Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomana sattuu miten jotkut naiset ylpeilee hedelmällisyydellään :(

Vierailija
13.08.2025 |

"Ekasta kierrosta kaikki" 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on arkoja asioita elämässään, joista kuuleminen voi satuttaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että muiden pitäisi hiljentyä.

Vierailija
82/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei tarvi linkittää, kun kuuluu naisena yleissivistykseen että kuukautiset altistaa raudanpuutteelle, naisten hemoglobiini-viitearvot ovat alhaisemmat kuin miesten. Tutkimuksia varmasti löytyy mutta en vaan viitsi. 

Kuukautiset voi myös olla hyvin kivuliaat, jopa invalidisoivat, niin että tarvitsee resepti-kipulääkitystä, tarviiko tähänkin sinun mielestäsi tutkimuksia ja linkkejä? Googlettele ihan itse jos et usko. 

Et varmaan sitten ole nainen, kun ei ole tuttua tietoa ja pyydät todisteita ja linkkejä? 

Ei tullu tutkimusta, kuten arvelin. Varmasti joo naisena ne tuntuu ikävältä. Henkilökohtainen kokemus ei kuitenkaan kelpaa todisteeksi siitä, että kuukautiset olisi jotenkin lääketieteellisesti huonoja. Ihmiskunnan säilymisen kannaltahan ne on jopa välttämättömät.

Johan on manspleinaaja.

Ei tullut tutkimusta, koska en voinut uskoa jonkun olevan avoimesti ja häpeämättä niin ulalla, että kysyy tavanomaisesta ruumiintoiminnosta TUTKIMUSTA. Asia on sinulle olevinaan ihan uusi, vaikka niistä on opetettu jo yläasteelta asti, niin tytöille kuin pojille, varmasti myös sinulle, sitä tutkittua tietoa.

Jo pelkkä kipu kertoo terveyshaitasta, sillä kipu kertoo kudostuhosta. Jos ei tosiaan ole koskaan kuullutkaan että kuukautisiin liittyy kipua, niin tuskinpa sinua asia oikeasti kiinnostaa, niin että linkkejä lukisit. 

Mutta kuitenkin, tässä sinulle yksi kattava linkki kuukautisista, löytyy myös niiden haitoista kuten kuukautiskivut, kuukautismigreeni, kuukautisia edeltävät oireet, anemia, etc. Löytyy viitteet tutkimuksiin ja kirjallisuuteen. Kaikkein luotettavin lähde mitä suomenkielisiltä sivuilta löytyy.... Kuvittelitko oikeasti, ettei tutkittua tietoa ole, kun sinulle ei sitä viitsitty heti nenän eteen tarjoilla? 

Jos ei suora klikkaus toimi niin kopioi tuo osoiteriville.

https://www.terveyskirjasto.fi/haku?q=kuukautiset

....Moni terveydelle haitaksi oleva asia on samaan aikaan ihmiskunnan säilymiselle välttämätön. Myös synnytys on terveydelle haitallinen, voi olla jopa kuolemaksi.

"ANNA TUTKIMUS JA LINKKI ETTÄ SYNNYTYS ON TERVEYDELLE HAITALLINEN."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka haluaa jotain haisevia ja rääkyviä kakaroita? Oletko trolli?

Haisevia? Rääkyviä?

Niin? Paskanhajuisia rääkyleitähän vauvat ovat, vai väitätkö vastaan?

Jokainen on sellainen ollut, mutta yleensä se ei ole pysyvää.

Vierailija
84/86 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miksi ihmisillä ei ole sinun mielestäsi sananvapautta?

Sananvapauteen vedoten, sanon että maailma olisi parempi paikka jos köyttäisit itsesi junan raiteille ja odotat siinä että tulee juna. Loppuu se sinun ihmettelysi siihen.

Vierailija
85/86 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapseni helposti, voinut raskaana ja vauva-aikana hyvin, ja kokenut että voin luottaa kehooni. Itselleni lasten saaminen on ollut kehosuhdettani korjaava. Olen lapsesta saakka ollut kömpelö, lihasjäntevyys heikko, tasapainon kanssa ongelmaa ja muutenkin aina kokenut ettei kehooni voi luottaa, se on heikko ja hidas. Raskaudet, synnytykset ja äitiys ovat ainoita tilanteita, jotka kehoni on hoitanut hyvin, ja suhtaudun siihen kokonaisuutena sen vuoksi eri tavalla kuin ennen, armollisemmin ja kiitollisuudella. Mikään urheilu ja liikunnallinen pärjääminen olisi minulle mahdotonta, mutta en pahastu jos motorisesti ja fyysisesti lahjakkaat saavat kehostaan iloa. En ymmärrä miksi itse en saisi iloita siitä, kun keho kerrankin pärjää jossakin. 

Vierailija
86/86 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kenenkään kehon toimimattomuus. En oleta että ketään kiinnostaa minunkaan ruuansulatusongelmat enkä niihin kaipaa huomiota, kiva jos muilla 💩 lentää ulos niinkuin tarkoitettu on. Turha mun on sitä harmitella, ei auta mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä