Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa

Vierailija
15.08.2025 |

Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina. 

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen: mies ei ole hyvä jos on valmis lähtemään kuivahtaneesta suhteesta? Miehen kuuluu pysyä huonossa parisuhteessa jotta on hyvä mies? 

Vinkeätä logiikkaa.

Ei vaan miehen kuuluu ihan itse tehdä se päätös lähteä jo siinä vaiheessa kun hän on onneton eikä mikään määrä puhetta tai aktiivisia toimenpiteitä auta. Ei vasta sitten kun tulee joku nainen joka osoittaa kiinnostusta. 

En kyllä naisena tajua kuka haluaisi sellaisen tossukkamiehen joka on jäänyt onnettomaan suhteeseen odottamaan että joku tulee ja poimii. 

Jos säännöllistä seksiä on, niin mies kestää huonommassakin suhteessa. Parempi myös, että se_kstailee yhden kanssa kuin viettäisi villiä sinkkuelämää.

Vierailija
122/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin. 

Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.

Kävikö mielessä että miehen biologiset lapset olisivat ehkä tarvinneet/pitäneet oman isänsä?

Hän ei ollut läsnä lapsilleen edes avioliiton aikana. Eikä ole ollut sen jälkeenkään. Ei halunnut niitä alun alkaenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin. 

Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.

Huonoin mahdollinen mies. Eikä sinunkaan toiminnassasi ole kehumista.

On totta kai myös suuri riski, että menetät hänet nuoremmalle. Mutta omapa on valintasi.

Elämä ei ole niin mustavalkoista. Eikä tässä elämässä kukaan saa lupausta hyvästä huomisesta. On vain tämä päivä.

Menetän nuoremmalle? No jos hän haluaa lähteä, hän lähtee. Saatanhan minäkin lähteä.

Vierailija
124/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ikävää, kun ei saa enää rikkaita statusmiehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi