Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos voitat loton enätyspotin 15,9 miljoonaa

Vierailija
17.08.2025 |

Mitä aiot tehdä sillä?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan elämää kuten ennenkin, käyn töissä normaalisti. En tykkää leveillä enkä välitä matkustelusta tms. Laitan rahat säästöön pahan päivän varalle. Ehkä ostan jotain hyvää ruokaa.

Vierailija
42/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin infarktin ja rahat menisivät valtiolle, koska ei ole perillisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan Lappiin ja rakennutan kiva hirsitalon itselleni. 

Vierailija
44/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt loppuis ja rakennuttaisin unelma hirsitalon jonnekkin rantatontille. Ja saattais tulla auton vaihto 

Vierailija
45/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin asunnot Suomesta ja ulkomailta, sijoittaisin osan, hyväntekeväisyyteen joku summa. 

Vierailija
46/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uuden patjan, imurin, näytön, maksan velat, sitten mietin, mitähän sitä oikein tekisi. Ihan noi perusasiat ensin kuntoon. 

Vierailija
47/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...sijoittaisin osan, hyväntekeväisyyteen joku summa. 

Itse taitaisin tehdä niin että sijoittaisin osan hyväntekeväisyyssalkkuun josta sitten ohjaisin jatkuvasti vuokra- ja osinkotuotot hyväntekeväisyyteen kuukaudesta toiseen.

Olen käsittänyt että hyväntekeväisyysorganisaatioillakin on helpompaa kun tulee maltillista mutta säännöllistä lahjoitustuloa. 

Vierailija
48/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sviitin viking xprs:n 2 tunnin matkalle.

Vierailija
49/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin tekemään asioita itse kun siihen olisi viimeinkin aikaa. Koskaan ei nykyään muka ehdi tehdä ruokaa tai leipoa itse vaan ostaa kaiken valmiina kaupasta. Olisi ihanaa jos osaisi neuloa villapuseronsa itse, saisi juuri sellaisen kuin haluaa. Vanhojen hienojen huonekalujen kunnostaminenkin tuntuisi mahtavalta mutta nyt ei ole siihen tilaa.

Rahalla saa itselleen lisää sellaista aikaa jonka käyttämisestä saa ihan itse päättää. Töissä pitää nyt vaan käydä että voi ostaa asioita, sitten ei enää olisi pakko tehdä sitäkään.

Vierailija
50/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin maksaisin lainat pois ja irtisanoisin vakuutukset (paitsi pakolliset liikennevakuutukset tietenkin). Siihen menisi ensimmäinen miljoona.

Palkkatyöstä en kokonaan luopuisi, jotta olisi kosketuspintaa normielämään. Mutta tekisin sitä niin vähän kuin mahdollista. Se olisi minun kohdallani helppo ilmoitusasia.

Sitten mietittäisi miehen ja koko perheen kanssa meidän yritystoimintaa, sillä tuo avaisi siihen aivan uudenlaisen ikkunan kehitysmahdollisuuksiin. Mietittäisi sellaista investointisuunnitelmaa, joka olisi paitsi mielekäs niin myös mahdollisimman hyvin ja kauaskantoisesti tuottava.

Ja tietty uudet autot itselle ja lapsille ja kesämökki loistopaikalta. Lapsille talot sitten aikanaan, nyt ovat vielä opiskelijoita.

Pankin kanssa olisi tietysti isot neuvottelut. Kutsuttaisi meidän pankkineuvoja meille kahville juttelemaan mukavia sijoittamisesta.

Vierailija
51/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankin kanssa olisi tietysti isot neuvottelut. Kutsuttaisi meidän pankkineuvoja meille kahville juttelemaan mukavia sijoittamisesta.

Pankitkin kannattaa kilpailuttaa. Eikä valita halvinta vaan asiantuntevin.

Vierailija
52/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin maksaisin lainat pois ja irtisanoisin vakuutukset (paitsi pakolliset liikennevakuutukset tietenkin). Siihen menisi ensimmäinen miljoona.

Palkkatyöstä en kokonaan luopuisi, jotta olisi kosketuspintaa normielämään. Mutta tekisin sitä niin vähän kuin mahdollista. Se olisi minun kohdallani helppo ilmoitusasia.

Sitten mietittäisi miehen ja koko perheen kanssa meidän yritystoimintaa, sillä tuo avaisi siihen aivan uudenlaisen ikkunan kehitysmahdollisuuksiin. Mietittäisi sellaista investointisuunnitelmaa, joka olisi paitsi mielekäs niin myös mahdollisimman hyvin ja kauaskantoisesti tuottava.

Ja tietty uudet autot itselle ja lapsille ja kesämökki loistopaikalta. Lapsille talot sitten aikanaan, nyt ovat vielä opiskelijoita.

Ainiin, ja lapselle flyygeli ja sille remontoitaisi flyygelihuone. Tai oikeasti se tulisi varmaan tähän huoneeseen missä istun, mutta tämä huone pitäisi sijoittaa jonnekin uuteen rakennettavaan osaan.

Vierailija
53/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputili duunista, 5 milliin omaan käyttöön ja loput laittaisin hyville ystäville. Eli ostaisin talot joissa haluavat asua ilmaiseksi, autot joissa he haltijoina ja luottokortit heille joissa menee mun tililtä. Toki sovitaan rajat luottokortin käytölle, jos rikkovat rajat niin homma loppuu siihen.

Vierailija
54/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin maatilan ja sinne kaikenlaisia työkoneita. Palkkaisin työntekijän hoitamaan pihaa ja istutuksia, kukkia ja kaikenlaista syötävää.  Perunaa, porkkanaa, naurista, mustaherukkaa, punaherukkaa, puutarhavadelmaa, puutarhamustikkaa, mansikkaa, yrttejä, omenapuita jne. Talvella kävisin jossakin ulkomailla lämpimässä ja aurinkoisessa paikassa. Talon pitäisi olla iso, hyvistä materiaaleista tehty eli luksusta kaikkine mukavuuksineen mitä kuvitella saattaa. 

Vierailija
55/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän iskeä Helena Kipperin, ja onnistun.

Vierailija
56/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän iskeä Helena Kipperin, ja onnistun.

Vierailija
57/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankitkin kannattaa kilpailuttaa. Eikä valita halvinta vaan asiantuntevin.

Ja pankit maksaisi kahvittelut.

Vierailija
58/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin eläkkeelle 

Vierailija
59/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle, miehelle ja lapselle osinkosalkut joista joku 50000 tulot vuosittain jokaiselle. Sitten voi miettiä asumisen järjestykseen. Loput voi tuhlata ja/tai jakaa pois.  Pari kesää vois ajella matkailuautolla euroopassa.

Hyvä suunnitelma, mutta lauta nyt ainakin tuplasti rahaa siihen osinkosalkkuusi. 50000 vuodessa on surkea tulotaso vaikka ei olisikaan velkaa. Saisit kuukaudessa käteen alle 3000€ ja jos sattuisi tulemaan talouden laskusuhdanne niin tulot voisi tippua köyhyysrajalle

Ai 50000 on surkea tulotaso? OK. Ei siinä sitten mitään. Terkuin Köyhä

Vierailija
60/108 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäämässä parin kuukauden päästä ekaa kertaa elämässäni työttömäksi joten tulisi kyllä tarpeeseen. Tekisin kuitenkin kiltisti pestini loppuun ja sitten lähtisin reissuun talveksi. Töihin en enää ikinä menisi vaan nauttisin vapaudesta. Ostaisin ehkä jonkun miljoonakämpän ja matkustelisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme