Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi jälleen kiinni valehtelusta/salailusta naistyökaverin suhteen

Vierailija
13.08.2025 |

Tämä on ollut meillä tosi pitkäaikainen ongelma ja toistunut monella työpaikalla, monen työkaverin kanssa. Mies on sanonut minulle esim. että heille tuli uusi naistyöntekijä, mutta eivät ole tekemisissä. Tai että häntä ärsyttää töissä joku naistyökaveri, ja välttelee häntä. Sitten on tavalla ja toisella selvinnyt että ovat olleet paljonkin tekemisissä, jutelleet lapsista, nämä työkaverit tietää lastemme nimet ja harrastukset ym. Tässä kohtaa korostan että tämä on mielestäni täysin normaalia työkaveruutta, mutta EI ole ok että tästä valehdellaan kotona.

Joitain kertoja on ollut sitten niinkin että nainen on ihastunut mieheeni, mies nauttinut siitä ja flirttaillut takaisin. Mies on pitänyt harmittomana, kunnes naiset on tehneet isomman aloitteen joka on sitten selvinnyt minullekin. Mies on ollut yllättynyt (?) että nainen kuvittelee hänen pettävän minua, tai että hän oikeasti olisi kiinnostunut.

Tästä kaikesta on tullut valtava kriisi jota on selvitelty moneen otteeseen terapiassa ym. Ei ole mitään syytä epäillä että mies olisi mennyt sänkyyn kenenkään kanssa, joten olen halunnut minäkin saada luottamusta takaisin ja jatkaa liittoa. Nyt meni todella pitkään todella hyvin, terapeutinkin suosituksesta mies on avoimesti kertonut asioista, mitä on jutellut harvojen naistyökavereiden kanssa jne. Samoin mies on antanut luvan katsoa hänen kännykkäänsä aina kun haluan, koska haluaa osoittaa ettei salattavaa ole, eikä mitään väärää kenenkään kanssa tapahdu. 

Luottamus alkoi palautua, en enää piitannut kännykkäänsä katsoa vaikka tarjosi, vaan luotin ettei mitään ole. Meillä meni to-del-la hyvin, mistä olin tosi onnellinen. Vaikka koko ajan tiedostin senkin että saattaa taas kirkkain silmin valehdella, mutta en uskonut niin tapahtuvan.

Sitten tuli hänen työpaikkansa kesäjuhla. Jonka jälkeen extempore päätin kännykän katsoa. Samaan aikaan kun hän laittoi mulle viestiä että lähtee nyt kotiin, hän oli poistanut työporukan pienestä viestiryhmästä useita viestejä. Ja hän on aina korostanut ettei poista MITÄÄN vaan saan aina nähdä kaiken, koska haluaa osoittaa ettei mitään väärää tapahdu.

Kysyin mikä tämä oli, ja hän selitti että typeriä kuvia vaan. Tässä työporukassa on nykyään vain yksi nainen, hieman avoimesti seksuaalinen, mutta olen ajatellut harmittomaksi, tuskin keski-ikäisestä ukosta kiinnostuu. Ja mies on kiistänyt etteivät koskaan ole saunassa tms yhdessä. Ei kuulemma ollut sellaisista kuvista kyse, miehistä vaan joku räpsinyt. 

Mutta myönsi lopulta että syy poistamiseen oli etten minä näkisi kuvia. Ja myönsi myös poistaneensa tämän naisen lähettämiä viestejä aiemminkin. Härskejä viestejä, vitsejä, meemejä ym. Poistanut ne ettei meille tule riitaa. Eikä kuulemma ole mitään saanut häneltä suoraan, vaan tähän 10 hengen ryhmään.

Se siitä luottamuksesta sitten. En koskaan, ikinä, ole tällaisista viesteistä ollut mustasukkainen, jotka ei ole mitään yksäreitä. Mutta mies on nyt taas pitänyt huolen, etten näe niitä. Ja samaan aikaan hokenut miten haluaa luottamuksen takaisin ja saan nähdä kaiken.

Pyydän asiallista keskustelua. Haukkumista en nyt jaksa. Onneksi mulla on koko ajan ollut pieni ajatus takaraivossa, että saattaahan hän valehdella minulle edelleen. Pudotus ei ole ihan niin paha, että mä idiootti luulin oikeasti että nyt hän minua arvostaisi. Ei tunnu siltä.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalisti työpaikan naiset eivät ole riitelyn ja raportoinnin aihe parisuhteessa, koko tilannekuva on siis poikkeava."

Kyllä ne oletettavasti silloin ovat jos puoliso on niiden työkavereidensa kanssa sekoillut. Huono verrata tilanteeseen jossa ei mitään luottamuspulaa olekaan. Eri

Vierailija
262/269 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Normaalisti työpaikan naiset eivät ole riitelyn ja raportoinnin aihe parisuhteessa, koko tilannekuva on siis poikkeava."

Kyllä ne oletettavasti silloin ovat jos puoliso on niiden työkavereidensa kanssa sekoillut. Huono verrata tilanteeseen jossa ei mitään luottamuspulaa olekaan. Eri

Aivan. Kaikki eivät lainkaan halua jatkaa suhdetta, missä on epäluottamusta, kun taas osa jatkaa suhdetta ja koettaa ratkaista tilannetta. Aina se ei onnistu, jolloin epäilyvaihe jää päälle. Ap:n kohdalla ymmärsin, ettei ainakaan varmaa tietoa sivusuhteesta ole. On vain läheisempiä suhteita työtovereihin kuin mies on kertonut ja flirttiä, joka on paljastunut eikä täällä olevien tietojen perusteella ole mahdollista tietää mistä varsinaisesti miehen kohdalla on kyse.

Varmaa tietoa siitä onko kumppani pettänyt tai tuleeko hän pettämään ei muutenkaan koskaan ole olemassa. Se on lähtökohta. Kyse on sisäisestä turvallisuudentunteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kaikki eivät lainkaan halua jatkaa suhdetta, missä on epäluottamusta, kun taas osa jatkaa suhdetta ja koettaa ratkaista tilannetta. Aina se ei onnistu, jolloin epäilyvaihe jää päälle. Ap:n kohdalla ymmärsin, ettei ainakaan varmaa tietoa sivusuhteesta ole. On vain läheisempiä suhteita työtovereihin kuin mies on kertonut ja flirttiä, joka on paljastunut eikä täällä olevien tietojen perusteella ole mahdollista tietää mistä varsinaisesti miehen kohdalla on kyse.

Varmaa tietoa siitä onko kumppani pettänyt tai tuleeko hän pettämään ei muutenkaan kosk

Sänkyyn ei todennäköisesti ole kenenkään kanssa mennyt. Muuta pettämistä kyllä, fyysistä läheisyyttä, viestittelyä, niin pitkälle menemistä että tosiaan naiset halunneet tutustua jo meidän lapseenkin ja pyytäneet lapsen kanssa kylään iltaa viettämään jne. Siitä aikanaan alkoi mustasukkaisuus, kun näitä tapauksia tuli joka työpaikalla. Mutta mustasukkainen en enää jaksa olla, kunhan minulle ollaan rehellisiä.

Ja mitä tulee siihen etten ole kertonut itsestäni, niin mitä tässä osaisin kertoa? En tiedä. Ihan tavallisesta perheestä olen, normaali hyvä lapsuus. Tämä ensimmäinen pitkä suhde. Ap

Vierailija
264/269 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!! Kokemusta on ....

Vierailija
265/269 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko! Mutta sulla on suuri ja ymmärtäväinen sydän.

Vierailija
266/269 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ei kannattaisi vehtailla.

Vierailija
267/269 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälle asialle kuuluu?

Vierailija
268/269 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu aloittaja!

Vierailija
269/269 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia edennyt johonkin tai oletteko miehen kanssa saaneet puhuttua? Kiinnostaa kuulla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi