Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa
Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin.
Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.
Pakko kommentoida, että mielestäni on täysin haiseva ja mädäntynyt juttu tietoisesti viedä lapsilta kotona asuva ehkä turvallisenkin isä. Eikö niitä lapsettomia ole hakemassakin seuraavaa kumppania toiveena perustaa perhe? Ei tainnut juolahtaa mieleen, että rikoit lasten turvallisuuden tunteen loppuiäksi? Vai välitätkö vain omasta onnestasi?
Minä sinkkuaikoina sain töissä ja kapakoissa pe
Ei miestä kiinnostanut ne lapset. Ei se olisi muuksi muuttunut olin minä tai joku muu kuvioissa tai mies perheensä "luona".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun suhteeni alkoi pettämisestä. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta. Mies on hyvä, hän ja hänen ex-vaimonsa eivät vaan rakastaneet toisiaan.
Ajan kysymys vain, ajan kysymys vain. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi.
Kyllä niin vanhanaikaiseen menit, että tärähti. Kaikki pettäjämiehet sanovat, että eivät rakasta vaimoaan tai vielä enemmän sääliä saa, kun sanoon, ettei vaimoni ole koskaan rakastanut tämmöistä ihanaa ja täydellistä aviomiestä. Tietynlaisilla naisilla menee heti jalat alta ja suostuvat kaikkeen, mitä mies pyytää. Yleensä roikottaa toista naista mukana, koska ei voi ihan vielä erota, odota vaan kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin.
Ihan hyviltä miehiltä ja naisilta silloin tällöin loppuu se edellinen parisuhde. Kuivahtamiseen tai toisen osapuolen johonkin vähemmän-hyvyyteen. Ei ole sääntöä, että hyvä mies tai nainen yksin riittää tai haluaakaan pitää ikuisesti pystyssä kehnoa suhdetta.
Suhteesta vapautuu joskus kaksi hyvää, joskus yksi hyvä, joskus ei yhtään osapuolta, mutta aina kaksi vapautuu. Kyllä se on sellainen lähde josta kannattaa seuloa ja ammentaa. Ennemmin kuin esim nelikymppistä joka ei koskaan olenollut pitkässä ja vakavassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.
Pakko kommentoida, että mielestäni on täysin haiseva ja mädäntynyt juttu tietoisesti viedä lapsilta kotona asuva ehkä turvallisenkin isä. Eikö niitä lapsettomia ole hakemassakin seuraavaa kumppania toiveena perustaa perhe? Ei tainnut juolahtaa mieleen, että rikoit lasten turvallisuuden tunteen loppuiäksi? Vai välitätkö vain omasta onnestasi?
<Ei miestä kiinnostanut ne lapset. Ei se olisi muuksi muuttunut olin minä tai joku muu kuvioissa tai mies perheensä "luona".
Asia selvä, erehdyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun suhteeni alkoi pettämisestä. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta. Mies on hyvä, hän ja hänen ex-vaimonsa eivät vaan rakastaneet toisiaan.
Ajan kysymys vain, ajan kysymys vain. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi.
Kyllä niin vanhanaikaiseen menit, että tärähti. Kaikki pettäjämiehet sanovat, että eivät rakasta vaimoaan tai vielä enemmän sääliä saa, kun sanoon, ettei vaimoni ole koskaan rakastanut tämmöistä ihanaa ja täydellistä aviomiestä. Tietynlaisilla naisilla menee heti jalat alta ja suostuvat kaikkeen, mitä mies pyytää. Yleensä roikottaa toista naista mukana, koska ei voi ihan vielä erota, odota vaan kiltisti.
Varmasti on paljon valehtelijoita jotka sepittävät tuota tarinaa. Miksi? Siksi, että se on uskottava. Miksi? Siksi, että tätä myös tapahtuu. Siitä millainen se tarina on, ei voi päätellä onko se totta vai valetta ja mies huijari vai tosissaan. Hyväuskoinen ei kannata olla mutta ei myöskään mitenkään vainoharhaisen epäluuloinen jos tyyppi muuten on lupaava.
OT. Puolet avioliitoista päättyy eroon. Huomattava osa on tyytymätön liittoonsa. Aidosti molemmin puolin onnellisia liittoja on siis häviävän vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviltä miehiltä ja naisilta silloin tällöin loppuu se edellinen parisuhde. Kuivahtamiseen tai toisen osapuolen johonkin vähemmän-hyvyyteen. Ei ole sääntöä, että hyvä mies tai nainen yksin riittää tai haluaakaan pitää ikuisesti pystyssä kehnoa suhdetta.
Suhteesta vapautuu joskus kaksi hyvää, joskus yksi hyvä, joskus ei yhtään osapuolta, mutta aina kaksi vapautuu. Kyllä se on sellainen lähde josta kannattaa seuloa ja ammentaa. Ennemmin kuin esim nelikymppistä joka ei koskaan olenollut pitkässä ja vakavassa suhteessa.
Tämä. Paljon ennemmin välttelisin miestä joka ei ole nelikymppisenä ollut naimisissa tai pitkässä suhteessa.
"Ei miestä kiinnostanut ne lapset. Ei se olisi muuksi muuttunut olin minä tai joku muu kuvioissa tai mies perheensä "luona"."
Täysin väärä ketju. Tässä aiheena on hyvät miehet. Et nyt tosissasi ajattele että kenenkään muun mielestäsi tuollainen mies on hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Paljon ennemmin välttelisin miestä joka ei ole nelikymppisenä ollut naimisissa tai pitkässä suhteessa.
Nyt puhutte taas ihan eri asiasta. Aloittaja meinaa viedä "hyvän" miehen suoraan suhteesta. Hyvä mies eroaa ensin ja on vietävissä vasta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet joilla parisuhde on kuivunut kasaan mutta eivät uskalla tai saa aikaiseksi erota ovat niitä pahimpia perässä vedettäviä tossukoita, onnea matkaan!
He lähtevät kahdessa päivässä jos kohdalle tulee se oikea. Saamme jatkuvasti lukea palstallakin aikalaistodistuksia miehistä, jotka yllättäen ottivat hatkat ja kuukauden päästä kainalossa uusi sussu. Mies nyt vaan ei laskelmoi vuosia eteenpäin kuten nainen keskimäärin vaan saattaa sietää kurjuutta pitkään ja sitten tulee se impulsiivinen toiminta kun joku viimeinen pisara tipahtaa. Harvoilla luusereilla se on joku väkivaltreaktio, useimmilla uusi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
"Ei miestä kiinnostanut ne lapset. Ei se olisi muuksi muuttunut olin minä tai joku muu kuvioissa tai mies perheensä "luona"."
Täysin väärä ketju. Tässä aiheena on hyvät miehet. Et nyt tosissasi ajattele että kenenkään muun mielestäsi tuollainen mies on hyvä mies.
Puolisoni aivan mahtava! Siitä oli kyse. Löysin elämäni rakkauden, pienen mutkan kautta.
No näin se on, tottakai. Varsinkin jos on DI-mies.
Vierailija kirjoitti:
No onhan. Varatut lähtee kyllä heti matkaan, jos suhde kuivahtanut, nainen on kiinnostava ja riski jäädä tyhjän päälle on pieni.
T. 38 naimisissa olleen ja varakkaan miehen kanssa vehdannut. Todella moni mies on valmis vaihtamaan lennossa, jos homma ei luista ja seksielämä ei tyydytä (miehille paljon tärkeämpää kuin naisille). Miehet eivät vain missään tapauksessa halua edetä sinkkuvaiheen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan. Varatut lähtee kyllä heti matkaan, jos suhde kuivahtanut, nainen on kiinnostava ja riski jäädä tyhjän päälle on pieni.
T. 38 naimisissa olleen ja varakkaan miehen kanssa vehdannut. Todella moni mies on valmis vaihtamaan lennossa, jos homma ei luista ja seksielämä ei tyydytä (miehille paljon tärkeämpää kuin naisille). Miehet eivät vain missään tapauksessa halua edetä sinkkuvaiheen kautta.
Ei ole hyvä mies. Mies, joo, mutta ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sinkkuaikoina sain töissä ja kapakoissa pe
Mies tekee itse kuitenkin valinnan. Jos hän haluaa lähteä, niin tuskin kokee omia lapsiaankaan tärkeäksi, jos on valmis vaihtamaan lennossa? Mitä annettavaa tällaisella isällä muutenkaan on perheelle ja lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni aivan mahtava! Siitä oli kyse. Löysin elämäni rakkauden, pienen mutkan kautta.
Vakka on löytänyt kantensa. Hyvää se ei silti kummastakaan teistä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon, että sinulla ei ole aihepiiristä mitään käytännön kokemusta. Ei kukaan mies sano etteikö rakastaisi enää vaimoaan tai että vaimo olisi ollut virhe. Enemmän on kyse siitä, että se vaimo ei enää tarjoa elämään sitä mitä haluaa elämältä tällä hetkellä tai tulevaisuudessa. Miehet pelkäävät jäävänsä yksin ja sen takia moni pitäytyy vanhassa suhteessa, mutta jos miehellä on riittävä varmuus, niin kyllä hän myös lähtee.
Eiköhän tuo ole itsestään selvää, että melkein kaikki hyvät ovat tuohon ikään mennessä varattuja.
Kyllä minäkin tähän mennessä olisin halunut vaimon ja perheen, jos olisin normaali saati nyt menestyjä, mutta kun en ole, niin se siitä.
En voi todeta muuta kuin että joillakin on hyvin erikoinen käsitys hyvästä.
Huono mies saakin lähteä. Saatte pitää. Onnea matkaan.
Minä sinkkuaikoina sain töissä ja kapakoissa perääni sitkeitä perheellisiä miehiä. Torjuin heidät kaikki. En alennu rikkomaan perheitä.