Puoli Suomea valmistautuu pian lauantaisaunaan ja sinä siellä istut, kirjoitat mutta miksi olet aina yksin?
Naapurista kuuluu ilo ja nauru. Sinulla hiljaisuus.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mietin temu tilausta. Kirpputorilla oli yksi kiva paita, mutta mietin jos tilaan saman tyylisen uutena. Ostatteko te vaatteita joka viikko? Minä ostan.
Ja pitää joku päivä pestä kaikki ikkunat ja vaihtaa puhtaat verhot.
Vierailija kirjoitti:
Se on viikon kohokohta, kun lauantaisaunan jälkeen ukko ja akka harrastavat yhdyntää, joka
kestää
muutaman minuutin.
ÄLÄ LIIOITTELE. 1-2 min. Sori tuli jo.
Siitä se elämän tarkoituskin löytyy. Ilman sitä, olet vain hukassa oleva ihmisolio.
Ei Suomessa kyllä ole läheskään kaikissa kerrostalo asunnoissa saunaa. Niissä on yhteinen sauna, missä käy kaiken maailman jalkasieni tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa kyllä ole läheskään kaikissa kerrostalo asunnoissa saunaa. Niissä on yhteinen sauna, missä käy kaiken maailman jalkasieni tyypit.
Ja osassa yhteinen pesutupa, missä pestään norovirus pyykit ja sun muut.
Koska ei ole löytynyt sellaista ihmistä seuraksi, jonka kanssa olisi parempi olla kuin yksin.
Ei ole koskaan käyty lauantaisin saunassa.
Vieressä mies ja toinen pojista katsoo jalkapalloa. Toinen poika on huoneessaan puhelimella. Miksi minun tekemiseni liittyisi mitenkään johonkin sellaiseen että jotkut käy jostain syystä juuri lauantaisin saunassa? Eikä naapurista onneksi kuulu mitään. Vaikka on pienet tontit, niin ei kuulu yleensä mitään. Joskus yksi naapuri sirkkelöi niitä saunapuita kai, se on ärsyttävää, mutta onneksi ei ole kuin pari kolme päivää per kesä.
Minulle lauantaisauna on vain muisto. Lopetin saunomisen 1997.
Minulla ei ole määrättyä saunomispäivää, vaan saunon kun huvittaa.
Panen lähes päivittäin. Dokaan lauantait. Bileet, sileex
Saunon joka päivä, mutta vasta myöhemmin, sen jälkeen kun olen käyttänyt koirat iltalenkillä. Sauno, paistan ehkä makkaraa, juon oluen, uin ja sitten joko suoraan nukkumaan tai tv:n ääreen jos hyvää katsottavaa. En ole koskaan yksin, sillä seuranani on 3 koiraa ja kissa, viikonloppuisin jopa ihmisseuraa. Naapurista ei kuulu mitään, sillä lähimpään naapuriin jossa asutaan on matkaa, mökkeihinkin.
Eihän sinne saunaan sitten kannata mennä jos siellä on tyyliin puoli Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinne saunaan sitten kannata mennä jos siellä on tyyliin puoli Suomea.
Aika iso sauna 😂
Vierailija kirjoitti:
Jaa, me menemme tunnin kuluttua saunaan.
Meillä on sauna yleensä lauantaisin puoli yhdeksän paikkeilla, tämä päivä ei ole poikkeus. Olisi kiva päästä pienelle kävelylle sitä ennen, mutta ainakaan nyt puoli kuuden aikoihin ei näytä siltä. Surkea ilma, tuulee kovaa ja jatkuvasti on rajuja sadekuuroja.
Muuten on tässä rivitalossa hiljaista, kuten aina. Keittiön vanha jääkaappi vaan hurisee ja kuuluu tänne olohuoneeseen saakka.
"Suomi valmistautuu lauantaisaunaan" olisi ollut vielä parempi aloitus.
Tunnin päästä saunaan ja uimaan 😀
Olin juuri leikkauksessa ja multa on saunominen vielä pari viikkoa kielletty.
Mistä päättelet, että yksin olisin? Vaikka rentouttavaahan se yksin oleminen on.
Häh? Just siivosin yhdessä lasten kanssa. Vaihdoin pari sanaa miehenkin kanssa. Nyt vetäydyin toiseen huoneeseen, kun muu perhe on keittiössä.
Yhteissaunat. 🤮🤮🤮
Jonkun tuhnupyllyn kanssa pitäisi istua vierekkäin ja hikoilla kuin pieni sika. Sekö on se elämän tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Näin oli ehkä 70-luvulla. Nykyään suurin osa Suomea roikkuu lauantai-iltanakin netissä.
Näinhän se on. Rötkötetään sohvalla, katsotaan toisella silmällä jotain ohjelmaa ja kaikki omilla puhelimilla.
Nykyaikana käydään saunassa vaikka joka päivä ja uimassa kuin suihkussa. Noi lauantait oli siihen aikaan kun ei ollut kylpyammetta eikä bideetä.