Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa

Vierailija
15.08.2025 |

Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina. 

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut samaan tulokseen, että hyviä keski-ikäisiä miehiä ei ole juurikaan vapaana. Siksi elän sinkkuna. Jos löydän jonkun vähän nuoremman, joka ei halua omia lapsia, niin sellainen sopisi paremmin kuin hyvin. 

Hyviä keski-ikäisiä miehiä vapautuu koko ajan, eroavat siis. He vaan eivät ole kauaa sinkkuina, kun hyvistä miehistä on niin kova kilpailu.

Vierailija
182/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän huokaissut tänne, joitain kertoja ennenkin, mutta itseriittoisena ja vähän itsekäänäkin teen, niin taas:

Yksi keskeisimpiä syitä miksi litse olen sinkku ja olen ollut vuosia johtunee siitä, että en eritisesti tarvitse kumppania (naista) mihinkään.

Tiedän, että tämä ajatus on monesta hirvittävä siis ikäänkuin rinnastaisin toisen, johonkin tarvekaluun tai esineeseen, jolla tehdä jja mahdollistaa otain. Tavallaan totta. Ei minulla ole, eikä ole ollut halua tai tarvetta pariutua vain pariutumisen vuoksi.

Sen sijaan koen, että niin hänen kuin minun itseni tulisi antaa ja mahdollistaa toiselle riittävän paljon lisäarvoa: tehhdä ja kokea, molemmat se, että hän ja ninä olemme yhdessä enemmän kuin yksin, jotta voisimme mahdollistaa kahdesta hyvästä yhden paremman. 

Tämähän on täsmälleen sama, mistä naiset esim vauvalla puhuvat. Hekin haluavat, että kumppanin kanssa elämä on parempaa kuin yksin.

Itsekin olen aina ollut välillä vuosia, välillä vuosikymmenenkin yksin, koska en ole tavannut sopivaa kumppania.. Ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla ja joka saa nauramaan.  Introverttina tämä ei ole mikään ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään kilttimies ei ole hyvä eikä parisuhteessa.

Olenpas.

Et voi olla parisuhteessa ja olla kilttimies. Jos olet parisuhteessa, et ole kilttimies. Sellainen kilttimies, mistä tällä palstalla puhutaan. Ellet sitten ole ostanut vaimoasi jostain köyhälistöstä.

Vierailija
184/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut samaan tulokseen, että hyviä keski-ikäisiä miehiä ei ole juurikaan vapaana. Siksi elän sinkkuna. Jos löydän jonkun vähän nuoremman, joka ei halua omia lapsia, niin sellainen sopisi paremmin kuin hyvin. 

Hyviä keski-ikäisiä miehiä vapautuu koko ajan, eroavat siis. He vaan eivät ole kauaa sinkkuina, kun hyvistä miehistä on niin kova kilpailu.

No mulla oli sivusuhteena alle vuoden sinkkuna ollut vuoroviikkoisä. Ihan työssäkäyvä ja hyvännäköinen. Ei kuitenkaan jäänyt epäselväksi, miksi lääkäri-vaimo oli laittanut eron vireille..

Mies valitti, ettei Tinderistä löydä muuta kuin seksiä ja voisinko minä nyt erota miehestäni ja ostaisimme yhteisen asunnon, jne. Miksi minä nyt hyvästä miehestä eroaisin? Mukava seikkailu se oli, mutta en minä tuollaista parisuhteeseen ottaisi. Taitaa olla sinkku edelleen.

Vierailija
185/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun suhteeni alkoi pettämisestä. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta. Mies on hyvä, hän ja hänen ex-vaimonsa eivät vaan rakastaneet toisiaan.

Jos pettäminen ei ole ongelma, niin mitä luulet, että teille on tiedossa? 

Mä lisäisin, että pettää voi muutenkin kuin harrastamalla toisen kanssa seksiä salaa. Voi pettää luottamuksen vaikka miten monin eri tavoin, pelata yhteiset/toisen rahat jne.  

Vierailija
186/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan tapahtuu eroja. Nykypäivänä parisuhteet eivät kestä.

Miksi ihmisten pitäisi olla väkisin suhteissa, missä voivat huonosti? Jottei sulle tulisi paha mieli?

Vierailija
187/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole ahatuksineen yksin. Toistuvasti täällä joku muustuttulee siitä kuinka vain muutana prosentti miehistä on niitä miehiä, jiosta naiset on kiinnostuneita  ja kuinka miehen arvo nousee mitä enempi hänellä iraksuraan olleen nais -suhteita  Erikousta on, että naisten kohdalla arvostus menee täysin päinvastoin; Sitä arvottomamoi, nitä enempi hänellä on ollut mies-suhteita.  

Kokinaisuus in yksi tunnetuimoia malliesimerkkejä kaksois-standartista.

Eipä ole. Se on vain preferenssejä. Ja ne menee eri lailla kummallakin sukupuolella. 

Yleistäminen on vähän tylsää mutta kieltämättä itsellänikin  käynyt mielessä, että pitäisikö vain valehdella oma parisuhdehistoriani toiseksi, niin pääsisin mahdollisesti, ainakin hetkellisesti vähemmällä. - Mutta mitä se oi

Ei tuo mulle olisi ongelma. Mutta tietenkin se riippuu siitä mielikuvasta, jonka annat. Voit olla esim romantikko, joka odottaa juuri sitä oikeaa; tai  ujo, joka ei uskalla edes puhua naiselle; tai elämäänsä, ystäviinsä ja harrastuksiinsa keskittyvä hyvin yksin pärjäävä sielu, joka ei ole ehtinyt seurustella; tai naisvihamielinen keskenkasvuinen mies, joka yrittää mutta ei saa ketään naista.

Vierailija
188/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama käy keski-ikäisille hyville naisille. Eivät viihdy kauaa sinkkuina, vaikka olisi lapsiakin.

Vierailija
189/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisten pitäisi olla väkisin suhteissa, missä voivat huonosti? Jottei sulle tulisi paha mieli?

No kaikki eivät halua lapsista vuoroviikkoasujia. Se on kuormittavaa lapsille.

Vierailija
190/190 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikki eivät halua lapsista vuoroviikkoasujia. Se on kuormittavaa lapsille.

Ai mieluummin ollaan sitten suhteessa, missä voidaan huonosti? Se näyttää aika huonoa mallia lapsille.