Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa
Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina.
Kommentit (124)
Mulla oli tuollainen olo jo 20-vuotiaana. Tuntui, että parhaat on jo ehditty varata lukioiässä ja kun itse ei silloin onnistunut, niin jäi ilman. Ei tilanne kuitenkaan onneksi ollut niin paha kuin miltä näytti, vaan vähän hiljaisempia miehiä oli vielä jäljellä paljon, ja tällaiselle seinäruusullekin kävi hyvin.
Nyt nelikymppisenä tilanne tosiaan on se, että yhden naisen miehet ovat jo sen yhden naisensa kanssa eivätkä vilkuile muita. Tai jos vilkuilevat, niin eivät kuitenkaan tee mitään. Sinkut puolestaan ovat jääneet yli, koska heissä on naisten mielestä ollut jotakin vikaa.
Älä kuitenkaan luovu toivosta, ap. Osa toisella kierroksella olevista on ihan ok, samoin jotkut hiljaiset ovat saattaneet jäädä yksin jo aiemmin, vaikka ovatkin oikein hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei miestä kiinnostanut ne lapset. Ei se olisi muuksi muuttunut olin minä tai joku muu kuvioissa tai mies perheensä "luona"."
Täysin väärä ketju. Tässä aiheena on hyvät miehet. Et nyt tosissasi ajattele että kenenkään muun mielestäsi tuollainen mies on hyvä mies.
Puolisoni aivan mahtava! Siitä oli kyse. Löysin elämäni rakkauden, pienen mutkan kautta.
Vakka on löytänyt kantensa. Hyvää se ei silti kummastakaan teistä tee.
On vain tämä yksi elämä.
Aidosti hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon ilman parisuhdetta. He eivät vain ole tarjolla, ihan omasta tahdostaan. He ovat ymmärtäneet, etteivät naiset tuo mitään positiivista miehen elämään. Pelkkiä vaatimuksia ja lopulta ero jossa nainen vie miehen omaisuuden ja lapset.
Jos lapset edes oikeasti ovat miehen, harvassa tapauksessa on näin.
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat miehet vaihtavat puolisonsa jos tämä ei täytä miehelle hyvän parisuhteen kriteerejä- heillä onkin varanaisia tiskin alla jo tyypillisesti tarjolla.
Niin eli mies kuluttaa naisen loppuun ja vaihtaa seuraavaan.
Tässä ketjussa puhuttiin HYVISTÄ miehistä, ei hyväksikäyttäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat miehet vaihtavat puolisonsa jos tämä ei täytä miehelle hyvän parisuhteen kriteerejä- heillä onkin varanaisia tiskin alla jo tyypillisesti tarjolla.
Niin eli mies kuluttaa naisen loppuun ja vaihtaa seuraavaan.
Tässä ketjussa puhuttiin HYVISTÄ miehistä, ei hyväksikäyttäjistä.
Eiköhän se mene just toisinpäin. Nainen ei tuo mitään pöydälle. Sitten kun sen vaatimuslista nousee harhaisen korkeaksi, laitetaan tyttö vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin.
Lapsellista = naisellista ajattelua "vieminen". Mies tai nainen lähtee jos haluaa. Miehet haluaa panna muitakin naisia kuin vakituistaan.
Iltalehdessä on juttu naisista jotka salakuljettaa alkoholia Flow-festareille.
Kysyttäessä sopivaa hintatasoa ja omaa budjettia festareille, videolla esiintyvä nainen kertoo kaiken tarvittavan: Mä oon nainen. Mä en koe että mun pitäis maksaa mistään.
On se kumma ettei miehiä enää kiinnosta.
Olen pelkästään tänä vuonna tavannut 7 40+ ikäistä mukavaa miestä. Heistä vain yksi olisi ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Muut antoivat pakit. Eli he ovat tosi nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen pelkästään tänä vuonna tavannut 7 40+ ikäistä mukavaa miestä. Heistä vain yksi olisi ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Muut antoivat pakit. Eli he ovat tosi nirsoja.
Tai sit et ole itse kovin kummoinen... Oikeasti lähes kaikki käy, kunnes tapaavat sinut ja todetaan yhteen ääneen "mutta ei tuollainen"
Vierailija kirjoitti:
Jos kuusi miestä ei halua astua paskaan mutta yhtä se ei haittaa... onko noissa kuudessa miehessä vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet joilla parisuhde on kuivunut kasaan mutta eivät uskalla tai saa aikaiseksi erota ovat niitä pahimpia perässä vedettäviä tossukoita, onnea matkaan!
Just eikä melkein näin! Hyvä mies ymmärtää ihan itse lähteä siitä huonosta parisuhteesta ja vasta lähdettyään on valmis pariutumaan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä hetken päästä moni ymmärtää ettei kannata koskaan ottaa ketään kumppania - muuten elämä on pelkkiä kompromisseja täynnä.
Vain jos on hölmö ja valitsee vaativan kumppanin. Vinkki siihen: elämässä menestyvät, eli juuri ne hyvältä vaikuttavat ovat vaativia.
En ole viemässä keneltäkään isää. Pienten tai kouluikäisten isistä en ole todellakaan kiinnostunut. Tällä minun kohteellani on jo täysi-ikäiset lapset.
Etkö sä kunnioita toisten rajoja vai miksi pitää viedä toiselta?
Kyllä hyviä miehiä on myös niin sanotusti toisella kierroksella mutta aloittajan ongelma on hyvin todennäköisesti siinä että nämä miehet hakevat hyviä naisia tai ovat ilman naista mielummin.
Ketään ei voi viedä toiselta, itse jokainen sen päätöksen tekee. Ja kenenkään ns. hyvyys ei liity pettämiseen, ikään kuin jokainen hautaan asti samassa suhteessa ollut olisi muka erityisen hyvä ja jos pettää ja lähtee niin huono. No kai tuo mustavalkoinen ajattelu joidenkin elämää helpottaa.
Kyllä hyvyys liittyy vahvasti pettämiseen. Ei aidosti hyvä ihminen pysty pettämään, valehtelemaan, toimimaan itsekkäästi oman edun mukaisesti rajattomasti ajaen omia etujaan yms.. liittyy todella vahvasti.
Se ei sitten ole hyvä mies. Sulle käy samoin.