Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäöstä huolehtiminen tarkoittaa?

Vierailija
08.03.2024 |

Eräässä ketjussa puhutaan jo toista sivua ulkonäöstä huolehtimisesta.

Mutta mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Kun huolehdit ulkonäöstäsi, mitä konkreettisesti teet? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin ravitsevia ruokia   liikun tarpeeksi   nukun hyvin   nautin elämästä                                                                en valita pikkujutuista

Vierailija
2/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tarkoittaa sitä että käy suihkussa, huolehtii ihostaan ja hiuksistaan ettei ne esim hilseile. Aina puhtaat vaatteet, samat vaatteet  voi olla usein jos vain puhtaat. Hiukset kammattu.

Mutta todellisuudessa se varmaan tarkoittaa sitä että pitäisi käydä säännöllisesti kampaajalla ja pukeutua erittäin hienostuneesti ja käyttää eri ihotuotteita ja meikata. Itse en juuri diggaa virastomaisesta pukeutumista niin ei ole mun juttu. Joku hieno laukku ja kynnet laitettu. Pitkistä kynsistä en itse tykkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin aamuisin ulkonäöstäni eli peseytymisen jälkeen laitan hiukseni, katson, että vaatteeni ovat ehdottoman tahrattomat ja rypyttömät, kenkäni puhtaat ja jos nahkaiset, kiilloitetut. Kannat eivät saa olla linttaan astutut. Vaatteiden tulee olla istuvia. Kulmakarvat tai nenäkarvat eivät saa rehottaa, kynnenaluset eivät saa olla likaiset. En meikkaa eli tähän se sitten jääkin. 

Ihmettelin toisessa ketjussa, kun pähkäiltiin, voiko keski-ikäinen "vielä" huolehtia ulkonäöstään. No huh sentään, jos ylläolevat asiat eivät enää kuuluisi keski-ikäiselle! 

Vierailija
4/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon puhtaus, hiusten ja kynsien siisteys, vaatetuksen puhtaus ja istuvuus, samoin kenkien. 

Vierailija
5/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ja meikkaaminen.

Vierailija
6/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasta vaariin kuuluu huolehtia ulkonäöstä. Siihen kuuluu puhtaus, hiukset, vaatteet. 

Vierailija
7/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siistit hiukset. Ihotyypin mukaiset ihonhoitoaineet: puhdistusaine, kasvovesi, kasvovoide, silmänympärysvoide, kuorinta-aine ja kasvonaamio. On puhtaat ja siistit vaatteet.

Vierailija
8/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siistit hiukset. Ihotyypin mukaiset ihonhoitoaineet: puhdistusaine, kasvovesi, kasvovoide, silmänympärysvoide, kuorinta-aine ja kasvonaamio. On puhtaat ja siistit vaatteet.

Kuorinta on muuten huonoksi iholle. Iho kuorii itse itsensä. Ihan markkinointi höpöä.

Vierailija
9/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti, ihon rasvaus ja hiusten harjaus on perus hygienian hoitoa.

Ulkonäöstä huolehtiminen on sitten se, että meikkaa, hiukset on laitettu, vaatetus on siisti ym. 

Vierailija
10/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergisena en todellakaan voi laittaa tuollaista tököttiarsenaalia kasvoilleni! Silti huolehdin ulkonäöstäni erittäin hyvin. 

Vierailija
11/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä huolehtiminen on sitten se, että meikkaa, hiukset on laitettu, vaatetus on siisti ym. 

Meikkaus sisältää kemikaaleja joten miten se on huolehtimista? Ei käy järkeen 

Vierailija
12/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allergisena en todellakaan voi laittaa tuollaista tököttiarsenaalia kasvoilleni! Silti huolehdin ulkonäöstäni erittäin hyvin. 

Minäkin olen allerginen. Käytän mulle sopivia tuotteita. 

Vierailija
13/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, vain naiset huolehtivat ulkonäöstään? No kyllä jotkut miehetkin toki meikkaavat. He sitten huolehtivat ulkonäöstään?  

Vierailija
14/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla

- hygienia. Suihku, hampaat pestyinä jne. 

- hiukset on mulle tosi tärkeät, aina puhtaat, , hyvä leikkaus, föönattu tai nutturalla. 

- siistit, ehjät ja tilanteeseen sopivat vaatteet

- hyvä ruokavalio, liikunta ja normaalipaino

- kosmetiikalla ei merkitystä

Vierailija
15/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorinta on muuten huonoksi iholle. Iho kuorii itse itsensä. Ihan markkinointi höpöä.

Et selvästi ole kokeillut kunnon hedelmähappokuorintaa. Ero on huomattava.

Ohis

Vierailija
16/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen allerginen. Käytän mulle sopivia tuotteita. 

En sanonut, etten käytä mitään. Mutten käytä tuollaista määrää todellakaan. Jos tuo on muka joku huolehtimisen edellytys...

Vierailija
17/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehdin aamuisin ulkonäöstäni eli peseytymisen jälkeen laitan hiukseni, katson, että vaatteeni ovat ehdottoman tahrattomat ja rypyttömät, kenkäni puhtaat ja jos nahkaiset, kiilloitetut. Kannat eivät saa olla linttaan astutut. Vaatteiden tulee olla istuvia. Kulmakarvat tai nenäkarvat eivät saa rehottaa, kynnenaluset eivät saa olla likaiset. En meikkaa eli tähän se sitten jääkin. 

Ihmettelin toisessa ketjussa, kun pähkäiltiin, voiko keski-ikäinen "vielä" huolehtia ulkonäöstään. No huh sentään, jos ylläolevat asiat eivät enää kuuluisi keski-ikäiselle! 

Mun 93v tätikin vielä huolehtii itsestään! Käyttää hyväntuoksuisia rasvoja, pukeutuu kauniisti, käyttää koruja, käy lenkillä päivittäin, syö hyvin jne

Vierailija
18/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rasvainen ihotyyppi. Kuorinta kerran kk tekee hyvää.

Se mikä toimii jollakin, ei toimi kaikilla. Tyhmää tulla tuomitsemaan.

Vierailija
19/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tykkää olla nukkavieru. Hiukset vähän takussa ja hippi tyyli! 

Vierailija
20/48 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ulkonäöstä huolehtiminen vain naisille? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi