Deittailu, kun en jaksa olla kiinnostunut, miehiä tulee ovista ja ikkunoista hakemaan parisuhdetta :D
Minulla on ollut hieman sudänsuruja erään päättyneen tapailun jälkeen, enkä ole oikein tosissaan jaksanut olla kiinnostunut kenestäkään. Olen kyllä tavannut muutamaa ihmistä.
Nyt miehet jotka olen jo joskus tavannut ottaa yhteyttä ja he haluavat nimenomaan ihan parisuhteen kanssani. Tapasimme joskus, mutta sain tunteen että he hakevat vain jotain kevyttä.
Nyt kun minä en oikein tiedä mitä haluan, minua pyydetään viikonloppureisuusn ja ehdotetaan vaikka mitä. On se jännä ilmiö kun vahingossa leikkii saavuttamatonta XD
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Odota kun täytät 40v. Sit saat lahota ihan rauhassa mökkiisi. Eipä onneksi enää jaksaisikaan tuollaista.
Olen 41v :D
Ap
Odota kun täytät 50 niin saat lahota mökkiisi ihan rauhassa, saatana.
Noinhan se on naisilla että miehiä tulee ovista ja ikkunoista.
Onko sinulla vaaleat pitkät hiukset?
Saman ilmiön huomasin kun tulin jätetyksi ensimmäisestä suhteestani ja olin aivan rikki, miehiä tuli joka puolelta. Ei mitään vanhoja tuttuja vaan miehiä, joita en koskaan ollut aiemmin nähnyt. Siis ei tarvinut kuin lähikaupassa niin joku oli jo kyselemässä treffeille tai kaverikseen festareille. Mielessä kävi että ovatko nämä jotain tuon tapailumiehen kavereita joita on kehottanut lähestymään minua, niin outoa se oli.
Vierailija kirjoitti:
Saman ilmiön huomasin kun tulin jätetyksi ensimmäisestä suhteestani ja olin aivan rikki, miehiä tuli joka puolelta. Ei mitään vanhoja tuttuja vaan miehiä, joita en koskaan ollut aiemmin nähnyt. Siis ei tarvinut kuin lähikaupassa niin joku oli jo kyselemässä treffeille tai kaverikseen festareille. Mielessä kävi että ovatko nämä jotain tuon tapailumiehen kavereita joita on kehottanut lähestymään minua, niin outoa se oli.
Aika perus me pahan tämä on. Saa aika paljon olla vikaa naisessa jos ei miehet lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus me pahan tämä on. Saa aika paljon olla vikaa naisessa jos ei miehet lähesty.
Mutta tuossa määrin. Se ero oli ihan selvä verrattuna siihen mihin olin tottunut. Viikon sisällä saattoi parhaimmillaan kolmekin miestä lähestyä. Kenelläkään tutullani ei ole kokemusta vastaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä usko että tavallisia naisis miehet lähestyy kuin yöelämässä. Ei naisessa mitään vikaa ole jos miehet ei ruokskaupassa lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuossa määrin. Se ero oli ihan selvä verrattuna siihen mihin olin tottunut. Viikon sisällä saattoi parhaimmillaan kolmekin miestä lähestyä. Kenelläkään tutullani ei ole kokemusta vastaavasta.
Kyllä sen eron huomaa.
Kuulostaa kivalta. Kumpa joku pyytäisi minuakin.
Ilmeisesti näytät pantavalta ja helpolta.
Vierailija kirjoitti:
Silloinko sitä parisuhdetta halutaan?? Ja halutaan viettää juhannusta yhdessä. Pyydetään lapsuudenkotiin kylään, missä lapsuudenkavereita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin savupiipusta tai seinän läpi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinko sitä parisuhdetta halutaan?? Ja halutaan viettää juhannusta yhdessä. Pyydetään lapsuudenkotiin kylään, missä lapsuudenkavereita.
Ap
Parisuhde on vain savuverho kun haluavat panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota kun täytät 40v. Sit saat lahota ihan rauhassa mökkiisi. Eipä onneksi enää jaksaisikaan tuollaista.
Olen 41v :D
Ap
Puutkin ovat kauneimmillaan syksyllä juuri ennen lehtien tippumista. Miehet haluavat panna sinua nyt kun vielä ilkeävät. Rupsahdus on vääjäämättä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Parisuhde on vain savuverho kun haluavat panna.
Seli seli. Luuletko todella että en naisena osaa erottaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin savupiipusta tai seinän läpi kuitenkaan.
Jos on kiinnostava nainen niin mies tulee vaikka savupiipusta.
Sama ilmiö toisin päin. Monilla naisilla kiinnostus loppuu siihen kun miehen kiinnostus alkaa ja mies ilmaisee sanoin ja teoin että haluaa suhteen. Siinä vaiheessa voi käydä niin että nainen alkaa epäilemään, ehkä mies ei olekaan niin hyvä saalis. Se viileys antaa ymmärtää että vientiä on. Kun taas ylenpalttinen kiinnostus antaa ymmärtää että kiinnostuneella ei ole vientiä.
Olen kuitenkin sitä mieltä että oikeasti hyvässä suhteessa molemmat pitävät siitä että kumpikin osoittaa kiinnostusta. Eikä siis oma kiinnostus häviä sen myötä että toinen kiinnostuu. Voi olla niin että joku hakee vain itsetunnon pönkitystä. Kun on saanut jonkun kiinnostuneeksi, on saanut mitä halusi ja siirtyy yrittämään samaa seuraavan kanssa.