Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko kanarian matkasta yli 6000e?

Vierailija
04.04.2007 |

Katselin noita finnmatkojen kanarian matkoja, ja siellä olisi aivan ihana hotelli, mutta viikko maksaisi yli 6000e meiltä neljältä. Me lähdetään lomalle vain rentoutumaan eli makaamaan uima-altaalla ja uimaan sekä syömään hyvin eli mitään nähtävyyksiä ei lähdetä katselemaan. Hotellilta tuskin viikon aikana muuten poistutaan paitsi illalla ehkä syömään (ja tähän saisi vielä all inclusiven eli ehkä ei sitäkään). Hotellilla on siis erittäin suuri merkitys. Mietin vaan, että onko ihan järjetöntä maksaa noin suuri summa kanarian matkasta kun samalla hinnalla pääsee kauemmaksikin? Mutta toisaalta taas, kun lomalta haetaan vaan tuota löhöilyä, niin ei viitsisi sen takia lentää yli 10 tuntia....

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja törkeän kalliilta. Me varattiin juuri Tunisiaan viikko 1300 eurolla kolmelle. Ja lentoaika on vain 4 h.

Vierailija
2/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" halpiskohde" . Intian kiertomatka, Thaimaa 1kk, Mauritius tai joku muu paratiisikohde voisin maksaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit jo yli 10 000e (olen katsellut niitäkin). ap

Vierailija
4/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä. Kanariallekin lentää 7 tuntia. Laita siihen 3 tuntia päälle ja pääseet Thaimaahan, jossa saat samalla rahalla parempaa laatua. Ja ilmakin on takuuvarmasti lämpimämpi.

Vierailija
5/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika kalliilta kyllä kuulostaa? Varsinkin jos ette ole hakemassa lomalta muuta kuin löhöilyä, niin eikö Välimeren kohteista löytyisi edukkaampaa samantasoista matkaa?

Vierailija
6/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme lähdössä heinäkuussa kuuden hengen porukalla viikoksi Riikaan ja koko reissu tulee maksamaan meiltä kaikilta yhteensä 1500 e.

Vierailija
7/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä hotelleja saa puolet halvemmalla.

ja sitä paitsi lomanne kuulostaa äärettömän tylsältä, maata nyt uima- altaalla koko päivä koko viikko ja nähdä lomalla vain hotellin nurkat; ei kiitos.

Me ollaan lähdössä syyskuussa Benalmadenaan ja olen nyt jo tutkaillut lomaoppaasta paikkoja jossa voisi käydä.

Mutta jokainen tyylillään....

Vierailija
8/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rentoutumista on kiertely, pällistely ja ihmettely joten hotellin taso ei ole niin tärkeä, etenkin kun mieluiten syön päivällisetkin aina eri ravintoloissa.

Vierailija
9/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänä joka paikkaan koko ajan, lomalla ei tosiaan haluta liikuttaa evääkään :-). Käykää katsomassa hotelli, Playa Paraisossa Roca Nivaria. ap

Vierailija
10/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakin voi kai maata jos on työnteosta niin poikki...

Kyllä rentoutua voi muutenkin kun löhöämällä (hyi mä inhoan koko sanaakin; tulee laiska vätys mieleen)

9

Vierailija
11/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia oppaana ja muutenkin matkustanut paljon. Ja niin hyvätasoista hotellia ei Kanarialta löydy, että se olisi muusta 6000 euron arvoinen, varsinkin kun kyseessä on vain viikon matka. Mutta jos teillä on siihen rahaa ja se on se mitä elämältä kaipaatte, niin maksakaa pois. Mun mielestäni silkkaa järjettömyyttä (36 000 vanhaan markkaa Kanarian matkasta), mutta enhän mä ole sinne lähdössä.

Vierailija
12/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kotonakin voi kai maata jos on työnteosta niin poikki...

Kyllä rentoutua voi muutenkin kun löhöämällä (hyi mä inhoan koko sanaakin; tulee laiska vätys mieleen)

9

you), me ei voida. Ei kotona voi olla lomalla, työasiat painaa liiaksi päälle. ap

Vierailija
13/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varasin juuri itselleni, miehelleni ja vauvalle viikon loman Bulgariaan, kaikilta yhteensä 500e.

TOSIN ei myöskään ole 5 tähden hotelli, mutta keksin kyllä rahanmenoa muuhunkin, kuin pariin tähteen ;) Varsinkin, kun kyse on 5500e:sta, joka on nyt erona tässä meidän ja teidän matkassa...

Vierailija
14/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on erilaisia, toiset nauttivat ap: n kaltaisesta lomasta, toiset kaipaavat jotain muuta.

Vierailija
15/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin paljon sait hintaa?? me selvittiin kyllä 1 kk sitten 2000 eurolla, 4 henkee Kanarialla

Vierailija
16/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Australiassa tuolla hinnalla.

Vierailija
17/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun noin paljon sait hintaa?? me selvittiin kyllä 1 kk sitten 2000 eurolla, 4 henkee Kanarialla

Vierailija
18/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen on tylsää ja jos haluaa vain maata hyvässä hotellissa, miksi mennä merta edemmäs kalaan.

Kukin tyylillään, mutta minusta tuo kuulostaa kamalimmalta lomalta jota voin edes ajatella! Viikko hotellia ja uima-allasta. Maailmalla on niin paljon annettavaa, ihmisiä tavattavana ja kokemuksia haettavissa. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
19/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyisi 5 tähden hotelleja jotka ovat varmasti laadukkaampia ja paikka on erittäin siisti ja lisäksi on hyvät ostos mahdollisuudet. Mä lähtisin mielummin sinne. Ehkä enemmän lapsillekin kivaa....Toinen vaihtoehto olisi egypti. Siellä on myös hyvätasoisia 5 tähden hotelleja kivaan hintaan esim le meridien, hilton, sheraton...

Vierailija
20/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lentoaika, tasokkaat hotellit, hyvät ostosmahdollisuudet. Eikä ole Kanarialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän