Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomana sattuu miten jotkut naiset ylpeilee hedelmällisyydellään :(

Vierailija
13.08.2025 |

"Ekasta kierrosta kaikki" 

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulit valittamaan tänne vauva palstalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä ylpeileviä kommentteja olette saaneet.. aloitan..

"Meillä ei tarvitse mieheni kanssa olla kuin alkkarit samassa pesussa niin tulee vauvoja." Tämä kommentti oli suunnattu ystävälleni jonka kommentoija tiesi käyvän lapsettomuutta läpi.

Vierailija
4/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmälliset naiset tuoksuu ihanalta

Vierailija
5/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa. Siinäs kerskuvat. Mutta ystävikseni en laske. Olen onnellisesti lapseton nainen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kakkavaipat ja muu riesa mitä lapsien mukana tulee. En vihaa lapsia mutta minulla on  parempaakin tekemistä. 

Vierailija
6/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miksi ihmisillä ei ole sinun mielestäsi sananvapautta?

Vierailija
7/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muut ole vastuussa sinun tunteistasi

Vierailija
8/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää tälläiset

Vierailija
9/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä Selviytyjistä tuttu Tytti, jonkun gaalan punaisella matolla suuri raskausvatsa paljaana. Voiko irvokkaampaa olla ?

Vierailija
10/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta se on naurettavaa. "voi voi kun tulin taas raskaaksi, tarvi kuin nähdä miehen hammaharja"  just just. ylipäätään ihmiset leuhottaa mitä typerämmillä asioilla.

Vierailija
11/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku herkkähipiäinen M1 -potilas haluaisi rajoittaa ihmisten sanomisia kun niin kauhean paljon sattuu ym YHYY🙄 Sille on ehkä olemassa ihan järkisyyt miksi raskaus ei ole tärpännyt.. jos nyt jo noin heiveröinen mieleltään niin luoja auta mitä kitinää se olisi sitten se mukula kainalossa🤦🏻.. 

Vierailija
12/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät ihmiset kerskuu typerillä asioilla, koen lähinnä myötähäpeää kun joku kertoo miten on tullut raskaaksi kun vähän on pyllistänyt.

Vierailija
13/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalattomana toivon, että ap tajuaa olla hiljaa, eikä ylpeile, kuinka kävi lenkillä tai käveli portaat ylös. Hajuaistittomana toivon, ettei ap ylpeile, kuinka kahvi tjm. tuoksuu hyvälle. Yksinäisenä toivoin, ettei ap ylpeile, kuinka teki sitä tai tätä kaverien kanssa. Orpona toivon, ettei ap puhu sukulaisistaan. Jne, jne, jne. Sattuu, kun kuulee näitä. Tai sitten voi hyväksyä sen, että ihmisten elämä nyt vaan on erilaista. Sinun tuollaista ja minun tällaista.

Vierailija
14/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalattomana toivon, että ap tajuaa olla hiljaa, eikä ylpeile, kuinka kävi lenkillä tai käveli portaat ylös. Hajuaistittomana toivon, ettei ap ylpeile, kuinka kahvi tjm. tuoksuu hyvälle. Yksinäisenä toivoin, ettei ap ylpeile, kuinka teki sitä tai tätä kaverien kanssa. Orpona toivon, ettei ap puhu sukulaisistaan. Jne, jne, jne. Sattuu, kun kuulee näitä. Tai sitten voi hyväksyä sen, että ihmisten elämä nyt vaan on erilaista. Sinun tuollaista ja minun tällaista.

Amen!👍🏻

Vierailija
15/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä eivät tarkoita pahalla.

Vierailija
16/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulit valittamaan tänne vauva palstalle?

Miksi tänne vaiva palstalle ei aaa tulla puhu maan asi osioista jotka kosket tavat? 

Eikö mam moil la ole koskaan käytöstap o ja etenkään niillä jotka hel posti raskaaksi tule vat? 

Ja jos näin on, ei kö ole hyvä valit taa asiasta siel lä, mis sä kohde ryhmä näkee vali tuksen? Oppii ehkä muuttamaan käytöstään. 

(Laitoin varalta ylimääräisiä välejä, kun tunnut tykkäävän niistä.)

Vierailija
17/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on että jokaisella on sanan vapaus. Paitsi jotkut ihmiset ylpeilevät loukatakseen tai kokeakseen paremmuutta.

Vierailija
18/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka haluaa jotain haisevia ja rääkyviä kakaroita? Oletko trolli?

Vierailija
19/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh hyh

Vierailija
20/86 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tosiaan kolmesti raskaaksi ensiyrityksellä ja muutenkin raskaudet ja synnytykset menivät hyvin. Olen myös aina menestynyt opiskeluissani ja opin nopeasti. En juuri sairastele. Toisaalta olen obeesi, surkea urheilussa, ujo enkä osaa laulaa. En ole mielestäni suurempia näiden asioiden eteen tehnyt vaan ne johtuvat perintötekijöistäni. Turha sellaisella on kerskua tai hävetä. Olemme mitä olemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä