syöt kolmessa päivässä yhden kebab annoksen ja vähän hedelmiä ja jogurttia iltapalaksi.
Syöt todella vähän.
Voisin hyvin syödä tuollaisen annoksen kerralla ja sen jälkeen jälkiruuaksu nuo sinun hedelmät ja jogurtit.
Parin tunnin päästä lisää ruokaa.
Käytkö säästöliekillä kun syöt noin vähän.