Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa

Vierailija
15.08.2025 |

Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina. 

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin. 

Lapsellista = naisellista ajattelua "vieminen". Mies tai nainen lähtee jos haluaa. Miehet haluaa panna muitakin naisia kuin vakituistaan.

Näinhän se on. Kulissiliittoja kaikki🤭

Vierailija
102/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voi viedä toiselta, itse jokainen sen päätöksen tekee. Ja kenenkään ns. hyvyys ei liity pettämiseen, ikään kuin jokainen hautaan asti samassa suhteessa ollut olisi muka erityisen hyvä ja jos pettää ja lähtee niin huono. No kai tuo mustavalkoinen ajattelu joidenkin elämää helpottaa.

Niin totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen: mies ei ole hyvä jos on valmis lähtemään kuivahtaneesta suhteesta? Miehen kuuluu pysyä huonossa parisuhteessa jotta on hyvä mies? 

Vinkeätä logiikkaa.

Vierailija
104/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, onneksi tajusin taas yhdestä nelikyppisestä ankeuttajasta erottuani että voin hyvin nyt 40-vuotiaana heilastella itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa! Usein he myös jaksavat sängyssä paremmin, kannattaa kokeilla 🥰

Yes, hyvä Sinä👍

Vierailija
105/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen: mies ei ole hyvä jos on valmis lähtemään kuivahtaneesta suhteesta? Miehen kuuluu pysyä huonossa parisuhteessa jotta on hyvä mies? 

Vinkeätä logiikkaa.

Ei vaan miehen kuuluu ihan itse tehdä se päätös lähteä jo siinä vaiheessa kun hän on onneton eikä mikään määrä puhetta tai aktiivisia toimenpiteitä auta. Ei vasta sitten kun tulee joku nainen joka osoittaa kiinnostusta. 

En kyllä naisena tajua kuka haluaisi sellaisen tossukkamiehen joka on jäänyt onnettomaan suhteeseen odottamaan että joku tulee ja poimii. 

Vierailija
106/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkeätä logiikkaa.

Jos mies pakottaa naisen luopumaan seksuaailsuudestaan (äitiys) niin sitten se on mieheltä tietoinen valinta luopua myös omasta seksuaalisuudestaan (siittäminen). Ei toveriliiton tarvitse olla kuiva tai rakkaudeton. Se voi olla erittäin lämmin, viisas, toimiva, jne.

Jos mies sen sijaan etsii elämästä pelkkää "märkäääääää" niin ehkä avioliitto tai parisuhde tavalliseen naiseen ei ole muutenkaan hänen juttunsa. Esim. homoseksuellipiireissä siitoskeskeinen seksi on normijuttu.

Vierailija
107/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen haaveilee väärästä miehestä. Juuri tuossa törmäsin että joku vajaa 50 haaveilee jostakin nelikymppisestä tietynlaisesta miehestä tai tietystä miehestä. Ei hänellä ole saumaa siihen mieheen eli realiteetit kannattaa aina tarkistaa.

Vierailija
108/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni muukin on tullut samaan tulokseen. Harrastan sivusuhteita ja uskon, ettei tarttis olla päivääkään sinkkuna. Vientiä riittää. Ja mielenkiintoista, että kun en ikinä hauku vaimoa hoidoille ja alusta alkaen olen tiukkana, että en tule eroamaan, niin niiden mielenkiinto vaan kasvaa. Kerron, että kotona on runsaasti seksiä, mutta yllättävän moni hoito tuntuu nauttivan jalkavaimon roolista.

Rehellisesti ja surullisesti totean että jotkut naiset varmaan saavat tällä tavalla itseään h uoraamalla ainoan kosketuksen edes etäisesti terveisiin yhteisöihin. Eihän petturi ja naisia seksuaalisesti hyväksikäyttävä mies ole hyvä, mutta ehkäpä näitä naisia on sitten lapsuudessaan hakattu, käytetty seksuaalisesti hyväksi, tai heille tehty jotain muuta hirveää, miksi he kokevat jopa tällaisen alhaisen elukan upgreidinä itselleen.

Varatussa miehessä on se etu, että se ei ehdi tuhota elämääsi, eikä yleensä ainakaan tapa suhdekumppaniaan. 

Olisipa hyvä, että nämäkin naiset oppisivat vastaanottamaan rakkautta jumalalta, ettei tarvisisi häpäistä ja liata pimpukkaansa sitä varten.

Vierailija
109/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon ilman parisuhdetta. He eivät vain ole tarjolla, ihan omasta tahdostaan. He ovat ymmärtäneet, etteivät naiset tuo mitään positiivista miehen elämään. Pelkkiä vaatimuksia ja lopulta ero jossa nainen vie miehen omaisuuden ja lapset.

Jos lapset edes oikeasti ovat miehen, harvassa tapauksessa on näin.

Tuo on totta. Itse olen jo ukkomies, mutta tiedän elämäni varrelta todella paljon hyviä miehiä, jotka ovat huomanneet tuon. Ja naiset lapsellisuuttaan haukkuvat tuollaisia miehiä peräkammarin pojiksi.

Vierailija
110/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkässä avioliitossa ja minua eronneet miehet yrittävät jatkuvasti suhteeseen kanssaan. On heistä sen nähnyt, miksi ero on tullut (varmasti ei-vaimon aloitteesta, vaikka muuta väittävät). Päällisin puolin ovat menestyneitä, usein pitkiä ja ihan hyvännäköisiäkin. Narsistinen persoonallisuushäiriö - toisilla piilossa olevaa lajia, toisilla sellainen, joka näkyy heti.

Tuossa kun vaihtaa sukupuolet, niin voisi kirjoittaa miten vastakkainen sukupuoli pelkää vahvoja ja itsenäisiä.....

Vierailija
111/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pelkästään tänä vuonna tavannut 7 40+ ikäistä mukavaa miestä. Heistä vain yksi olisi ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Muut antoivat pakit. Eli he ovat tosi nirsoja.

Ja epäilemättä lukeneet aaveepalstaa. Täällä jos missä miesten silmät aukeavat.

Vierailija
112/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni muukin on tullut samaan tulokseen. Harrastan sivusuhteita ja uskon, ettei tarttis olla päivääkään sinkkuna. Vientiä riittää. Ja mielenkiintoista, että kun en ikinä hauku vaimoa hoidoille ja alusta alkaen olen tiukkana, että en tule eroamaan, niin niiden mielenkiinto vaan kasvaa. Kerron, että kotona on runsaasti seksiä, mutta yllättävän moni hoito tuntuu nauttivan jalkavaimon roolista.

Tietääkö vaimosi sivusuhteista? Jos tietää, niin asia ok. Tulee vain mieleeni entinen esimieheni, joka aina sanoi, ettei tule koskaan eroamaan. Pitkä liitto oli takana. Vaan eihän sitä enää häneltä siinä vaiheessa kysytty, kun vaimo sai kuulla suhteesta alaiseensa. Kaikki työpaikalla tiesivät suhteesta, olivat avoimesti esim. saunailloissa yhdessä. Siinä lensi mies kuin leppäkeihäs ja ero tuli.

Vierailija
113/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin. 

Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.

Kävikö mielessä että miehen biologiset lapset olisivat ehkä tarvinneet/pitäneet oman isänsä?

Vierailija
114/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on helppoja jos sinä olet helppo. Koska mies haluaa rauhaa. Ole vaikea niin et saa mitään.

Vierailija
115/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on eri käsitys seksistä kuin miehillä.Miehillä seksi on vaan seksiä, mutta naiset lisäävät seksiin tiedostamattaan tunnepuolen.Ehkä ymmärtävät miehen puheet tunteen kautta.Sitä naisten on vaikea uskoa, että seksisuhde on vain seksisuhde ja sitä antava nainen on helppo vaihtaa uuteen.

Vierailija
116/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkeätä logiikkaa.

Mies ei ole hyvä jos ei itse osaa lähteä kuivahtaneesta suhteesta, vaan odottaa että se uusi suhde alkaa ennen kuin on erottu ettei vaan joutuisi olemaan hetkeäkään yksin tai ihan itse tekemään ikäviä päätöksiä. Tällainen mies on saamaton tossukka.

Vierailija
117/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.

Huonoin mahdollinen mies. Eikä sinunkaan toiminnassasi ole kehumista.

On totta kai myös suuri riski, että menetät hänet nuoremmalle. Mutta omapa on valintasi.

Vierailija
118/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde on vanhanaikaista,ja avioliittoinstituutio täysin mätä

Vierailija
119/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää miestä ei ole olemassakaan

Vierailija
120/124 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkavaimo on mielestäni huono nimitys, koska niillä naisilla voi ja varmaan onkin muita suhteita. Vapaita ovat tekemään, mitä haluavat. Kun sinä pysyt vaimosi kanssa, niin vaimo (tai sinäkin) hoitaa kotityöt. Heille jää hauskanpito. Parisuhde ei ole naiselle kummoinen "kauppa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi