Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa

Vierailija
15.08.2025 |

Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina. 

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ovat !

Monet  u s e a m m a n k i n   kerran.

Avioliitot/parisuhteet  harvemmin kestävät 10:ntä vuotta.

Vierailija
162/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole ahatuksineen yksin. Toistuvasti täällä joku muustuttulee siitä kuinka vain muutana prosentti miehistä on niitä miehiä, jiosta naiset on kiinnostuneita  ja kuinka miehen arvo nousee mitä enempi hänellä iraksuraan olleen nais -suhteita  Erikousta on, että naisten kohdalla arvostus menee täysin päinvastoin; Sitä arvottomamoi, nitä enempi hänellä on ollut mies-suhteita.  

Kokinaisuus in yksi tunnetuimoia malliesimerkkejä kaksois-standartista.

Eipä ole. Se on vain preferenssejä. Ja ne menee eri lailla kummallakin sukupuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin lapsi, en unohda Maria Melinin eleganssia Linnassa. Kaikki kohdallaan: oma tyyli, kampaus, ryhti, selkeys, hienostuneet puhtaat värit ja kankaat. Googlasin nyt, niin tietysti, näinhän se menee kuten artikkelissa alla. En näkisi Mariaa uhriutumassa somessa että prinsessaleikki meni pilalle kun itse valitsi ruman ja räikeän halpispuvun, hei syytän tästä suunnittelijaa. Kuin kävisi Hesessä nurisemassa ettei ole fine diningia vaan majoneesia Turusta. Kaikki alkaa raaka-aineista.

Salonkikelpoiset puvut

Asuvalinnat eivät muodostuneet ongelmaksi Maria Melinille, sillä hän saattoi valita juhla-asunsa monesta vaihtoehdosta. Vanhemmillani oli muotiliikkeitä ja toimin itsekin pitkään mannekiinina Kaarlo Forsmanin salongissa. Siellä järjestettiin syyskauden muotinäytökset aina lokakuussa ja usein löysin asuni sieltä. Salongin puvut olivat hyvin muodikkaita ja niissä näkyivät kansainväliset vaikutteet. Myöhemmin salongin pääompelijatar Taimi Perkiömäki vastasi juhla-asuistani.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/linnan-juhlien-nayttavimmat-daamit-…

Vierailija
164/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa ainakin minun osaltani.

Olen yli 40 v, vastentahtoisesti sinkku, ja minulla on merkittäviä mielenterveysongelmia ja ulkonäköni on aika heikko. 

Vierailija
165/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole ahatuksineen yksin. Toistuvasti täällä joku muustuttulee siitä kuinka vain muutana prosentti miehistä on niitä miehiä, jiosta naiset on kiinnostuneita  ja kuinka miehen arvo nousee mitä enempi hänellä iraksuraan olleen nais -suhteita  Erikousta on, että naisten kohdalla arvostus menee täysin päinvastoin; Sitä arvottomamoi, nitä enempi hänellä on ollut mies-suhteita.  

Kokinaisuus in yksi tunnetuimoia malliesimerkkejä kaksois-standartista.

Eipä ole. Se on vain preferenssejä. Ja ne menee eri lailla kummallakin sukupuolella. 

Yleistäminen on vähän tylsää mutta kieltämättä itsellänikin  käynyt mielessä, että pitäisikö vain valehdella oma parisuhdehistoriani toiseksi, niin pääsisin mahdollisesti, ainakin hetkellisesti vähemmällä. - Mutta mitä se oikeasti muuttaisi?

En ole voinut välttyä siltä, että jotkut oikeasti antavat ymmärtää, että  uskovat, että miehessä täytyy olla jotain piilevää tai ilmeistä vikaa ja puutetta, jos hänen otaksutaan eläneen pidempään sinkkuna.

Ja vasta parisuhde tai naissuhteet nostavat miehen arvon, niin että hänet saatetaan noteerata ja pitää oikeasti miehenä. 

Vierailija
166/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät tyypit on tohon ikään mennessä jo pariutuneet. Jäljellä on enää pahnan pohjimmaiset, ja tämä koskee sekä miehiä että naisia yhtä lailla. 

Vierailija
167/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ovat. Kuten hyvät naisetkin.

Ei pidä paikkaansa ainakaan naisten kohdalla 

Joo joo juuri sä olet tietenkin keski-ikäinen sinkku juuri siksi kun olet vaan niin girlboss ja kranttu. Kaikki uskomme. 

Vierailija
168/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo juuri sä olet tietenkin keski-ikäinen sinkku juuri siksi kun olet vaan niin girlboss ja kranttu. Kaikki uskomme. 

a) en ole keski-ikäinen b) minulla ei ole tarvetta todistella mitään, kerroin vain faktan vaikka se tyhmempien pasmat saa sekaisin 

Vierailija
169/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvät tyypit on tohon ikään mennessä jo pariutuneet. Jäljellä on enää pahnan pohjimmaiset, ja tämä koskee sekä miehiä että naisia yhtä lailla. 

Mistä tämä uskomus, että me kaikki edes haluaisimme elää ja olla parisuhteessa?

Minä miehenä ainakin mieluummin olen ja elän sinkkuna kuin käyttäisin mahdottomasti energiaa ja aikaan "sen oikean" löytämiseen. 

Jos hän sattuu ja tulee, joskus kohdalle ja hänellä on jotain samantapaisia ajatuksia minusta, niin ehkä sitten voin muuttaa miekeni nopeastikin.

Ennen sitä aion nauttia sinkkuelostani, enkä käyttää aikaani voivotteluun, että miten ikävää ja kamalaa on kun olen ja elän sinkkuna. - Yhä useammin olen huomannut kysyväni itseltäni, että mitä oikeastaan menettäisin, jos eläisin loppuikänikin sinkkuna

Vierailija
170/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä avioliittoja päätyy eroon jatkuvasti tuossa ikäryhmässä. Tätä tapahtuu erinäisistä syistä, ja osa eroavista on ihan hyviä tyyppejä. Vika saattaa olla myös ex-puolisossa tai kerta kaikkiaan heidän yhteensopivuudessaan.

Vierailija
171/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat inceliltä

Vierailija
172/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikin jäi kiinni sivusuhteesta. Hetken pohdiskelin tilannetta ja päätin, että minulle onkin oikeastaan ihan ok, että mies muutti parisuhteemme sääntöjä yksipuolisesti. Mies kyllä lopetti pettämisen, mutta minä sen sijaan aloitin ja jäin siihen koukkuun..

Ja näinhän se on, että jos nainen ei laita etoa vireille, ei mitään eroa koskaan tule.

Vierailija
173/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miehenikin jäi kiinni sivusuhteesta. Hetken pohdiskelin tilannetta ja päätin, että minulle onkin oikeastaan ihan ok, että mies muutti parisuhteemme sääntöjä yksipuolisesti. Mies kyllä lopetti pettämisen, mutta minä sen sijaan aloitin ja jäin siihen koukkuun..

Ja näinhän se on, että jos nainen ei laita etoa vireille, ei mitään eroa koskaan tule.

*eroa

Vierailija
174/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ovat, ei kai tuo nyt mitään rakettitiedettä luulisi olevan.

Vierailija
175/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonotkin on. Yllättävän monet naimisissa olevat haluisi jyystää toista naista.

Ja on jyystänytkin.

Vierailija
176/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestäsi jotka eivät ole suhteessa, ovat pahoja miehiä? On taas mutkat vetäisty suoraksi ihan ojanpohjia myöten ja puita hipoen...

Vierailija
177/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*eroa

Niin. Koska nainen hyvillään kun miehellä on muitakin suhteita; eipähän ole tkimpassa minkäön kuvottavan incelin kanssa siihen nähden miehen sivusuhteissa syntyneet lapset tai sukupuolitaudit on vain merkkejä, että mies kuuluu siihen alle promillen joukkoon, jonka kanssa kaikki naiset haluaa olla ha elää parisuhteessa. Jos ero tulisikin niin mies löytäisi pian uuden kuin tidisteeksi, että hän on yksi niitä parhaita, jotka ovat suhteessa, joka eibtitenkään estä sitä, etteikö voisi vaihtaa toiseen, jos nyt sattuu vaikka vkyllästyttämään.

Vierailija
178/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*eroa

Niin. Koska nainen hyvillään kun miehellä on muitakin suhteita; eipähän ole tkimpassa minkäön kuvottavan incelin kanssa siihen nähden miehen sivusuhteissa syntyneet lapset tai sukupuolitaudit on vain merkkejä, että mies kuuluu siihen alle promillen joukkoon, jonka kanssa kaikki naiset haluaa olla ha elää parisuhteessa. Jos ero tulisikin niin mies löytäisi pian uuden kuin tidisteeksi, että hän on yksi niitä parhaita, jotka ovat su

No nyt on minulla monta, mutta miehellä vain minut. Ennen miehen pettämistä minulla oli vain mieheni.

Meillä on kolme lasta, joten en usko mieheni haluavan enempää. Nämäkin tehtiin ivf-hoidoilla - miehestä johtuvasta syystä.

Vierailija
179/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies ei voi olla siis hyvä mies. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä joista suurin osa rumia naisten mielestä ja tavis naiset ei voi niitten kanssa alkaa suhteeseen.

Näin ei ole sanonut kuin sinä.

Vierailija
180/190 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat inceliltä

Incel jankuttaja mulkku tuli.