Meinaatko nyt aloittaa lahdutuksen ja tipattoman tammikuun?
Monet söi ja lihosi jouluna joten huomenna salille ja salaattia lauteselle? Miten meneekö korkki kiinni tammikuuksi?
Kommentit (50)
No suklaasta ajattelin pitää "tipattoman" . Näin joulun aikaan tullut syötyä normaalia enemmän herkkuja niin parempi katkaista tähän kun vielä pystyy (toivottavasti). Eiköhän tässä jo aika paha tottumus/koukutus ole tullut päivittäiseen herkutteluun.
En laihduta enkä pidä tipatonta, ei ole sellaiseen tarvetta.
Pluskokoiset naiset laihduttaa ja alkoholistit pitää tipattoman.
Meinaan, farkut alkoi kiristää jo ennen joulua. Kurinpalautus. Mutta ensin syön joulusuklaat loppuun.
Laihdutus jatkuu, tipattomalle en ala, juon pari kertaa vuodessa ja jos tammikuussa sattuu huvittamaan ottaa lasi viiniä niin sen juon oli kuukausi mikä tahansa.
Söin sokeriöverit lyhyesti jo pari viikkoa ennen joulua, ja nyt jouluna olen jatkanut laihdutuskuuria. Joten en ole aloittamassa, vaan jatkamassa.
Meinaan aloittaa laihiksen 1.1. mutta en välttämättä tipatonta. Tuskin otan alkoholia, mutta ei mulla ole tarvetta tipatontakaan luvata, koska juon muutenkin niin harvoin. Suklaa, karkit, pullat sun muut jätän kuitenkin väliin. Tavoitteena on -20kg.
Jos tarvit tipatonta, olet juoppo
Vierailija kirjoitti:
Meinaan aloittaa laihiksen 1.1. mutta en välttämättä tipatonta. Tuskin otan alkoholia, mutta ei mulla ole tarvetta tipatontakaan luvata, koska juon muutenkin niin harvoin. Suklaa, karkit, pullat sun muut jätän kuitenkin väliin. Tavoitteena on -20kg.
Voi kun kaikki lihavat naiset tekisi kuin sinä eli ottaisi itseään niskasta kiinni! Lihavat naiset ei vaan ole kauniita vaan ne on noh kauniisti sanottuna "ei niin kauniita".
Onnea laihdutukseen ja voit olla vielä kaunis :)
Mulle tulee luonnostaan tipattomia kuukausia, nyt oli loppuvuodesta puolitoista kuukautta, seuraavan pidän ehkä toukokuussa, se on paljon luontevampi ajankohta kuin tammikuu.
Pakko vähentää rasvaa, karkkia, tupakkia ja viinaa. Muuten tulee viikatemies kylään kohta.
En todellakaan. En myöskään usko, että kahdessa päivässä olisin juurikaan lihonut, vaikka olen kyllä syönyt runsaasti.
Aion kyllä muuten huolehtia itsestäni enemmän, toisinsanoen kiinnitän enemmän huomiota myös omaan jaksamiseeni ja hyvinvointiini, enkä pelkästään muiden (lasten, miehen, työkaverin, jne)... Tässä mulla on vähän haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvit tipatonta, olet juoppo
Jos tarvit alkoholia, olet juoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun kaikki lihavat naiset tekisi kuin sinä eli ottaisi itseään niskasta kiinni! Lihavat naiset ei vaan ole kauniita vaan ne on noh kauniisti sanottuna "ei niin kauniita".
Onnea laihdutukseen ja voit olla vielä kaunis :)
Kiitos, vaikka mun tavoitteeni ei kyllä ole olla kaunis. Ne ajat on katsos, poika kulta, jo takana. Laihdutan, jotta mulla olisi kevyempi ja terveempi olo. N62
En meinaa aloittaa.
En ole ylipainoinen enkä käytä alkoholia.
En juo niin paljon että pitäisi olla tipaton kuukausi. Ei ole tarve olla laihdutuskuurilla. Kasviksia pitää aina syödä. En mene vielä salille. Olin loppuvuodesta isossa leikkauksessa.