Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa kävitte KOKO PERHE huvipuistossa, kun olit lapsi?

Vierailija
16.08.2025 |

Minä: nolla.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Wasalandiassa. Ravintolassa, hotellissa tai risteilyllä en ole koskaan käynyt vanhempieni kanssa. Enkä myöskään huoltoasemalla kahvilla tms.

1981

Vierailija
22/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkänniemessä varmaan muutaman kerran koko lapsuuden aikana, mutta Linnanmäellä joka kesä ainakin pari kertaa kunnes olin riittävän vanha (varmaan korkeintaan 10 😂) käymään kavereiden kanssa ilman vanhempia, jolloin käytiin varmaan parin viikon välein koko kesän ajan.

Nykyään lähtis lasut välittömästi jos vanhemmat päästäis kymppivuotiaat keskenään Lintsille. Mutta joo, jotain ton ikäisinä sitä tosiaan käytiin kavereiden kanssa tuolla ilman vanhempia. Kuten myös uimahalleissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käyty koko perhe yhdessä koskaan yhtään missään paitsi viikon reissulla vanhempien kotiseudulla Pohjanmaalla.

Vierailija
24/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa. Kerran särkänniemessä ja kerran lintsillä. Oli niin kallista, että ei käyty enempää. Mutta ei me oikeastaan osattu sellaista kaivatakaan. Eikä jäänyt traumoja. Nyt itselläni pari alakouluikäistä lasta eikä vielä olla oltu kertaakaan missään huvipuistossa. Ei ole lapset pyytäneet eikä itselleni ole tullut mieleen. Voisin kyllä viedä, jos haluaisivat, mutta tehdään mielellämme muita asioita.

Vierailija
25/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Vanhempani olivat luontoihmisiä ja veivät meitä retkille, marjaan, sieneen ja pilkille. :) Rahasta se ei ollut kiinni.

Vierailija
26/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kahdesti. Ihan siitä syystä että asuttiin böndeäkin böndemmällä.

Vierailija
27/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kesä taidettiin käydä. Tykkimäellä ainakin, kun sukulaiset asuivat Kouvolassa. Sit parina vuonna Särkänniemessä ja kahdesti Linnanmäellä. Ja vika reissu oli Lisebergiin. Itse käyn myös omieni kanssa joka kesä. 

Vierailija
28/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneylandissa kerran vuoteen. 

Legolandiassa ja Grönalundissa aina joskus.

Suosikkini oli kuitenkin lapsena Siam Park Teneriffalla.

Vierailija
29/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertaakaan. Vanhempani olivat luontoihmisiä ja veivät meitä retkille, marjaan, sieneen ja pilkille. :) Rahasta se ei ollut kiinni.

Tää kuulostaa ihanalta.

Vierailija
30/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka kesä taidettiin käydä. Tykkimäellä ainakin, kun sukulaiset asuivat Kouvolassa. Sit parina vuonna Särkänniemessä ja kahdesti Linnanmäellä. Ja vika reissu oli Lisebergiin. Itse käyn myös omieni kanssa joka kesä. 

Niin ja vastapainoksi kyllä sienestettiin ja marjastettiin satoja litroja vuosittain. Eli ei ollut pelkkää hupia elämä. Olen syntynyt vuonna 1984. 

Vierailija
31/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vastapainoksi kyllä sienestettiin ja marjastettiin satoja litroja vuosittain. Eli ei ollut pelkkää hupia elämä. Olen syntynyt vuonna 1984. 

Otan osaa.

Vierailija
32/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa 80-luvulla. Ei käyty myöskään ulkomailla koskaan. 

Vierailija
33/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa ihanalta.

Olikin. Ihan parhaita lapsuusmuistoja. Sen lisäksi opin paljon. Sinestän, marjastan ja kalastan itsekin nyt aikuisena.

Vierailija
34/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdesti Särkänniemessä. Oikein mukava lapsuus oli siitä huolimatta. Enimmäkseen kesät kului mummolassa maatilan töissä autellessa.

Vierailija
35/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä käyty. Ensimmäisen kerran olen käynyt huvipuistossa luokkaretkellä yläasteella ja se oli Tukholmassa. En olisi varmaan erityisesti välittänytkään, koska minulla oli lapsena paha matkapahoinvointi ja olisin vain pelännyt niitä laitteita.

Vierailija
36/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Asuimme Helsingissä, joten olisi ollut tosi mukavaa, jos vanhempani olisivat vieneet meidät lapset joskus Linnanmäelle. Mutta ei heitä kiinnostanut. 12 - 13-vuotiaasta lähtien kävin Lintsillä kaverien kanssa porukalla.

Vierailija
37/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa. Olen syntynyt -68.

Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä yhden kerran Linnanmäellä. Siihen asti, kun olin 13 v ja aloin käydä Lintsillä kavereideni kanssa. 

Vierailija
39/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kesä

Sama. Tampereella asuttiin mutta Linnanmäellä käytiin. Särkänniemessä joskus vieraiden kanssa ja koulusta ja kavereiden kanssa mutta perheenä aina Linnanmäellä. Mitähän sanoisin, alkuaikoja en muista kun olin nuorimmainen mutta niin kauan käytiin kun huvipuistot kiinnosti.  Niinä kesinä kun ei menty Linnanmäelle kävimme Euroopan huvipuistoissa, toinen vanhempi oli Keski-Euroopasta kotoisin ja muutaman vuoden välein vietimme kesät siellä.

Vierailija
40/148 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla. Yhden kerran isäpuoleni kanssa. Vm-73. 

Sulla oli kiva isäpuoli <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi