Puoli Suomea valmistautuu pian lauantaisaunaan ja sinä siellä istut, kirjoitat mutta miksi olet aina yksin?
Naapurista kuuluu ilo ja nauru. Sinulla hiljaisuus.
Kommentit (45)
Miksi sinä aapee täällä kirjoittelet? Eikö naurata?
Eli luulet että kaikki muutkin tänne kirjoittelevat ovat kuin sinä 😄 Oi voi
Se on viikon kohokohta, kun lauantaisaunan jälkeen ukko ja akka harrastavat yhdyntää, joka kestää muutaman minuutin. Siitä se elämän tarkoituskin löytyy. Ilman sitä, olet vain hukassa oleva ihmisolio.
Siinähän sinä istus ja kirjoitat myös. Taidat kertoa omasta elämästäsi.
Itse asiassa naapurista kuuluu YYÄÄÄHHHH VÄÄÄHHHHHHHHHHHHH kun siellä itkee yh-isän pieni lapsi ja isä yrittää sitä hyssytellä.
Onneksi naapurista ei kuulu mitään. Asun omakotitalossa. Mun mies on töissä. Toinen lapsi on töissä. Toinen on koiran kanssa metsälenkillä. Minä löhöän sohvalla, en jaksa juuri nyt tehdä mitään tuottavaa, eikä mun tarvitse. Teen ruuan valmiiksi siihen, kun mies ja lapsi tulevat öistä. Sitten syödään yhdessä. Sitten porealtaasta kansi auki. Terassille lyhtyihin kynttilöitä tuomaan tunnelmaa pimenevään iltaan. Porealtaassa rentoudutaan yhdessä miehen kanssa. Lapset pitävät leffaillan.
Olen ollut tänään töissä ja nyt palstalla ekaa kertaa. On kiva käydä makuulle ja lukea keskusteluja. Ei tarvitse esittää kiinnostunutta jos jollain on tylsät jutut. Naapurista ei kuulu mitään mutta jos kuuluisi ei tekisi mieli mennä mukaan räkättämään. Joisin vain kaatokännit puhdasta tylsyyttä jos joutuisin naapurien luo tällaisena iltana. Juuri äsken kysyin Chatgptltä mikä olisi paras lämmin maa introvertille. Minulla on siis kaikki hyvin paitsi ettei kesä kestä ikuisesti.
Jaa, me menemme tunnin kuluttua saunaan.
Toinen puoli on Katri-Helenan konsertissa.
Olen yksin, koska kuuntelen vocal trance- genreä, jota ei (hetero)miehet saisi kuunnella
Kuka muka nauraa saunassa? Epäisänmaallista.
Koska lämmitän saunan vasta töiden jälkeen joskus 4 maissa huomenaamulla, enkä tuo töistä hoitoja kotiin...
0 centtiä näkyy hinta olevan silloin. Nyt olisi 0,07, joten ihan liian kallista ;D
Ja kyllä täältä varmaan kuuluisi naapuriinkin vaikka mitä, mutta kuuntelen kuulokkeilla. Harmi sun kannaltasi, jos oot korva seinässä :DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Toinen puoli on Katri-Helenan konsertissa.
Miten ne saattoikin laittaa Katri-Helenan konsertin lauantaisaunan päälle?!?
Näin oli ehkä 70-luvulla. Nykyään suurin osa Suomea roikkuu lauantai-iltanakin netissä.
Siksi talojen ja asuntojen pitäisi olla erillään. Että rauha säilyy. Kaikilla on syynsä tilanteeseen, mutta osa ihmisistä on siihen ajettu.
Naapurista kuului tappelun ääniä, mies ja nainen huus toisilleen ja ovet paukku. Sen jälkeen pamahti niiden ovi kun nainen lähti menemään ja nyt mies huutaa yksin kämpässä kirosanoja ja heittelee tavaroita. Se niistä ilonäänistä.
Mietin temu tilausta. Kirpputorilla oli yksi kiva paita, mutta mietin jos tilaan saman tyylisen uutena. Ostatteko te vaatteita joka viikko? Minä ostan.
No minä olen töissä. Ja tänään täällä on monta tuntia taukoa, otin jo päikkärit ja kävin syömässä. Vähän tylsää, mutta tästäkin maksetaan. Jotain 15h vuoro, puolet pelkkää odotusta. Ilmaiset ruuat ym toki myös.
Olen kerrankin yksin ja nautin tästä.