Naisiin ei vain nykyään tutustu missään.
Naiset ovat jotenki muuttunut, enää he eivät ollenkaa kiinnostu ja olen huomannut jo sen pitkään. Eivät halua nähdä, lähtee treffeille, eivät hirveesti ees juttele en oikein ymmärrä, missä sitten nykyään tutustuu naisiin, myös käyn töissä mut ei sielä oikein. Joskus mulla nuorempana oli enempi naisia kavereita ja myös he kiinnostuivat kun oli nuorempi, mut tätä tää on, onneks on jotain muutaki elämässä kun naiset.
Kommentit (228)
Oon 45-vuotias nainen, ja tuntuu ettei miehiin tutustu millään. Olen jo seurustellut nykyisestä työpaikasta löytämäni miehen kanssa, enkä halua olla se tyyppi joka vonkaa kaikilta.
Baareissa en jaksa päivystää yöhön saakka, ja iltapäivisin siellä on vain nuoria miehiä ja naisporukoita, sekä pariskuntia.
Museoissa, kahviloissa tai kirjakaupoissa ei tapaa ketään...
Tänäänkin, Allu. Kyllä sä olet vaan niin pakkomielteinen jankkaaja. Tän ajan kun käyttäisit vaikka liikuntaan ja muuhun itsesi kehittämiseen niin saattaisi vaikka auttaakin projektissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne sun suhteet loppui?
Jaa-a suhteet välillä loppuu, mut nykyä naisia ei vain kiinnosta en ymmärrä tätä kyllä ollenkaan.
Mikä.on muuttunut tällä välin? Oletko lihonut, kaljuuntunut tai alkoholisoitunut?
En osaa sanoa. Kyllä nuorempana naiset halusi nähdä. Elämä muuttuu ja naisetkin.
Ei vaan sun ikäiset ovat jo suhteessa ja sinä vihainen vanha ukko jäit ilman.
Sori eivät ole kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma ei ole se, että naisiin ei törmäisi tai heitä ei kiinnostaisi, vaan se, että iso osa näistä naisia löytämättömistä miehistä kuvittelee itsestään aivan liikoja. Eli katsellaan ja halutaan nainen, joka on paljon nuorempi, paljon timmimpi, paljon kauniimpi kuin itse naista etsivä mies.
Sori mutta asia ei ole näin. Minua kiinnostaa naiset jolla muotoja ja pieni mahakaan ei pahitteeksi ole.
Sori Allu mutta kuvittelet edelleen liikoja. Se että et enää julista haluavasi muodokkaan etkä hoikan ei osoita että et luulisi liikoja. Sinulle on selitetty satoja kertoja että normaali/älykäs nainen kaipaa samanlaista seuraa. Ei heikkolahjaista miestä jonka kanssa ei voi keskustella normaalisti. Sinä jauhat vain omasta ja naisten ulkonäöstä mutta et kykene ilmeisesti ymmärtämään että sinun tulisi katsella älykkyydeltä saman tasoisia. Joo tiedän että haluat mielelläsi fiksun naisen. Mutta kun teillä ei olisi mitään yhteistä juteltavaa ym niin fiksut naiset eivät huoli sinua. Toki jatka vaan loppuelämä samanlaista fiksun naisen etsintää jos haluat. Mutta turhaan syytät naisia nirsoiksi ym koska itse olet todella nirso suhteessa siihen millainen olet.
Aggressiivista kulahtanutta äijää ei kukaan huoli.
Toi sun ulosanti on niin luotaantyöntävää, että eipä ihme, että ap Et kelpaa naiselle.
Jaa. Kävin pitkästä aikaa baarista, juttelin useiden miesten kanssa. Olin oikein yllättynyt, että humalasta huolimatta osasivat käyttäytyä sivistyneesti. Kukaan ei kyllä pyytänyt numeroa, johtui ehkä siitä että asun toisella puolella Suomea enkä sillä paikkakunnalla.
Myöskin harrastuksissa puhun miesten kanssa. Ala harrastamaan hevosia, talleilla on naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä, kulkevat siellä kireissä ratsastushousuissa ja yleensä ilman meikkiä, joten näet heti millainen nainen on oikeasti ulkomuodoltaan (tämä tuntuu olevan kynnyskysymys miehille).
Aina sanotaan että harrastuksissa tapaa naisia, mitkähän ne sellaiset harrastukset ovat? Yleensä naisetkin haluavat vain harrastaa eikä saada siellä mitään miehiä peräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kävin pitkästä aikaa baarista, juttelin useiden miesten kanssa. Olin oikein yllättynyt, että humalasta huolimatta osasivat käyttäytyä sivistyneesti. Kukaan ei kyllä pyytänyt numeroa, johtui ehkä siitä että asun toisella puolella Suomea enkä sillä paikkakunnalla.
Myöskin harrastuksissa puhun miesten kanssa. Ala harrastamaan hevosia, talleilla on naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä, kulkevat siellä kireissä ratsastushousuissa ja yleensä ilman meikkiä, joten näet heti millainen nainen on oikeasti ulkomuodoltaan (tämä tuntuu olevan kynnyskysymys miehille).
Kun ulkomuoto määrittelee sen, kuka kelpaisi miehelle, niin naiselle tämän seikan ilmitulo estää kiinnostuksen heräämisen mieheen.
Jopa 6-kymppiset horisee siitä, että minkä pituisia ja ikäisiä ne haluaa treffata. Siinä monta ystävyyttä jää syntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan että harrastuksissa tapaa naisia, mitkähän ne sellaiset harrastukset ovat? Yleensä naisetkin haluavat vain harrastaa eikä saada siellä mitään miehiä peräänsä.
Juuri tänään Pavin lavatansseissa tutustuin useaan naiseen tanssin kuluessa. Hurman keikalle oli tullut paljon nuortakin väkeä.
Itselläni ei ole haku päällä siksi, että jo löysin kumppanin mainitusta paikasta.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit mennä ryhmäkokoontumisiin, jossa keskustelet muiden vertaistesi kanssa.
Allulle sopisi enemmän tuollaisten mt-kuntoutujien tapaaminen missä voisi opetella keskustelemaan kohtuullisen normaalisti. Alluhan olis jossain tämmöisessä käynytkin, paljasti sen itse joskus pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
No miten muilla miehillä samat fiilikset?
Ei ole ollut mitään ongelmia päästä treffeille, jos vain on omaa kiinnostusta riittänyt. En ole koskaan lähestynyt naisia julkisilla paikoiilla, vaan tutustumiset tapahtuneet baarissa, opiskellessa, kaverin kautta tai deittisivuilla ja -sovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma ei ole se, että naisiin ei törmäisi tai heitä ei kiinnostaisi, vaan se, että iso osa näistä naisia löytämättömistä miehistä kuvittelee itsestään aivan liikoja. Eli katsellaan ja halutaan nainen, joka on paljon nuorempi, paljon timmimpi, paljon kauniimpi kuin itse naista etsivä mies.
Sori mutta asia ei ole näin. Minua kiinnostaa naiset jolla muotoja ja pieni mahakaan ei pahitteeksi ole.
Sori Allu mutta kuvittelet edelleen liikoja. Se että et enää julista haluavasi muodokkaan etkä hoikan ei osoita että et luulisi liikoja. Sinulle on selitetty satoja kertoja että normaali/älykäs nainen kaipaa samanlaista seuraa. Ei heikkolahjaista miestä jonka kanssa ei voi keskustella normaalisti. Sinä jauhat vain omasta ja naisten ulkonäöstä mutta et kykene ilmeisesti ymmärtämään että sinun tul
Ensinnäkään miljoona kertoo se pitää toistaa sulle en ole Allu. Ja mitä sä oletat ihme juttuja mitkä ei ole edes totta. En edelleenkään etsi liian kaunista hoikkaa kouluttautunutta naista koska ei he kiinnosta minua, paljon paremmin tavalliset naiset kiinnostaa joilla muotoja, mutta sä olet niin pelle sekopää että oleta mitä huvittaa, adios ja hyvää loppuelämää sulle, toivon todellakin paljon paskaa sun elämääsi.
edelleen miljoona kertaa en ole lievästi kehitysvammainen enkä huoli koskaan kehitysvammaista naista, miten kuten paljon miljoona kertaa oletatte mun olevan ja kaikkee, ei vois vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon 45-vuotias nainen, ja tuntuu ettei miehiin tutustu millään. Olen jo seurustellut nykyisestä työpaikasta löytämäni miehen kanssa, enkä halua olla se tyyppi joka vonkaa kaikilta.
Baareissa en jaksa päivystää yöhön saakka, ja iltapäivisin siellä on vain nuoria miehiä ja naisporukoita, sekä pariskuntia.
Museoissa, kahviloissa tai kirjakaupoissa ei tapaa ketään...
Samat kokemukset toisinpäin. Itse en vain käy baareissa ollenkaan. Töissä olen töissä, en deittailemassa. Harrastus on miesvoittoinen ja oman ikäiset sinkkunaiset varsin vähissä tai puuttuvat kokonaan. Julkisilla paikoilla en osaa edes ajatella kenenkään lähestymistä deittimielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori Allu mutta kuvittelet edelleen liikoja. Se että et enää julista haluavasi muodokkaan etkä hoikan ei osoita että et luulisi liikoja. Sinulle on selitetty satoja kertoja että normaali/älykäs nainen kaipaa samanlaista seuraa. Ei heikkolahjaista miestä jonka kanssa ei voi keskustella normaalisti. Sinä jauhat vain omasta ja naisten ulkonäöstä mutta et kykene ilmeisesti ymmärtämään että sinun tul
Ensinnäkään miljoona kertoo se pitää toistaa sulle en ole Allu. Ja mitä sä oletat ihme juttuja mitkä ei ole edes totta. En edelleenkään etsi liian kaunista hoikkaa kouluttautunutta naista koska ei he kiinnosta minua, paljon paremmin tavalliset naiset kiinnostaa joilla muotoja, mutta sä olet niin pelle sekopää että oleta mitä huvittaa, adios ja hyvää loppuelämää sulle, toivon todellakin paljon paskaa sun elämääsi.
Palstalla kutsutaan alluksi erästä aina samalla tavalla yksinäisyyttään valittavaa miestä. Kirjoitat aivan kuten kyseinen mies eikä kukaan muu osallistu keskusteluihin samalla käsialalla (sanamuodot, lauserakenteet, viestien pituus, sisältö). Siksi sinut nimetään alluksi.
Lopeta toistuva valittaminen palstalla ja tee oman elämäsi ongelmille konkreettisia korkauksia. Ohjeet kun olet saanut niissä 1234 aiemmassa vastauksessa. Uusien ohjeiden kinuminen on huomionkipeää trollausta joja ei herätä sympatiaa.
M59+
Niin meinaan tehdäkki asioille jotain!!!
Vierailija kirjoitti:
Nykyämmät on niin demarifemakoituneita l ä s k e j ä, että mitään ei menetä kun niitä ei tapaa. Päinvastoin, säästyy isolta vitutukselta vain kun ei tarvi olla tekemisissä niiden kanssa.
Sinulla on kovin harhainen käsitys ihmisistä ja varsin ikävä tapa kirjoittaa muista. Mikäli olet tuohon tyyliin koittanut lähestyä ihmisiä treffiasioissa, niin ei ihme jos vastakaikua ei tule.
Hienoa kuulla, että normaali odotuksiakin on. Naisena ärsyttää, kun itsellä on sellainen työ ja elämäntapa, että tulee hyvin toimeen, mutta moni mies on kädestä suuhun tyyppi.