Lapsettomana sattuu miten jotkut naiset ylpeilee hedelmällisyydellään :(
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka haluaa jotain haisevia ja rääkyviä kakaroita? Oletko trolli?
Haisevia? Rääkyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulit valittamaan tänne vauva palstalle?
Miksi tänne vaiva palstalle ei aaa tulla puhu maan asi osioista jotka kosket tavat?
Eikö mam moil la ole koskaan käytöstap o ja etenkään niillä jotka hel posti raskaaksi tule vat?
Ja jos näin on, ei kö ole hyvä valit taa asiasta siel lä, mis sä kohde ryhmä näkee vali tuksen? Oppii ehkä muuttamaan käytöstään.(Laitoin varalta ylimääräisiä välejä, kun tunnut tykkäävän niistä.)
😂
Helppo se on ylpeillä, jos on alle kolmekymppinen. Naiselle hedelmällisin ikä taitaa olla se 18-29, jolloin tulee käytännössä aina raskaaksi ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Typerät ihmiset kerskuu typerillä asioilla, koen lähinnä myötähäpeää kun joku kertoo miten on tullut raskaaksi kun vähän on pyllistänyt.
Eikös tuo ole yritystä olla vitsikäs eikä mitään kerskumista? Suuri osa ihmisistä tekee sitä paitsi edelleen parhaansa, ettei tulisi raskaaksi ennen kuin on tarkoitus. Kateellinen myrkyttää elämänsä näkemällä aivan kaiken leveilynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Siinäs kerskuvat. Mutta ystävikseni en laske. Olen onnellisesti lapseton nainen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kakkavaipat ja muu riesa mitä lapsien mukana tulee. En vihaa lapsia mutta minulla on parempaakin tekemistä.
Mitä se parempi tekeminen sitten on? Ettei vaan olisi koirasi takapuolen pyyhkiminen ja kakkojen kerääminen. Lapsettomilla naisilla on melkein aina koira lapsen korvikkeena.
No minä tai me emme ole hedelmällisiä. Kesti 1,5 vuotta tulla raskaaksi molemmilla kerroilla. Ja olin 25 kun jätin ehkäisyn pois ja olin hoikka ja perusterve.
Vierailija kirjoitti:
No minä tai me emme ole hedelmällisiä. Kesti 1,5 vuotta tulla raskaaksi molemmilla kerroilla. Ja olin 25 kun jätin ehkäisyn pois ja olin hoikka ja perusterve.
Hormonaalinen ehkäisy ei tee hyvää naisille.
Yhyy haluan spermaa sisälleni yhyy tarvitsen terapiaa ja spermaa
T. naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Siinäs kerskuvat. Mutta ystävikseni en laske. Olen onnellisesti lapseton nainen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kakkavaipat ja muu riesa mitä lapsien mukana tulee. En vihaa lapsia mutta minulla on parempaakin tekemistä.
Mitä se parempi tekeminen sitten on? Ettei vaan olisi koirasi takapuolen pyyhkiminen ja kakkojen kerääminen. Lapsettomilla naisilla on melkein aina koira lapsen korvikkeena.
Ilmeisesti vapaaehtoisesti lapsettomat koiranomistajanaiset miinustelee tuota kommenttia. Onhan se tavallaan aika järjetöntä, että vauvan kakkavaipat ei innosta, mutta koiran oksennukset ja ulosteet kerätään oikein mielellään lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, miten pitkään käytettynä se on haitallista?
Minusta on turha kadehtia toisten onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisen hormonin ottaminen on aina haitallista elimistölle jollakin tavalla. Eri asia sitten, jos sillä hoidetaan jotain sairauksia. Terveen ihmisen ei ole järkeä ottaa mitään. Esimerkiksi terveelle miehelle ulkoisen testosteronin ottaminen aiheuttaa merkittäviä haittoja ja jopa lapsettomuutta.
Juup, mutta kun eihän se sinun kipusi raja mene siinä eihän? Sinua sattuu myös, kun joku ylipäätään mainitsee jotain raskaudesta (ja otat sen itsekehuna), kun vitsailee jotain synnytyksestään (otat sen ylimielisyytenä), kun kertoo miten vauva valvottaa (otat sen piikittelynä), tai kun joku kertoo mitä lapsensa oli tehnyt (otat sen ajattelemattomuutena). Ihmiset puhuvat elämästään, niinhän sinäkin varmasti teet, tajuamatta että jokin mitä sinulla on, on jotain mistä toinen on kateellinen.
Sinäkin saatat, aloittaja, ylpeillä jollakin asialla, jonka et voisi kutellakaan olevan kova pala jollekin paikallaolijalle. Jokainen on lopulta vastuussa omista tunteistaan. Vaikeiden asioiden kanssa on vain ennen pitkää opittava elämään.
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on ylpeillä, jos on alle kolmekymppinen. Naiselle hedelmällisin ikä taitaa olla se 18-29, jolloin tulee käytännössä aina raskaaksi ilman ehkäisyä.
Mun ystävä aloitti lastenteon nuorena (21-vuotiaana) ja halusi monta lasta. Tulos: 1 lapsi. Nyt ystävä on jo 44-vuotias.
Olen aina tullut helposti raskaaksi, kerran jopa e-pillerien aikaan. Mutta ei se vielä autuaaksi tee. Olen läpikäynyt monta sektiota. Jos katselen nykypolitikkojen avuttomuutta voisin äidistäni sanoa, että hänestä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta kun niitä lapsia vaan aina tuli ja tuli vuoden välein 18 vuotiaasta alkaen, kunnes pillerit tulivat markkinoille.
No eivät ehkä kuitenkaan mieti "miten pääsisin parhaiten ap:n ihon alle" vaan tahtovat iloita onnistumisistaan. Et sinä ole sitten yhtään empaattisempi jos et osaa iloita toisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisen hormonin ottaminen on aina haitallista elimistölle jollakin tavalla. Eri asia sitten, jos sillä hoidetaan jotain sairauksia. Terveen ihmisen ei ole järkeä ottaa mitään. Esimerkiksi terveelle miehelle ulkoisen testosteronin ottaminen aiheuttaa merkittäviä haittoja ja jopa lapsettomuutta.
Ja jatkuvat raskaudet/keskeytyksetkö sitten ovat terveellisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vapaaehtoisesti lapsettomat koiranomistajanaiset miinustelee tuota kommenttia. Onhan se tavallaan aika järjetöntä, että vauvan kakkavaipat ei innosta, mutta koiran oksennukset ja ulosteet kerätään oikein mielellään lattialta.
Eläimet ja lapset ovat niin eri asioita. Ettei voi samana päivänäkään verrata koiravauvaa ja ihmisvauvaa
Miksi loukkaantua siitä että toiset tulee helposti raskaaksi?