Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pitkittänyt tätä, jännittää kuoliaaksi viedä uusi mies näytille

Vierailija
17.10.2023 |

Mulla on kuusi vanhempaa sisarusta. Kaikilla on jo perheet ja perheemme on muutenkin tiivis, olen todella paljon tekemisissä esimerkiksi sisarusten lasteni kanssa, jotka vanhimmat ovat itsekin kohta 20-vuotiaita.

Olen ollut aina perheen "musta lammas" ja pysytellyt lähes aina sinkkuna.

Nyt minulla on mies, eikä juttu ole edes tuore. Ollaan seurusteltu kohta melkein vuosi! Itse olen nähnyt omien sisarusten puolisot heti ensikuukausina ja kaikkien kanssa hyvissä väleissä.

Olen nähnyt miesystäväni perheen ja kaverit useampaankin kertaan. Jostain syystä minua jännittää, aivan tolkuttomasti viedä oma poikaystävä näytille. 

Sisarukseni ovat jopa melkein vihaisia, koska ovat tienneet kaiken aikaa seurustelevani. Kyselevät jatkuvasti, milloin meinaan tuoda miehen näytille. 

En tiedä, mitä jännitän. Jännitys ei ole pientä ja kutkuttavaa, vaan ahdistavaa, yöunien menettämistä, jopa lamaantumista ja ruokahalun menettämistä ja oksettavaa oloa.

Pidän miehestäni, hän on minulle rakas ja maailman kiltein, mutta pelkään silti kuollakseni, jos kukaan ei hänestä pidäkään tai kaikki kauhukuvat pyörii mielessä. 

Perhe on mulle kaikki kaikessa, toki mieskin, mutta haluan vaan olla tuhat ja satavarma, että kaikki tulee toimeen. Eihän ne tietenkään voi tulla toimeen, kun en anna tilaisuutta. 

Muutaman päivän päästä olisi nyt todella tilaisuus näyttää poikaystävä kaikille, ja se on oikeastaan sovittu. Tekisi mieli kuitenkin vielä jarruttaa ja keksiä joku tekosyy, miksei vielä.

Miestäni ei asia sinällään ole haitannut, kun olen hänelle tilanteen kertonut, että jännitän. Sanoo vain, että hän ei painosta, ja sitten kun olen valmis, niin sitten. 

Mitä tehdä tälle jännitykselle? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 10v miehen kanssa, enkä ole tavannut hänen vanhempia enkä siskojaan, kavereita tms. 

Vierailija
2/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä olen ihan samanlainen kuin sä. Ei se ahdistus ole mihinkään hävinnyt muuta kuin viemällä se mies näytille. Pakko se vaan on niin sanotusti " hoitaa pois alta". Sen jälkeen onkin paljon helpompi tavata perhettä myös mies mukana (ja ilman ahdistusta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä miehessäsi siis on? Kai jotain hyvääkin, kun hänet olet kerran valinnut?

Vierailija
5/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mikään esine jota näytellä kaikille tutuille. Ottaisin eron ja nainen näyttää minua kaikille sen takia että on saanut täydellisen miehen.

Vierailija
6/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnostaisi edes parisuhteessa viedä toista mihinkään näytille eikä minuakaan kiinnosta tavata hänen sukunsa.

Vierailija
7/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen ollut 10v miehen kanssa, enkä ole tavannut hänen vanhempia enkä siskojaan, kavereita tms. 

Kaikenlaisia sitä leipä elättää.

Vierailija
8/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika ap, minkä ikäinen sä oikein olet?

Vierailija
9/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö jotenkin, ettei mies osaa käyttäytyä vai mikä on? Vai pelkäätkö, ettei kotiväki osaa olla ihmisiksi. 

Jos mies on kaikin puolin ok, niin eihän siinä silloin mitään ole. Tuskin ne muidenkaan kumppanit täysin täydellisiä ovat. Tai he itse 

Vierailija
10/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie.

Vierailija
11/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
12/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaikenlaisia sitä leipä elättää.

Niinpä.

Jopa sinua...

Valitettavasti.

Vierailija
13/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedä näytille? Onko tämä oikeasti vielä joku tapa?

Vierailija
14/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Herranen aika ap, minkä ikäinen sä oikein olet?

Jep, lienee joku parikymppinen

Vierailija
15/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perhe on mulle kaikki kaikessa, toki mieskin"

Miten meni noin omasta mielestä?

16/16 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei minua ainakaan kiinnostaisi edes parisuhteessa viedä toista mihinkään näytille eikä minuakaan kiinnosta tavata hänen sukunsa.

Aivan. Ketään kiinnosta mitkään sukulaiset. Omituista käytöstä.