Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko kanarian matkasta yli 6000e?

Vierailija
04.04.2007 |

Katselin noita finnmatkojen kanarian matkoja, ja siellä olisi aivan ihana hotelli, mutta viikko maksaisi yli 6000e meiltä neljältä. Me lähdetään lomalle vain rentoutumaan eli makaamaan uima-altaalla ja uimaan sekä syömään hyvin eli mitään nähtävyyksiä ei lähdetä katselemaan. Hotellilta tuskin viikon aikana muuten poistutaan paitsi illalla ehkä syömään (ja tähän saisi vielä all inclusiven eli ehkä ei sitäkään). Hotellilla on siis erittäin suuri merkitys. Mietin vaan, että onko ihan järjetöntä maksaa noin suuri summa kanarian matkasta kun samalla hinnalla pääsee kauemmaksikin? Mutta toisaalta taas, kun lomalta haetaan vaan tuota löhöilyä, niin ei viitsisi sen takia lentää yli 10 tuntia....

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut sitä että joillain pitää olla 5 tähteä?? Yksikin ystävättäreni menee vain 5 tähden hotelleihin missä on kampaajat ja elokuvateatterit yms turhaa eikä sitten käytä niitä palveluja. Ziisus! Parempaakin käyttöä rahalle kuin maksaa hotellista! Työn puolesta olen majaillut luksushotelleissa joskus mutta en mä ainakaan mitään kiksejä niistä saa.

Mielummin otan halvemman hotellin ja käytän välirahan vaikka alueen parhaisiin ravintoloihin (mitä tuskin löytyy Kanarian hotelleista:D)

Vierailija
42/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 viikon reissu Etelä-Ranskaan tulee maksamaan lentoineen, taloineen ja autoineen yht 3900¿ ja matkassa on 7 henkeä. Talot meren läheisyydessä, oma uima-allas, kaupungin keskustaan kilsa. Tosin tästä puuttuu ruuat mutta tuskin tekään ilmaiseksi siellä perillä selviätte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun varaa on mennä, niin miksi menisi johonkin 3 tähden murjuun? Taitaapi tässäkin ketjussa olla taas kateellisia aika liuta liikkeellä. Laatu maksaa, ja kyllä se on ihan eri asia olla 5 tähden hotellissa kuin jossain 2-3 tähden hotellissa, ei ne lisätähdet pelkästään jostain kampaamoista tule, vaan siitä kokonaisuuudesta. Tiedän kyllä, nuorempana kun ei rahaa ollut, tuli noissa huonommissakin hotelleissa reissattua, nykyisin mieluummin olen lähtemättä matkalle, jos ei vähintään 4 tähden hotelliin pääse. Mutta kuten moni onkin jo sanonut, kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
44/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oman kodin tasokkuus vaikuttaa siihen että on pakko mennä 5 tähden hotelliin? Meillä on lähes 300m2 uusi tasokas okt pk-seudulla mutta ei sen takia tarvitse hotellista maksaa liikaa. Yleensä me kyllä olemme löytäneet todella hyvätasoisia 3 tähden hotelleja ympäri maailmaa, eihän me siellä muuta kuin nukumme ja käymme vessassa ja suihkussa ehkä kerran päivässä.

Kuten mainitsin, kokemusta on myös 5 tähdestä mutta ei se ole mikään issue mulle. Tällä ei ole mun mielestä mitään tekemistä ihmisen tasokkuuden tai älykkyyden tai varallisuuden kanssa. Toisten vaan täytyy saada brassailla kaikella:)

Vierailija
45/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suhteessa hirmu pienet huoneet, ja minä ainakin mieluummin otan tilaa sinne omaan huoneeseen kuin maksan siitä, että hotellissa on komea aula ja kampaaja.

Ja en minä siellä hotellissa muuta tee kuin nuku, miksi mennä matkalle, jos ei poistu hotellista. Menee sitten sillä idealla Ruotsin risteilylle.

Vierailija
46/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten oman kodin tasokkuus vaikuttaa siihen että on pakko mennä 5 tähden hotelliin? Meillä on lähes 300m2 uusi tasokas okt pk-seudulla mutta ei sen takia tarvitse hotellista maksaa liikaa. Yleensä me kyllä olemme löytäneet todella hyvätasoisia 3 tähden hotelleja ympäri maailmaa, eihän me siellä muuta kuin nukumme ja käymme vessassa ja suihkussa ehkä kerran päivässä.

Kuten mainitsin, kokemusta on myös 5 tähdestä mutta ei se ole mikään issue mulle. Tällä ei ole mun mielestä mitään tekemistä ihmisen tasokkuuden tai älykkyyden tai varallisuuden kanssa. Toisten vaan täytyy saada brassailla kaikella:)

on inhottavaa, jos joutuu stressaamaan siitä, että huone on huonotasoinen. Mä olen esteetikko, ja lomalla todellakin haluan myös nauttia kauniista ympäristöstä, kuten kotonakin. Brassauksella ei asian kanssa ole mitään tekemistä (voihan sitä vaikka valehdella olevansa luksushotellissa jos haluaisi brassailla!), vaan pelkästään sillä, että haluaa laatua ja kauneutta ympärilleen -niin lomalla kuin muutenkin.

Vierailija
47/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauneus sieltä itse matkakohteesta, ei hotellista.

Vierailija
48/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöpuuhaa maksaa rusketuksesta 6 000 euroa.

Vierailija
49/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutumisesta) maksan kuin jostain nähtävyyksissä juoksemisesta. Tää on ihan älytön kiistelyn aihe, makuja on monia, joku tykkää jostain ja toinen jostain. Jos joku haluaa laittaa rahansa siihen, että saa aurinkoa, niin siitä vaan. Jos joku haluaa laittaa siihen, että voi rämpiä jossain sademetsissä, niin olkaa hyvä vaan!

Vierailija
50/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse kysyi maksaisivatko muut, minä vastasin hänen kysymykseensä, että en maksaisi. Ja perustelin.

Mitä sinä siihen sekaannut edes?

Vierailija
51/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekalla Thaimaan matkalla ollut ns. turistihotellissa, tässä kuuluisassa ja puhutussa Blue Willage Bakarangissa. Sitä en tiedä paljonko sillä oli tähtiä, mutta ei siellä kyllä tiennyt hotellialueella, missä maassa oli. Ihan samanlainen kun Egyptin Blue Village:(. Myöhemmillä matkoilla on valittu jokapäivä yöpaikka sen mukaan, missä on ollut voiehättävä ympäristö ja yllättävä toteamus on, että mitä " tasokkaampi" paikka, sitä persoonattomampi se on. Viehättävimmät bungalowit on luu jotain 10 euron paikkoja.

li en tuhlais matkaa menemällä viiden tähden hotelliin, vaan etsin mahdollisimman aitoja paikkoja kaukana turistirysisä. Ja sen ainukaisen torakan muuten olen nähny Teneriffalaisessa turistihotellissa, en suinkaan 6 euron kopissa Thaimaassa.

Vierailija
52/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai b)viiden tähden slossburg-hotelli. Just.

Vierailija
53/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap itse kysyi maksaisivatko muut, minä vastasin hänen kysymykseensä, että en maksaisi. Ja perustelin.

Mitä sinä siihen sekaannut edes?

Vierailija
54/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rupeaa haukkumaan ei ole mitään _keskustelemista_.

Vierailija
55/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin bulgariaan pääsee 3 henkeä 500 eurolla???? Ei sillä, sinnehän ei kannata lähteäkään, mutta ait se nyt vähän enemmän maksaa?!!

Vierailija
56/56 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli kysymään, maksaisitko 6000¿ kanarian matkasta ja valtaosa on sitä mieltä ettei maksaisi. That' s it, silti joku/ jotkut paukapäät tulevat tänne mussuttamaan, että mitä se on sulta pois jos jollain on varaa laittaa lomaa niin paljon....

EI OLE MUILTA POIS, MUTTA ITSE EN MAKSAISI. LÄHTISIN MIELUUMMIN SILLÄ RAHALLA JONNEKIN KAUEMMAS/ EKSOOTTISEMPAAN PAIKKAAN.

ihme vänkytystä, mitä tullaan kysymään mielipidettä jos ei kestetä sitä että suurin osa on eri mieltä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän