Nykyään on poikkeavaa olla tatuoimaton?
Tuossa jutussa oli vähän outo sävy ollakseen valtakunnan median eikä jonkun marginaalijulkaisun tekemä. Ikään kuin koko kansa vanhukset pois lukien olisi tatuoitua ja jos ei ole, on joku erikoinen konservatiivi kotirouva. Noh, esim. minä olen 38 v nainen eikä tatuointeja löydy yhtäkään, edes nuoruudessa otettua. Arvot ovat silti kaikkea muuta kuin konservatiiviset ja olen hyvin itsenäisesti pärjäävä ihminen. Taidan sitten olla kummajainen, itse marginaalia.
Kommentit (65)
Suurin osa tatuoinneista on ankean siniharmaan värisiä. Miksei kauniita värejä mieluummin?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tatuoinneista on ankean siniharmaan värisiä. Miksei kauniita värejä mieluummin?
Ehkä moni tatuointeja suosiva ei oo sellaisista hempeistä sävyistä välittävä
En suhtaudu asiaan noin paatoksellisesti. Ei luomet, suonikohjut, arvet ja rypytkään kauniita ole. Jos iho, kroppa ja naama on luonnostaan kaunis, niin ehkä se riittääkin sellaisenaan. Mutta, jos ei ole niin saisko tällainen perunasäkki koristautua mieleisin tatuoinnein. Ja siirtää mielummin niihin kuviin huomiota, kun allien selluliittiin. Ihmeellisen paljon paheksuntaa aiheuttaa lisäks kaikki wt:n liittyvä. Jos kaikki olis yläluokkaa niin olisko yläluokkaa? Luokkaretkien jälkeen viihdyn parhaiten wt:na.
Ei ole.
Enemmän meitä edelleen on.
Joku viitsii tehdä jutun moisesta mukamas-asiasta ja yks jakaa tänne?
Vai sama tyyppi?
Ei tippaakaan kiiinnosta.
Mikähän tarkalleenottaen tuossa jutussa sai aloittajan tulkitsemaan asian noin?