Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos voitat loton enätyspotin 15,9 miljoonaa

Vierailija
17.08.2025 |

Mitä aiot tehdä sillä?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan lopputilin ja lähden ensitöikseni johonkin reissuun.

Vierailija
2/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan lopputilin ja muutan Thaimaahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tekisit?

Vierailija
4/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toimin omaishoitajana, niin luopuisin virallisesta omaishoitajuudesta, mitä toki jatkaisin kevennetysti. Hankkisin hoitajan apukäsiksi. Ostaisin asunnon, mihin vanhempani voisi muuttaa ja palvelisi paremmin heidän tarpeitaan. Lapsen ottaisin pois koulusta ja hankkisin kotiopetuksen. Muuttaisin taloon/rakentaisin uuden talon, mikä palvelisin perheen elämää paremmin. Ryhtyisin osa-aikaiseksi yrittäjäksi. Hankkisin uuden sähköauton. Sijoittaisin ja vielä ehkä jonkun lomakodin ulkomailta tai kotimaasta.

Vierailija
5/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle, miehelle ja lapselle osinkosalkut joista joku 50000 tulot vuosittain jokaiselle. Sitten voi miettiä asumisen järjestykseen. Loput voi tuhlata ja/tai jakaa pois.  Pari kesää vois ajella matkailuautolla euroopassa.

Vierailija
6/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan töissä, ajan 15v vanhalla Corollallani töihin heräten klo 6 joka aamu. Syön nakkeja, perunaa ja porkkanaraastetta. Iltaisin istuisisin vanhalla sohvallani katsellen maikkaria. Kukaan ei tajuaisi että pankkitililläni olisi rahaa. 

Vierailija
7/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki itselle ja läheisillekin jättäisin paljon, mutta paljon menisi myös hyväntekeväisyyteen, eri luotettaviin kohteisiin.734

Vierailija
8/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villa Marbellasta sekä erillistalo Westendistä . Pari hienoa autoa ja loput sijoituksiin . Niin sanotulle pomolle sanoisin että vedä etukäteen ja kusisin päälle. 

Vierailija
9/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki itselle ja läheisillekin jättäisin paljon, mutta paljon menisi myös hyväntekeväisyyteen, eri luotettaviin kohteisiin.734

Kerro tosiaan yksikin luotettava hyväntekeväisyyskohde johon rahat takuuvarmasti menevät perille.

Vierailija
10/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ison maatilkun ja rakennan talon siihen keskelle ja jään sinne loppuelämäksi.

Vierailija
11/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle, miehelle ja lapselle osinkosalkut joista joku 50000 tulot vuosittain jokaiselle. Sitten voi miettiä asumisen järjestykseen. Loput voi tuhlata ja/tai jakaa pois.  Pari kesää vois ajella matkailuautolla euroopassa.

Hyvä suunnitelma, mutta lauta nyt ainakin tuplasti rahaa siihen osinkosalkkuusi. 50000 vuodessa on surkea tulotaso vaikka ei olisikaan velkaa. Saisit kuukaudessa käteen alle 3000€ ja jos sattuisi tulemaan talouden laskusuhdanne niin tulot voisi tippua köyhyysrajalle

Vierailija
12/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaan ja naisiin. Loput tuhlaisin.

Vierailija
13/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin omakotitalot äidilleni ja siskolleni. Pitäisin kuitenkin ne omissa nimissäni verotuksen takia.

Vierailija
14/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suunnitelma, mutta lauta nyt ainakin tuplasti rahaa siihen osinkosalkkuusi. 50000 vuodessa on surkea tulotaso vaikka ei olisikaan velkaa. Saisit kuukaudessa käteen alle 3000€ ja jos sattuisi tulemaan talouden laskusuhdanne niin tulot voisi tippua köyhyysrajalle

No ehkä lapselle voi tuplata, toki hän perii ne meidän salkut. Tuolla kolmella tonnilla netto + miehen tulot elelee nytkin ihan kivasti, enkä varmaan mitään paljon kalliimpia asumiskuluja halua hankkia. Ja onhan mulla se loput voi tuhlata rahat, en mä varmaan kaikkia pois lahjottais. Ja vielä on eläkekin tulossa kymmenen vuoden sisään, jos hallitus ei niitä peru.

Vierailija
15/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan jonnekkin norjaan vaikka, sinne ei venäjä hyökkää.

Vierailija
16/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just laitoin 8 riviä lottoa. Minulla ollut tänä vuonna kolme kertaa 5 oikein plussalla.

Vierailija
17/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tosiaan yksikin luotettava hyväntekeväisyyskohde johon rahat takuuvarmasti menevät perille.

Suoraan kohteelle, ei järjestöille. Itse olen reskuetaloille antanut löytöeläinten  hoitoon 

Vierailija
18/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan kohteelle, ei järjestöille. Itse olen reskuetaloille antanut löytöeläinten  hoitoon 

Siis tuet pentutehtailua? Rescuekoirathan on tuotteita.

Vierailija
19/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen hetken miten niin pääs käymäään kun en edes pelaa lottoa. Osaan näet laskea ja tiedän että SIJOITTAMALLA tulee paljon todennäköisemmin ja nopeammin miljonääriksi kuin pelaamalla lottoa. 

Vierailija
20/108 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä just laitoin 8 riviä lottoa. Minulla ollut tänä vuonna kolme kertaa 5 oikein plussalla.

ja silti olet reilusti köyhempi kuin olisit ilman että olisit pelannut lottoa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan