Naisiin ei vain nykyään tutustu missään.
Naiset ovat jotenki muuttunut, enää he eivät ollenkaa kiinnostu ja olen huomannut jo sen pitkään. Eivät halua nähdä, lähtee treffeille, eivät hirveesti ees juttele en oikein ymmärrä, missä sitten nykyään tutustuu naisiin, myös käyn töissä mut ei sielä oikein. Joskus mulla nuorempana oli enempi naisia kavereita ja myös he kiinnostuivat kun oli nuorempi, mut tätä tää on, onneks on jotain muutaki elämässä kun naiset.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täälä oikee tutustu naisiin, en ymmärrä olen kai sitte niin erilainen mies tai sitten en oo tavallinen en tiedä.
Johan se tuli selväksi. Miksi jankutat?
en puhu mitään, onneks on töitä, menkää te luuserit leipäjooon
Ootko oikein työkokeilussa? 9 euron korvauksella, ja nyt lähti mopo keulimaan.
Sori kunnon duuni 20 € tunti.
Sori oot patologinen valehtelija.
EN todellakaan ole, puhun totta, mikäs luuseri sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Ootko neuroepätyypillinen ap? Se selittää yksinäisyytesi.
Mitä sitte? Silti mulla on vakituinen työ. sä olet elämäntapatyötön. onnea valitsemallesi tielle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täälä oikee tutustu naisiin, en ymmärrä olen kai sitte niin erilainen mies tai sitten en oo tavallinen en tiedä.
Johan se tuli selväksi. Miksi jankutat?
en puhu mitään, onneks on töitä, menkää te luuserit leipäjooon
Ootko oikein työkokeilussa? 9 euron korvauksella, ja nyt lähti mopo keulimaan.
Sori kunnon duuni 20 € tunti.
Sori oot patologinen valehtelija.
EN todellakaan ole, puhun totta, mikäs luuseri sä olet?
Sossukelan elätti sinä olet ja luuseri-psyko.
Voisko tän tyypin jo bännää... sillä on levy jumissa ja juttelee itsekseen.
Ap sun kommenteista huomaa, että olet hyökkäävä, äkkiväärä, helposti hermostuva ja riitaa haastava.
Naiset kietää kaukaa sinut siitä syystä.
Koska Allun loma loppuu? Tätä ulinaa on nyt kuultu jo ainakin 2 viikkoa non stop 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ja ton tekstin tason myös.
Vierailija kirjoitti:
Ap sun kommenteista huomaa, että olet hyökkäävä, äkkiväärä, helposti hermostuva ja riitaa haastava.
Naiset kietää kaukaa sinut siitä syystä.
* kiertää
Joo no onnea elämäntapatyöttömät luuserit pellet, mulle riitti, ja meen tekee jotain järkevää.. heido.
Vierailija kirjoitti:
Koska Allun loma loppuu? Tätä ulinaa on nyt kuultu jo ainakin 2 viikkoa non stop 🙄
Ehkä se on saikulla ku on ryypänny liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte? Silti mulla on vakituinen työ. sä olet elämäntapatyötön. onnea valitsemallesi tielle
Sä olet tekopillun varassa elävä friikki. Ikuisesti ilman naista.
Kamala ruikuttaja ainakin olet etkä muutenkaan vaikuta fiksulta tai kiinnostavalta. Olet varmaan myös ruma. Todellakin kierrän kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Joo no onnea elämäntapatyöttömät luuserit pellet, mulle riitti, ja meen tekee jotain järkevää.. heido.
Tervemenoa pelle. Pysykin siellä missä olet.
Eivätpä miehetkään tee mitään sen eteen että pääsisivät treffeille. Esim.mykkänä olo ei kannata treffi -applikaatioissa, vaan tehdä jotain sen eteen että sinne deiteille pääsee! Varsinkin jos on mies, aloite kuuluu kyllä sille sukupuolelle mielellään.
Kyllä naiset vaistoaa hetkessä, että aapeellä ei hissi mene vintille asti. Vintillä matotkin vinossa.
Vierailija kirjoitti:
Eivätpä miehetkään tee mitään sen eteen että pääsisivät treffeille. Esim.mykkänä olo ei kannata treffi -applikaatioissa, vaan tehdä jotain sen eteen että sinne deiteille pääsee! Varsinkin jos on mies, aloite kuuluu kyllä sille sukupuolelle mielellään.
Kyllä minä ainaski otan naiseen yhteyttä. Mutta eivät halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Kamala ruikuttaja ainakin olet etkä muutenkaan vaikuta fiksulta tai kiinnostavalta. Olet varmaan myös ruma. Todellakin kierrän kaukaa
Ei paljo kiinnosta. Elämäntapatyötön luuseri
Ei tutustu naisiin? Minä olen taatusti ääääöpööööö öklötys ja silti tutustun naisiin.
Juu juu ja valehtele vähän lisää :D