Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa

Vierailija
15.08.2025 |

Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina. 

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he ole hyviä, vaan heillä on nainen jota hyväksikäyttää seksuaailsesti, mikä tekee heistä asteen iloisempia kuin muista miehistä.

Vierailija
82/124 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyviä miehiä on myös niin sanotusti toisella kierroksella mutta aloittajan ongelma on hyvin todennäköisesti siinä että nämä miehet hakevat hyviä naisia tai ovat ilman naista mielummin.

Avionrikkoja ei ole hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä on juttu naisista jotka salakuljettaa alkoholia Flow-festareille.

Kysyttäessä sopivaa hintatasoa ja omaa budjettia festareille, videolla esiintyvä nainen kertoo kaiken tarvittavan: Mä oon nainen. Mä en koe että mun pitäis maksaa mistään.

On se kumma ettei miehiä enää kiinnosta.

Jos teitä kiinnostaa nainen hänen maksukykynsä vuoksi niin olette olleet väärällä jalalla liikkeellä alusta asti. Koittakaa myydä persettä jollekin herra isoherralle.

Vierailija
84/124 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mulle.

Vierailija
85/124 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/124 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita mulle.

Anna numero

Vierailija
87/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni muukin on tullut samaan tulokseen. Harrastan sivusuhteita ja uskon, ettei tarttis olla päivääkään sinkkuna. Vientiä riittää. Ja mielenkiintoista, että kun en ikinä hauku vaimoa hoidoille ja alusta alkaen olen tiukkana, että en tule eroamaan, niin niiden mielenkiinto vaan kasvaa. Kerron, että kotona on runsaasti seksiä, mutta yllättävän moni hoito tuntuu nauttivan jalkavaimon roolista.

Vierailija
88/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaat miehet vaihtavat puolisonsa jos tämä ei täytä miehelle hyvän parisuhteen kriteerejä- heillä onkin varanaisia tiskin alla jo tyypillisesti tarjolla.

Onko laadukas sama kuin hyvä 

Ei. Laadukas on raamikas opportunisti, jolle ihmiset on hyödykkeitä ja verrattavissa vaikka urheiluautoon. 

Vierailija
89/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni muukin on tullut samaan tulokseen. Harrastan sivusuhteita ja uskon, ettei tarttis olla päivääkään sinkkuna. Vientiä riittää. Ja mielenkiintoista, että kun en ikinä hauku vaimoa hoidoille ja alusta alkaen olen tiukkana, että en tule eroamaan, niin niiden mielenkiinto vaan kasvaa. Kerron, että kotona on runsaasti seksiä, mutta yllättävän moni hoito tuntuu nauttivan jalkavaimon roolista.

Pidätkö itseäsi todella hyvänä miehenä?  Siitähän tässä on kyse. Ei sinunlaisistasi vaan hyvistä. 

Vierailija
90/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaat miehet vaihtavat puolisonsa jos tämä ei täytä miehelle hyvän parisuhteen kriteerejä- heillä onkin varanaisia tiskin alla jo tyypillisesti tarjolla.

Laadukas ihminen ei vaihda puolisoa missään tilanteessa. Hän ymmärtää, ihmisarvon merkityksen.

Vierailija
91/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun demonstroit sitä mitä tässä on sanottu. Hyvät miehet eivät ole vietävissä tai vieteltävissä suhteesta. Huonot miehet ovat. 

Niin aloittaja, tällaisia miehiä sulle on tarjolla. Kuulostaako hyvältä mieheltä sinun mielestäsi? 

Vierailija
92/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä avioliitossa ja minua eronneet miehet yrittävät jatkuvasti suhteeseen kanssaan. On heistä sen nähnyt, miksi ero on tullut (varmasti ei-vaimon aloitteesta, vaikka muuta väittävät). Päällisin puolin ovat menestyneitä, usein pitkiä ja ihan hyvännäköisiäkin. Narsistinen persoonallisuushäiriö - toisilla piilossa olevaa lajia, toisilla sellainen, joka näkyy heti.

Vierailija
93/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan totta. Moni niistä miehistä elää kuitenkin paskaa parisuhdetta. Nalkuttava ja pihtaavat akka, kiittämättömät kakarat, pahansisuinen anoppi jne. Kannattaa kokeilla, ei sitä koskaan tiedä jos lykästäisi.

Tämä on niin totta. Mun mies syytteli mua just näistä jutuista. Mun mielestä elettiin aika tavallista elämää.

Mies löysi sitten uuden puolison  ja eron jälkeen hääkellot soivat.

Hämmästyttävintä oli, että itse löysin parin vuoden päästä myös uuden puolison ja hän oli ihan miehen vastakohta. Meillä oli hauskaa koko perheellä. Huomasin vasta silloin, minkälaisen kivireen vetäjänä olin aiemmin joutunut olemaan. Ero oli parasta.

Jos odotukset suhteelle on erilaiset, kannattaa erota. 

Vierailija
94/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkässä avioliitossa ja minua eronneet miehet yrittävät jatkuvasti suhteeseen kanssaan. On heistä sen nähnyt, miksi ero on tullut (varmasti ei-vaimon aloitteesta, vaikka muuta väittävät). Päällisin puolin ovat menestyneitä, usein pitkiä ja ihan hyvännäköisiäkin. Narsistinen persoonallisuushäiriö - toisilla piilossa olevaa lajia, toisilla sellainen, joka näkyy heti.

EX-vaimon aloitteesta, siis

Vierailija
95/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itseäsi todella hyvänä miehenä?  Siitähän tässä on kyse. Ei sinunlaisistasi vaan hyvistä. 

Tämä oli hänen päiväunelmiaan. Saahan sitä ihminen haaveilla.

Vierailija
96/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukas ihminen ei vaihda puolisoa missään tilanteessa. Hän ymmärtää, ihmisarvon merkityksen.

Hieman eri mieltä. Jos se puoliso alkaa kohdella sinua huonosti, eikä mikään auta, rakkaus ja kunnioitus ovat kadonneet, on aivan inhimillistä haluta erota tuosta puolisosta. 

Vierailija
97/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet🤭😂

Vierailija
98/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät he ole hyviä, vaan heillä on nainen jota hyväksikäyttää seksuaailsesti, mikä tekee heistä asteen iloisempia kuin muista miehistä.

Juuri näin.

Vierailija
99/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Susta ei ole vaaraa🤭

Vierailija
100/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan totta. Moni niistä miehistä elää kuitenkin paskaa parisuhdetta. Nalkuttava ja pihtaavat akka, kiittämättömät kakarat, pahansisuinen anoppi jne. Kannattaa kokeilla, ei sitä koskaan tiedä jos lykästäisi.

Tämä on niin totta. Mun mies syytteli mua just näistä jutuista. Mun mielestä elettiin aika tavallista elämää.

Mies löysi sitten uuden puolison  ja eron jälkeen hääkellot soivat.

Hämmästyttävintä oli, että itse löysin parin vuoden päästä myös uuden puolison ja hän oli ihan miehen vastakohta. Meillä oli hauskaa koko perheellä. Huomasin vasta silloin, minkälaisen kivireen vetäjänä olin aiemmin joutunut olemaan. Ero oli parasta.

Jos odotukset suhteelle on erilaiset, kannattaa erota. 

Wau, onnittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme