Työkaveri 58v, on laihtunut muutamassa kuukaudessa varmaan 15kg vähintään.
Ja väittää ihan pokkana ettei ole tehnyt mitään muuta muutosta missään muuten, kuin että ottaa nykyään ruuan pienemmälle lautaselle!?
Olen ollut hänen kans samassa työpaikassa n 17 vuotta, ja tasan tiedän hänen liikkumiset ( nolla) , syömiset, herkut, ja nähnyt tässä vuosien mittaan ainoastaan painon nousevan. Kaikista eri ryhdistumistä huolimatta.
Niin nytkö sitten yhtäkkiä paino vaan laskee mystisesti vaikkei mitään tee? Se on bullshit. En usko hetkeekään.
Miksi ei kerro suoraan, että on saanut reseptin laihdutuslääkkeeseen? Kun sen näkee sokea kreettakin.
Kommentit (71)
Mitä ihmettä nyt taas? :D Minä laihduin 4 kk aikana 16 kiloa ihan vaan jättämällä roskaruoan pois sekä suklaat, karkit ja leivonnaiset. Jätskiä oon syönyt edelleen.
En ihan ymmärrä tämmöisiä aloituksia. Vaikka hän olisi millä reseptillä tai noudattaisi mitä ruokavaliota, niin mitä ihmettä se sulle kuuluu edes :D Ja ennen kaikkea. Mitä se sua haittaa??
Olisiko hänen onnistumisensa jotenkin vähäpätöisempi jos hänellä olisi lääke apuna? Väärin laihdutettu? Kuulutko sinäkin siihen ihmisryhmään joka kuvittelee että lääke itsessään laihduttaa?
Miksi sen pitäisi sanoa sulle yhtään mitään? Kummallista ajatella, että valehtelee.
toivottasti ei syöpä, sillä lähtee vauhdilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se lääke itsessään laihduta jos Ozempiccia tarkotat. Se vaan vähentää ruokahalua ja näläntunnetta.
Niin, kyllä se vaan itsestään lopulta laihduttaa, juuri sen takia, että ruokahalu ja näläntunne vähenee. Jopa ei ole samanlaista halua juoda oluttakaan. Sen takia se lääke nimenomaan maksaa, koska se on pirun helppo laiskalle laihduttajalle! Ihmiset ovat valmiita maksamaan helppoudesta!
Mutta jos syöt täsmälleen saman verran kuin ennenkin niin ei se silloin laihduta. Jos on sellainen kuriton syöppö. Eli lääkettä tarvitsee vain ne joilla on jotain ongelmia nälänsäätelyn kanssa tai vaikeuksia sietää edes pientä näläntunnetta. Sehän on aaltoileva tunne, juot lasin vettä niin hetken päästä ei olekkaan enää nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se lääke itsessään laihduta jos Ozempiccia tarkotat. Se vaan vähentää ruokahalua ja näläntunnetta.
Niin, kyllä se vaan itsestään lopulta laihduttaa, juuri sen takia, että ruokahalu ja näläntunne vähenee. Jopa ei ole samanlaista halua juoda oluttakaan. Sen takia se lääke nimenomaan maksaa, koska se on pirun helppo laiskalle laihduttajalle! Ihmiset ovat valmiita maksamaan helppoudesta!
Väärin. Monilla ihmisillä on taustalla on sairauksia tai biologisia tekijöitä, jotka tekevät laihtumisesta lähes mahdotonta ilman apua. He eivät ole laiskoja, heidän kehonsa vain toimii eri tavalla. Lääkkeen avulla he pääsevät samalle viivalle muiden kanssa. Se ei ole oikotie, vaan työkalu. Työ on silti tehtävä itse. Onko tupakoinnin lopettaminen nikotiinilaastarin avulla mielestäsi vain laiskan ihmisen oikotie?
Mulla taas tippui paino 20 kiloa ihan vain sillä, että stressi helpotti. Mitään en muuttanut syömisessä enkä elämässä. Valehtelen varmasti sun mielestä, mutta mitä sitten.
Jos laihtuu nopeasti niin voi olla diabetes tai syöpä
Aina voi valita luottaako muiden sanaan vai ei. Ap on valinnut epäilyn tien, joten kuka sulle jaksaa olla sitten luotettava kun kuitenkin epäilet?
Ei lääkäri kirjoita laihdutuslääkkeitä ellei takana ole laihdutusyrityksiä monta ja pitää olla lääketieteelliset syyt tai todella kova ylipaino eli BMI yli 40
Millä tavalla se kuuluu sinulle? Ja miksi teet aloituksen?
T. Hoikka, joka vastustaa laihdutuslääkkeitä
Ihan hirveätä kun ihmiset laihtuvat. Ketä sitten voi syyttää että omat ruoat on taas syöty vaikka työpaikalla.
Jos hän ei puhu siitä, miten on laihduttanut, voi hänellä olla myös vakava sairaus tai kuormittava elämäntilanne. Itse laihduin 3 kk:ssa 10 kg kun mieheni jäi kiinni useista pettämisistä. Muutenkin olen kyllä hoikka, joten ystävät luuli minun sairastuneen. Yritin syödä, mutta ruoka ei vain maistunut enkä saanut sitä edes väkisin alas. Vatsa murisi, mutta en tuntenut nälkää.
Kun pääsin eroon pettäjästä ja aloin voida paremmin tuli kiloja takaisin hiljalleen.
Mitä helvettiä sinulle kuuluu hänen syömisensä, lääkityksensä tai ylipäätään terveystiedot???
Kuten ole tnähnyt, ottaa ruokaa vähemmän lautaselle, joten jätä hänet rauhaan!
Tuollaisia kyttääjiä ei tarvita työpaikoilla. Ymmärrätkö edes hävetä?
Kuka oikeasti on samassa työpaikassa 17 vuotta. Eikö työntekijän ja työnantajan kannalta ole paras vaihtaa työpaikkaa parin vuoden välein niin osaaminen päivittyy aina uudelle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen ihminen on valmis maksaman helppoudesta. Siksihän täällä myydään polkupyöriä, autoja, kodinkoneita, vaatteita, elintarvikkeita, valmisruokia ja kaikenlasia palveluja. Jos joku haluaa tehdä kaiken vaikeimman kautta, niin sen kun tekee. Toisten ei tarvitse.
Helpostihan sitä laihtuu. Itse olen muutenkin hoikka mies, mutta olen laihtunut parissa viikossa 2 kg yksinkertaisesti lopettamalla makean syömisen. Olin aiemmin 68 kg, nyt 66 kg. Olen 177 cm mies, urheilullinen ja aika lihaksikas. Jos näillä spekseillä laihdun noin nopeasti, aidosti lihava kyllä pystyy muutamassa kuukaudessa laihduttamaan aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se kuuluu sinulle? Ja miksi teet aloituksen?
T. Hoikka, joka vastustaa laihdutuslääkkeitä
Minuakin ärsyttää nuo laihdutuslääkkeet kun olen aina ollut hoikka hyvän itsekurin takia. En syö koskaan mitään sokeriherkkuja. Nyt ylipainoinen kaverini on laihduttanut Ozempicilla 30 kiloa ja miehet ovat hänen kimpussaan kun ennen minä sain kaiken huomion.
Vähän kun kaivelee niin laihtumisen syy löytyy. Tarkimmat tiedot ovat henkilöstöhallinnossa. Soitat vaikka palkanlaskentaan esittäen työkaveria ja kysyt suoraan onko saikkulaput tulleet perille ja sitten kysyt ICD koodia kun tarvitset sitä Kelaa varten tms.